Ga naar inhoud

Liekje : 4 december 2013 en herstel 17 september 2014 : Dr. Tytgat : Corpusplus


Liekje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmorgen weer op controle geweest want helaas gaat het nog niet echt heel erg veel beter; infectie heeft zich niet verder uitgebreid maar zit wel behoorlijk diep; maar huisarts was wel van mening dat het wel de goede kant op gaat nu.. pijn komt doordat het botvlies nog flink ontstoken is... lichaam heeft het zwaar te verduren door de zware operaties en heeft daardoor langer de tijd nodig om te herstellen.. donderdag weer terug laten zien bij huisarts en zaterdag controle bij eigen pc.. ben benieuwd wat hij hierover te zeggen heeft, sowieso ook over de rechterborst die nog steeds achterblijft....

Ach ja, proberen positief te blijven hé........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg. Heel erg vervelend voor je. Ben ook heel benieuwd wat de pc gaat zeggen zaterdag. Heel veel sterkte de aankomende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

Weet iemand hier toevallig hoe je er achter kunt komen of je prothese kapot is??

Ze schrijven wel dat de protheses van tegenwoordig zo sterk zijn, cohesieve inhoud, dat ze ook niet kunnen lekken..

Maar kan zo'n cohesieve prothese ook kapot gaan, en hoe merk je dit dan?

Ben misschien wel weer erg ver aan het zoeken maar vanmorgen viel me iets vreemds op aan mijn rechter "complicatie"borst...

Zoals jullie wellicht nog weten heb ik paar uur na de operatie een flinke bloeding gekregen en ben ik opnieuw geopereerd...

Maar nu, nog steeds na dik 5 weken po, is die borst nog steeds niet op hetzelfde niveau als de linker ..ook heb ik nog steeds pijn en heb ik het idee dat mijn borst nog heel vaak "vol loopt", met name als ik mijn arm wat meer beweeg of mijn borstspier aanspan.. als ik dan s 'avonds lig merk ik gewoon dat er veel meer zwelling richting sleutelbeen zit... s 'morgens is dit weer weg.. En toch, ondanks deze zwelling is deze borst een stuk kleiner, zeker 1 cm minder projectie ook!

Vanmorgen na het douchen, toen ik voorover bukte en ik aan mijn borst voelde, leek het erop dat deze borst heel flubberig en kneedbaar is tegenover de linker.

De linkse voelt mooi stevig en veranderd ook langzaam naar meer normaal. Hier heb ik ook vrijwel geen pijn meer en kan ook gewoon mijn borstspier daar gebruiken zonder iets te merken.. maar als ik dan zachtjes in beide borsten knijp/voel/masseer ( haha weet niet hoe ik het moet omschrijven: zelfonderzoek misschien beter woord ) voel ik heel duidelijk verschil en lijkt het alsof er een veel zachtere kleinere inhoud in die borst zit, ook voel ik de prothese niet echt, terwijl ik dat links wel heel duidelijk voel.. en zit ik dus al de hele dag te piekeren...

Nu is het zo dat ik een week na de operatie ontzettend heb moeten overgeven en ik van binnen echt iets voelde en hoorde knappen.. ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat dit een hechting van de buikspieren is geweest die kapot gesprongen is... Maar nu las ik dus dat ook een prothese kan knappen; is wel zeldzaam, maar ja, ook de kans op een nabloeding is maar 1% of zo... en aangezien ik altijd wel van die rare dingen heb.........

Zou deze prothese in de rechterborst kapot kunnen zijn?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getsie,Jj kent je eigen lichaam het best... En als wij deze dingen niet herkennen lijkt t me niet oke te zijn. Maar ja ook ieder herstel is anders. Lastig....

Ik zou vragen of je zo snel mogelijk op controle mag komen!!

Dan heb je duidelijkheid (hopelijk)!!

Sterkte!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb morgen controle afspraak, maar het zou zo maar kunnen dat het woordje geduld weer toegepast gaat worden...

Toevallig kwam ik hier ergens een topic tegen waarin een youtube filmpje stond van een kapot natrelle implantaat, en wel de moderne cohesieve!!! Dus ze kunnen wel degelijk kapot gaan....

Ik lees heel vaak dat je paar maanden moet wachten tot het eindresultaat, en ja kan me daar wel iets van voorstellen, en misschien zijn er wel vaak dingen waar je je onnodig druk over maakt, maar na 5 weken zou er toch allicht iets verbetering moeten zijn??

Ik hou jullie op de hoogte...ben reuze benieuwd wat mijn pc voor verklaring heeft voor "mijn probleemgevalletje"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc voelde geen gekke dingen, zit dus tussen mijn oren hihi, alleen een seroom in de rechterborst, dit is toch het gevolg van die nabloeding.. tijd moet uitwijzen of het lichaam dit zelf gaat oplossen of dat er ingegrepen moet worden..over 8 weken terug op controle. Geduld dus........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook in de veronderstelling dat de protheses niet kapot kunnen gaan, zo doen ze het overkomen! Schrok me rot toen me schoonmoeder me laatst een artikel onder de neus drukte over een vrouw met Mentor protheses (die ik zelf dus ook heb), Bij haar is de cohesieve gel door haar hele lichaam gaan zwerven (allemaal propjes omdat het geen vloeibare gel is ) en die vrouw is dus echt enorm ziek geworden. Ik dacht echt dat van achhh jahoor gewoon weer iets om mij te laten weten hoe slecht neppe boobs wel niet zijn hahaha maar vond het een erg heftig verhaal.

Ben blij om te horen dat je controle toch goed is verlopen en geduld hebben is een schone zaak! Good luck hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Helaas, raar maar waar.. het is dus inderdaad heel goed mogelijk dat ook ronde implantaten kunnen draaien.. en dan bedoel ik dus echt achterste voren en ook nog eens beide kanten.. hoeveel pech kun je hebben...de mijne kunnen echt zwemmen..

8 maanden geleden een BV en buikwandcorrectie laten doen en op zich helemaal niet ontevreden.. zij het dat ik al van het begin problemen heb met mijn rechterborst.. zelf denk ik dat het door de complicatiebloeding is gekomen maar dat kan niet de draaiende siliconen verklaren!

Vanmorgen op controle geweest en de pc gaf aan dat hij dit ( alle 2 de implantaten ) nog niet eerder had meegemaakt.. jaja die pech heb ik dan weer.. Pockets zijn dus gewoon veel te groot en de enige oplossing is dus grotere implantaten derin te laten stoppen.. Nu vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg, vond ze van begin zelf al te klein ( zit in mijn koppie want zijn echt zo klein niet met maatje 80G hihi) en kan in september al aan de beurt zijn.. nu de maat dus bepalen, 825 cc of 925 cc... pc heeft aangegeven niet boven de 1000 cc te willen gaan, dus heb hem netjes gezegd dat ik me bedenk en komende week doorgeef wat het moet gaan worden..

AL MET AL DUS EEN GELUK BIJ EEN ONGELUK !!

Ook gaat hij meteen nog een kleine correctie bij mijn buik doen, dus word toch allemaal wel spannend.

Nu heb ik Motiva Round Full 625 cc 14 cm doorsnee en projectie 5.7 cm

Wel is al afgesproken dat het nu dus de Corsé gaat worden ( zelfde als hp) en dan kiezen uit :

825 cc 14 cm doorsnee en projectie 7.2 cm

925 cc 14.5 cm doorsnee en projectie 7.5 cm

Hoe dan ook, ze gaan toch wel wat groter worden dan de normale doorsnee maat hahaha

Ik ben hier natuurlijk volop aan het zoeken naar de XXL boobies maar denk dat ik maar voor de grootste maat ga..zeggen ze immers allemaal, als je twijfelt voor de grootste gaan hahaha.. ach jeetje welke maat zou dit kunnen worden? En daarbij, passen met zakjes water lukt niet echt meer met de huidige situatie..

Iemand tips, advies , foto's ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat is enorm balen..... En wat een gedoe dat de pockets te groot gemaakt zijn en dit het gevolg is... Van de andere kant :D Je mag nu gratis groter ;) hihi

Als je dan toch twijfelt, neem dan idd de grootste ;) Niet dat je dadelijk nog spijt krijgt :P

Heb je het verhaal van Andrea1983 wel eens gelezen? Zij heeft hetzelfde aan de hand gehad (aan de borst..... ) Zij was bij Plovier en hij heeft dit volgens mij netjes opgelost.

Bij wie ben jij geopereerd? (gokje: Nelissen?)

Succes met kiezen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

joh.. meid dat is ook wat ... Inderdaad zeg een geluk bij een ongeluk ..Maar toch wel even

balen in het begin .

En nu mag je zelfs kiezen welk cc je wilt .. en zelfs je buik wordt nog even onder handen genomen .

Spannend zeker , en fijn dat het zo wordt opgelost.

Er zijn een paar meiden op dit forum met een grote cc , ik weet even uit mijn hoofd 'aardbeitje' als ik het goed heb die heeft 925 cc en zoooooo mooi ! zucht ... Wil ik ook :3:

Wellicht kan je bij haar nog wat tips opvragen .

Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na 9 maanden is dan toch eindelijk duidelijk dat het toch zeker mogelijk is dat ronde implantaten kunnen draaien/kantelen...

Ik kan alle kanten opdraaien met de implantaten en nadat ik de chirurg hier duidelijk van had overtuigd zit er niets anders op dan te wisselen.. een maatje groter is de oplossing.. dus eigenlijk stiekem een geluk bij een ongeluk want heb ze van begin af te klein gevonden.. weet nog altijd niet of dit tussen de oren zit, volgens buitenstaanders wel... maar ja, nog kleine 3 weken en dan gaat het toch gebeuren..

van 625 cc Motiva round full 14 cm doorsnee 5.7 projectie

naar 925 cc Motiva round corsé 14.5 cm doorsnee 7.5 projectie

Dus mag toch hopen dat ze nu echt groter worden hihi... ook komt er nog een kleine correctie van de buik , dus dit word dan ook alleen maar beter :rolleyes:

Wel tegen kostprijs maar dit is nog altijd een stuk minder dan de normale prijs.

Alleen zit ik met een probleempje.. welke bh ga ik aanschaffen en erger nog welke maat ??????

Heb nu maat 80 G dus heb echt geen flauw idee waar ik naar moet gaan zoeken..

Heb een Lipoelastic PI New XXL besteld omdat ik deze fijn vond de 1e keer, alleen hopen dat de maat goed is..

Maar wil natuurlijk nog een reserve, you never now hé

Dus dames, please, alle tips zijn welkom!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!!!

Ik laat in november net hetzelfde aantal cc's plaatsen...ben me dus ook al weken aan het afvragen op welke maat ik ga komen...durf niet echt te gokken en op good luck een reserve bh te kopen...voor jou is het niet lang meer wachten he nu!!!begint te korten...Spannend!!

Ben heel benieuwd naar jou resultaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag dus 2 verschillende modellen shock absorbers gepast , dacht maat 85 H zou wellicht wel goed kunnen zijn.. nou jammer dan, deze passen mij nu dus perfect... gaat 'm dan echt niet worden met 925 cc :wacko:

Ik ga je advies maar opvolgen best_boobie , denk dat ik maar wacht met een reserve bh tot na de operatie..

Nu hoop ik toch wel dat de lipoelastic XXL wel gaat passen :23:

Wat betreft de carefix anna.. ben bang dat deze niet stevig genoeg is voor dit aantal cc's , is een hele comfortabele bh ja maar uit ervaring vind ik dat deze niet voldoende ondersteuning geeft bij de grotere aantallen cc's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Ladies,

Aangezien ik pas voor een wissel ben geweest en mijn "8 mnd oude" prothese mee naar huis heb gekregen kan ik jullie duidelijk laten zien hoe rimpeling van het implantaat uitziet.. Zo "hangt" de prothese normaal in je borst en als je dus weinig weefsel hebt zul je dit sneller gaan zien...

Daarbij ook ff een fotoke bijgevoegd om te laten zien hoe groot/klein 625 cc is :D valt toch eigenlijk mee als je het zo ziet hé hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah handig dit joh! Ik ga 590-650cc krijgen dus nu zie ik wat er ongeveer in gaat komen.. en als ik het zo zie ben ik ook erg blij geen coh. 1 te krijgen maar een hele vaste cohesief :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zijn van Motiva, maar zijn zeker niet soft cohesive! Dit zijn dus echte gummiebeertjes zoals mijn pc ze noemt, en ze zijn behoorlijk stevig hoor!

Hieronder wat info over Motiva, tegenwoordig werken ze al met gechipte prothesen.

Motiva's latest generation ProgressiveGel has the perfect cohesivity level: all implants inside the matrix - regardless of their profile - maintain the upper pole fullness that the patient seeks throughout time. Form-stable ProgressiveGel retains the desired implant shape, so movement or pressure on the breast does not negatively affect the aesthetic appearance.

All Motiva® implants are 100% filled with ProgressiveGel. This important feature helps prevent creases or folds that over time, may pose a risk to shell integrity and affect the aesthetic outcome for the patient.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.