Ga naar inhoud

Jesserke84 - Consult Dr Plovier - Be Clinic 14 september 2012


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

heeeej iedereen

Ik had me hier een aantal maand geleden al ingeschreven op het forum maar door omstandigheden is mijn consult met dr Plovier er niet van gekomen, maar hier ben ik weer, en deze keer gaat mijn consult wel door, nl op 14 september om 16 u!

Ik heb een 75 b momenteel en ben daar niet zo happy mee, ik zou toch graag een grote D cup willen, geen idee hoeveel cc hij er wil instoppen... dat zie ik binnekort wel :)

Zou graag mijn BV laten doorgaan in november of december.

spanneeend!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt helemaal in orde ! :D

Vertrouw hem maar hoor, bij mij wou hij eerst 350 geven, al een geluk dat ik zelf een bikini gad meegenomen en 500 gekregen heb.

Anders was ik echt niet blij geweest, vind dit zelfs nog 'klein', lastig dat ik geen vulling of push up meer kan dragen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier zowat gezocht in de gallerij en ik heb de borsten gevonden die ik zelf ook wel zou willen, namelijk die van Nadja hier op het forum , dus denk dat ik dan ook wel 500 a 600 cc nodig heb....

Mii18, waarom heb ik voor hem gekozen? hmmm ik vind zijn resultaten echt prachtig en hij is niet bang om er wat meer in te stoppen blijkbaar, hihi, ik heb echt vertrouwen in hem.

Ben echt wel een beetje bang voor de pijn, maar ik heb het er absoluut voor over!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.