Ga naar inhoud

Hoe lang nog pijn bij opstaan na BV voor de spier?


Aanbevolen berichten

Hi meiden

Even een vraagje van mijn kant want ik word een beetje radeloos. Ik dacht echt dat het een peace of cake zou zijn deze operatie. Dat lees ik hier op het forum maar ook aan verhalen vanuit mijn omgeving.

Ik ben do geopereerd, dus nu 4 dagen PO en had gedacht dat ik wel weer in de routine zou zijn (hou van positief denken haha). Ik heb echt tot zondagmiddag mijn bedrust gehouden, maar het blijft zo gevoelig als je opstaat. Gister een autoritje gemaakt en een broodje klaargemaakt etc en vanacht ontzettende gespannen borsten HELP!!! Heb niet het idee dat het elke dag een beetje beter gaat.....

Ik heb ook een goede bloeduitstorting aan een zijde, hebben meer dit gehad??

Verder ben ik ontzettend moe en heb nergens zin in, maar dat komt vast door de narcose. En vandaag ook lekker misselijk....

Heb mijn Pc maar gemaild met wat vragen en foto's erbij en hoop dat hij snel antwoord. Zal wel het antwoord GEDULD zijn grrrrr

maar kijken jullie ook even bij mijn foto's?? wat een memmen zeg!!!

xx Linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Sinds gister kan ik weer een beetje normaal uit bed komen. Had gister ook een dip dag. Eten smaakte nog steeds niet en was ook erg moe.

Vandaag voor het eerst geen diclo meer genomen en ik moet zeggen dat het met alleen pcm goed te doen is.

Toch heb ik gi av ook weer met een coolpack in bed gelegen.

Dat je al weer in de auto hebt gezeten? Ik ben de deur nog niet uit geweest hoor....

Welke pijnstillers slik je nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is idd goed blauw! en ik had het ook aan de zijkanten heel erg (over een week slaat het vast alle kleuren uit!) en tussen mijn borsten /ribben zeg maar ook helemaal blauw!

ik kan je geen ervaringen geven voor de spier want heb dual plane...

hopelijk gaat het snel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

maar wat voel je dan als je op wil staan? Ik heb wel bepaalde druk als ik opsta, maar volgens mij komt dat gewoon door het gewicht van mijn boobs en als ik lig is dat ook zo weer weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik ben vandaag 3 weken po. Had na de BV ook hele grote "blauwe" plekken onder mijn armen en ook tussen mijn borsten, net boven de ribben. Trekt vanzelf weer weg, duurt een weekje, wordt alles geel, zie je het niet meer zo goed : ) Na een weekje neemt de zwelling ook wat af, vooral aan de zijkant. En ik heb ook zulke memmen. Ik noem het koplampen : ), hoop dat ze nog wat zakken. Ik ben na 2 weken weer aan het werk gegaan, viel me tegen ondanks kantoorbaan. En ik heb nu meer rugpijn dan pijn aan mn borsten, maar ik voel ze elk moment van de dag, ik lig stokstijf op mijn rug, ben bang dat ze verschuiven : ) Vandaag voor het eerst gefietst. Als ik mijn hand uitsteek, voel ik het vel trekken tussen mijn borsten. Hoop dat het snel beter met je gaat. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg deze berichten lees ik niet graag..............en ik maar denken dat ik na 4 dagen kan gaan werken (dat zegt de meyere ook zelf, "je kan maandag weer gaan werken als je bv donderdag wordt geopereerd"!!!) , en dus ook auto rijden..

niet dus?? toch maar de week vrij nemen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

omg deze berichten lees ik niet graag..............en ik maar denken dat ik na 4 dagen kan gaan werken (dat zegt de meyere ook zelf, "je kan maandag weer gaan werken als je bv donderdag wordt geopereerd"!!!) , en dus ook auto rijden..

niet dus?? toch maar de week vrij nemen??

Ik denk eerlijk gezegd dat na 4 dagen werken wel heel erg snel is hoor... Ik kan nog niet eens zo heel ver lopen.. het aankleden is vermoeiend en zoals je hierboven kan lezen is het opstaan ook lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook voor de spier maar het is bij mij helemaal niet blauw geweest.. Waarschijnlijk door de Arnica druppels. Ik heb 1,5 week niets kunnen doen met minder CC!! Dus ik vind het al heel knap dat jij er al op uit bent geweest want zelfs brood smeren doe ik sinds de 2de week pas. Auto rijden deed ik pas in week 3, met redelijk wat pijn nog. Meid, je doet het hartstikke goed! Het heeft wel even tijd nodig.. GEDULD hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gister kan ik weer een beetje normaal uit bed komen. Had gister ook een dip dag. Eten smaakte nog steeds niet en was ook erg moe.

Vandaag voor het eerst geen diclo meer genomen en ik moet zeggen dat het met alleen pcm goed te doen is.

Toch heb ik gi av ook weer met een coolpack in bed gelegen.

Dat je al weer in de auto hebt gezeten? Ik ben de deur nog niet uit geweest hoor....

Welke pijnstillers slik je nog?

vandaag was ik enorm misselijk. Ikheb het al die tijd op paracetamol gedaan om de 4 uur eerst en sinds gister om de 6 uur.

Ik was bij mijn vriend thuis na de operatie en moest zondag wel naar huis id auto omdat de kids thuis kwamen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat voel je dan als je op wil staan? Ik heb wel bepaalde druk als ik opsta, maar volgens mij komt dat gewoon door het gewicht van mijn boobs en als ik lig is dat ook zo weer weg...

ik voel als het ware de prothese of het gewicht/zwaartekracht naar beneden gaan alsof het langs een schaafwond gaat, dan moet ik echt mijn borsten vasthouden en even stilstaan voordat ik kan lopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerlijk gezegd dat na 4 dagen werken wel heel erg snel is hoor... Ik kan nog niet eens zo heel ver lopen.. het aankleden is vermoeiend en zoals je hierboven kan lezen is het opstaan ook lastig...

dat zei zowel demeyere als nio tegen mij!! ook autorijden was geen probleem. Nou een volgende keer plan ik zeker minimaal een week uit...dan voel je ook geen druk dat je weer moet werken......heb naar schoolplein gelopen vandaag, een slak was sneller haha en bij elke stap voel je je boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook voor de spier.

Heb denk een week last gehad met opstaan.

Maar autorijden mocht ik van mijn pc pas na 2 weken, en dat deed toen nog erg pijn vond ik.

Misschien moet je iets meer geduld hebben ;)

jaaa geduld haha, nou ik ben wel gerustgesteld door jullie ervaringen!! autorijden mocht ik mits ik onderhands doorpakte...maar een ding is zeker..ik wil niet overhaasten en daardoor mijn herstel sabotteren.....

Dan heb ik wel een probleem, ik heb geen vakantie meer, dat wordt dus onbetaald of een doktersbriefje laten opstellen.... :s

doktersbriefje......!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook sinds een week voel ik me weer top

En ben nu 3,5 week po

Dus duurt wel even

Ik voelde me 90

Ook vd spier door dr nio en mijn zijkant was nog blauw paarser

En is nu eindelijk weg

die dr NIO!! hij probeert zijn patienten mss goed positief in te stellen!!

Met de dag wordt de plek ook groter en paarser....

straks lach ik erom.....thanx voor jullie reacties!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat t gewoon pech hebben is, of ik mazzel.

Ik ben donderdags geopereerd 500cc voor de spier, en ben smaandags gewoon gaan werken en autorijden zoals Nio gezegd, had auto rijden was alleen bij inparkeren (heftige stuuracties) vervelend. Al met al laat ik liever paar nieuwe jopen plaatsen dane ene W ortelkanaalbehandeling :-P

Hoop voor jou dat t snel beter gaat en echt straks ben je helemaal happy :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook voor de spier en ik heb bijna 2 weken toch wel moeite gehad met opstaan. De eerste week kon ik het echt niet zelf. Door het gewicht dat ik ineens had stonden mijn borsten voor mijn gevoel in de brand als ik naar voren kwam.Het voelde ook heel rauw van binnen. Ik had echt niet na 4 dagen kunnen werken. Ligt misschien ook aan je werk natuurlijk. De mannen zijn volgens mij iets te positief daar in ;) Ook al zou je kunnen opstaan, dan merk je als je bezig bent toch dat je borsten dat niet waarderen.

Auto rijden deed ik pas na 3 weken en nog was dit niet lekker. Ik moet bijvoorbeeld hier achteruit mijn tuin uit rijden en dat sturen is dan niet prettig. Het doet geen pijn, maar omdat je je spieren gaat aanspannen voel je dat gewoon. Je merkt ook ineens hoeveel hobbels en kuilen er in de weg zitten. pfff

Ik ben ook altijd een beetje bang dat veel meiden te snel weer verder willen. Je lichaam heb echt even tijd nodig om te herstellen. Je bent tenslotte geopereerd en er is iets vreemds in je lichaam gestopt. Probeer de tijd te nemen om te hertellen. Je doet dit namelijk maar 1 keer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.