Ga naar inhoud

Jesserke84 : 10 januari 2014 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik ben "Jesserke", 27 jaar en samenwonend in Oost Vlaanderen. Ik ben van plan om in 2012 een borstvergroting te ondergaan, omdat ik gewoon een vollere cup wil.....momenteel heb ik 75 b en zou naar een grote C -kleine D willen gaan. Ik ben 1m63 en weeg 54 kg, slank maar niet "benig", dus denk wel dat dit bij mijn figuur gaat passen.

Ik onderga in Februari een neuscorrectie in de Singelberg Kliniek in Beveren bij Dr Van Der Dussen, die samenwerkt met Dr Oelbrandt, dus als het zover is ga ik eens bij Dr Oelbrandt op consultatie voor de BV, heb toch al goeie reacties gelezen van hem.

Hopelijk ga ik hier veel bijleren en mensen leren kennen!! :)

Groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Jesserke84,

Welkom hier, je zult zeker veel bijleren en heel veel lezen en plezier hebben aan dit forum het is zo leuk!! heb zelf een kleine lift en implantaten + buikwandcorrectie ondergaan 19 dec dus nog lekker vers allemaal, alles is heel goed gegaan nu alleen wat vocht rond mijn buik maar, ben erg tevreden en het word alleen maar mooier! Veel plezier hier en "Enjoy"

Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier wat aan het lezen,als ik die complicaties lees krijg ik veel schrik :s Gisteren las ik nog dat een Britse vrouw gestorven is in haar hotelkamer na een bv hier in België, brrrrr :s

Waren jullie niet bang voor de operatie?

Hoe lang zijn jullie thuisgebleven na de operatie? Ik zou 1 week vakantie nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier wat aan het lezen,als ik die complicaties lees krijg ik veel schrik :s Gisteren las ik nog dat een Britse vrouw gestorven is in haar hotelkamer na een bv hier in België, brrrrr :s

Waren jullie niet bang voor de operatie?

Hoe lang zijn jullie thuisgebleven na de operatie? Ik zou 1 week vakantie nemen.

Heey Jesserke

Welkom hier !

Ik zit ook niet lang hier op de website.

Maar mag ik eens vragen waar je dat hebt gelezen van die britse vrouw? en in welk deel van België ws dit dan?

Greeeetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom!

Ik ook in de planning een bv in 2012, het liefst zo snel mogelijk maar nog even wat meer praten met pc's.

Helaas nu weer de laatste tijd negatieve berichten over bv-en,

hier bij mij is iedereen er op tegen en dan helpen die negatieve berichten ook niet erg...

Ik heb ook nog even gezocht op internet over een fatale borstvergroting want mijn moeder smste mij net (weer)

over een mislukte operatie, maar kan alleen een paar oude berichten vinden waarvan de oudste deze zomer is geweest

in Polen....

Hoe dan ook,

Dit forum is in elk geval zeer informatief (en Positief) dus ik zou zeggen veel leesplezier!

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jesserke

Welkom hier !

Ik zit ook niet lang hier op de website.

Maar mag ik eens vragen waar je dat hebt gelezen van die britse vrouw? en in welk deel van België ws dit dan?

Greeeetzzz

Was bij Dr Plovier.

Lag wel niet aan hem of anesthesist maar helaas aan een soort trombose, daar kan niemand aan doen... dat "boezemt" me wel serieus angst in en doet me echt van gedachten veranderen, ook al gebeurt dit zelden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom!

Ik ook in de planning een bv in 2012, het liefst zo snel mogelijk maar nog even wat meer praten met pc's.

Helaas nu weer de laatste tijd negatieve berichten over bv-en,

hier bij mij is iedereen er op tegen en dan helpen die negatieve berichten ook niet erg...

Ik heb ook nog even gezocht op internet over een fatale borstvergroting want mijn moeder smste mij net (weer)

over een mislukte operatie, maar kan alleen een paar oude berichten vinden waarvan de oudste deze zomer is geweest

in Polen....

Hoe dan ook,

Dit forum is in elk geval zeer informatief (en Positief) dus ik zou zeggen veel leesplezier!

:35:

Bij wie zou je allemaal langsgaan? In Belgie of Nederland ? Leuk dat je ook een bv plant in 2012!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hej dames !

Ik en jesserke, een 27 jarige vrouw uit België , samenwonend nog zonder kids. Ik wil heeeeeel graag een mooie volle cup ! Ik heb nu een bcup en ben daar niet blij meer mee !

Heb hier nu sinds een week verschillende topics gevolgd en ik heb beslist dat ik een consult ga nemen bij dr plovier, volgens mij een borstenexpert en knappe man volgens wat ik hier kan lezen :P

Wil graag op een d-e cup uitkomen , het mag best groot zijn , wel nog natuurlijk.

Spannend allemaal !!! Ik ben wel wat bang voor de pijn. Heb 2 weken geleden een neuscorrectoe gedaan waar ik heel blij mee ben, dus nu op naar de 2e verandering voor mezelf :D

Groetjes

Jesserke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi hoi

Daar ben je weer :)

Hoop voor je dat het deze keer wel doorgaat :) Want het is al een paar keer niet doorgegaan het consult he?

Ik plak hier even de link naar je andere topic, maar kan de topics ook voor je samenvoegen. Zeg maar wat je wilt :)

http://www.borstenforum.com/topic/6012-jesserke84-consult-dr-plovier-be-clinic-14-september-2012/

Gewoon doorzetten deze keer :) Het gaat vast heel mooi worden!

Ga je verder nog ergens op consult, of weet je al zeker dat je bij Plovier wilt?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay Jesserke!

Er zijn zat dames hier op het forum door Dr Plovier geholpen!

Waarschijnlijk zullen zij nog wel reageren op jouw bericht.

Tegen de tijd dat ik mijn borstvergroting kan doen, wil ik deze ook door Dr Plovier laten uitvoeren dus ik zal je verhalen de komende tijd bijhouden hihi.

Spannend hoor je consult volgende maand! Voor je het weet is het zover!

Groetjes,

Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.