Jump to content

Liekje : 4 december 2013 en herstel 17 september 2014 : Dr. Tytgat : Corpusplus

Liekje

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Graag wil ik me even voorstellen,

Ik ben Liekje, 37 jaar oud, moeder van 2 kids, toen gescheiden, en sinds 3 jaar heel gelukkig samen met mijn superlieve ventje die mij op handen draagt!!

Alleen minder gelukkig met mezelf uiteraard; Ben na mijn laatste zwangerschap de nodige kilootjes kwijtgeraakt en daarbij natuurlijk meer kwijt geraakt dan me lief was.... juist... gevolg: vrijwel geen "voorkomen" meer.... te weinig van het goede, te veel van het slechte haha

Ik ben inmiddels bij een aantal pc's op consult geweest en weet héél duidelijk wat ik wil:

Een buikwandcorrectie en een flinke borstvergroting met maximaal resultaat uiteraard....alleen de vraag is, wie mag deze job gaan uitvoeren??

Ja ik ben al weken hier "stiekem" aan het rondkijken om zoveel mogelijk informatie te vinden en vond het nu wel tijd worden om een stapje verder te gaan dan "stiekem" ..... :44:

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Hi Liekje,

Welkom op de forum! :D

Genoeg info hier te vinden he ;)

Bij welke pc's ben je allemaal geweest? En heb je ook een voorkeur van pc?

Veel lees,- en forumplezier!

hoi Liekje,

ik heb ook een mommy makeover gehad, bij de Wellnesskliniek.

Mijn buik is heel mooi geworden, borsten zijn nog in herstel nu ( 5 weken po nu). Alles moet nog ploppen en dalen haha.

Kijk goed rond en neem verschillende consulten, prijs is niet állesbepalend zeg ik maar.

Als je buik heel veel overschot heeft kom je misschien in aanmerking voor een vergoeding vanuit de ziektekostenverzekering al doen de meeste verzekeraars hier erg moeilijk over. Toch de moeite waard om uit te zoeken denk ik want is een dure aangelegenheid.

Bekijk ook goed wat voor soort implantaten je wilt en hoe de cup moet worden, er is veel verschil in de merken en types lees ik overal.

Pasprotheses geven niet het beeld van het uiteindelijke reslutaat omdat nepboobies eenmaal kleiner lijken als ze eenmaal geplaatst zijn. Denk dat goed aan bij het passen.

Veel leesplezier en alvast veel geluk met je nieuwe mooie body:)

Hoi Hoi,

Ik ben als eerste bij het Vitrium in Heerlen geweest, dr Kortleve: kwam bij mij echt wel professioneel over, had geen probleem ermee dat ik een maximale bv wilde en hij wil de buik en borsten samen doen.

Hij gaf aan dat ik 620 cc anatomisch kon hebben. Hier moest ik dan rekening houden met 1 overnachting omdat het toch een behoorlijke ingreep is!

Tweede consult was bij Beaucare Brussel, dr Vrambout...pfffff werkelijk waardeloos, heel erg kil, onpersoonlijk en afstandelijk! Consult was na nog geen 10 minuten voorbij... nee absoluut géén optie voor mij!

Derde consult was bij dr.Tytgat van Corpusplus te Antwerpen; ook een zeer aardige man die professioneel overkwam, echter hij gaf de voorkeur aan ronde motiva prothese van ongeveer 350 cc . Ik heb hem aangegeven dat ik toch echt wel heel graag groter wilde en hij gaf aan dat dit geen probleem zou zijn maar dat ik rekening moest houden dat als ik meer dan 500 cc kreeg ik wel last kon krijgen van insnoerende bh-bandjes...maar was wel mogelijk, ook deed hij samen met de bwc een lipo van de flanken, ook mooi meegenomen uiteraard! En dit is dan ook met één overnachting.

Laatste consult was bij dr. Nelissen Global Care Clinic: deze wilde absoluut geen borstvergroting SAMEN met de bwc doen omdat hij dat een te groot risico vond en twijfelde nog over de maat prothesen. Hij gaf wel aan dat ik het beste de polyurethaan kon nemen omdat deze voor mij de beste optie waren gezien het aantal cc.... Ik moet nog een keer terug om te bespreken hoeveel cc hij zou kunnen plaatsen.

Wat mij hier opviel is dat je ook meteen na de bwc naar huis mag...eerlijk gezegd voel ik me daar niet zo prettig bij....

Dus, beste dames, twijfel....twijfel...twijfel... Ik wil heel graag beide ingrepen tegelijk, en dr. Tytgat is heel erg interessant gezien hij ook een liposuctie erbij doet en toch het aantal cc plaatst wat ik graag wil. Maar ook het Vitrium is een heel goeie optie voor mijn gevoel en is heel erg kortbij...pffff en ja, natuurlijk wil ik het allemaal zo snel mogelijk hahaha.... herkenbaar toevallig????????????????? Waar ik eigenlijk wel al over uit ben is dat ik toch voor ronde prothesen ga, vind dat toch het mooiste resultaat hebben...

Oh ja, alle tips zijn natuurlijk meer dan welkom hihi

• 1 month later...

Eindelijk, na heel veel jaren van frustratie, verdriet, boosheid komt mijn langgekoesterde wens dan toch uit...

Ik heb besloten om voor een gehele reconstructie te gaan en laat een buikwandcorrectie samen met een borstvergroting uitvoeren. Dan maar meteen goed voor de hoofdprijs gaan he hihi.

Dr. Tytgat van Corpusplus gaat deze zware ingreep uitvoeren en wel op 4 december a.s.... Dus wel te verstaan een kleine 2 weekjes...jeeeeh aftellen kan beginnnen!!

Oh ja, ook qua borstvergroting ben ik dan ook gelijk voor de hoofdprijs gegaan:

Motiva Round Full. 625 CC

Ben heel erg benieuwd wat voor resultaat ik daar van mag verwachten, Heb nu kleine 85 B...hopen dat het de moeite waard is en niet al te klein gaat uitvallen.....

Wat super meid dat je wens nu gaat uitkomen!!!

4 december schiet ook al op zeg. Het aftellen is voor jou dus zo voorbij :D

Ik zal alles even voor je aanpassen zodat het overzichtelijk blijft.

x

• 3 weeks later...

Thanx Ladies! En ja, de spanning begint met het uur toch wat op te lopen...pfff nog 24 uurtjes

@Mariee : hahaha ja ik ben al van gisteren het huis van boven naar beneden aan het schoonmaken, bedje al lekker verfrist, deuren nog allemaal afgewassen enz enz... dus je bent niet de enige hahaha... Jij ook alvast heel veel succes..

Succes !

Goedemorgen meiden,

Operatie was goed verlopen..totdat ik inderdaad een flinke bloeding kreeg in mijn rechterborst...en hup, daar ging ik weer: met spoed naar de o.k gisteravond om half 10..

Vannacht niks geslapen natuurlijk en behoorlijk wat pijn als ik beweeg..

Ik doe een uitgebreid verslagje maken als ik thuis ben dames...gaat niet zo goed met de telefoon...en nog niet echt de energie voor hihi

Ik hou jullie op de hoogte en probeer zo snel mogelijk foto's te plaatsen X

Hoi Weeltje,

Vanmorgen opstaan was een hel ( ook nog een waterbed, kun je nagaan), maar met de buikband en beha strak aan is het nu enigzins te doen..alleen opstaan en gaan zitten is dus echt behoorlijk pijnlijk..voel alles branden en trekken dus durf niet helemaal recht op te staan..ben ipv paracetamol over gegaan op tramadol, werkt toch beter vind ik

.

In eerste instantie vond ik mijn boobies niet echt groot, maar als ik dan een foto laat maken ervan dan lijkt het toch nog wel de moeite waard..alleen jammer, alles zit helemaal ingepakt dus valt niet veel te zien met dat verband allemaal.. il voel ze wel goed aan de zijkant, is ye hopen dat ze nog beetje naar het midden gaan, en ik merk wel dat mijn linkerborst veel pijnlijker is dan rechts, rechts is eigenlijk gevoelloos, zal wel door de bloeding komen..

Maar buik en borsten tegelijk is toch best wel zwaar, ik heb geen andere keus dan me heel erg rustig en stil te houden en vriend en dochter commanderen hihi arme schatjes

Guest Duikbuuf

Hoi hoi,

ik weet niet of de tip die ik kreeg in het ziekenhuis ook werkt voor een waterbed, maar probeer een beetje op je zij te gaan liggen en dan je benen buiten het bed te gooien en dan kan je zonder je buikspieren erg veel te gebruiken wel redelijk rechtop komen. Ik rol zo nog steeds mijn bed uit.

Maar doe maar lekker niets hoor, deed ik de eerste week ook niet, zo veel mogelijk stil liggen, dan doet het het minste pijn ;-)

En sterkte ermee. het gaat iedere dag een stukje beter, echt waar!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.