Ga naar inhoud

Rachel91 : 21 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Kan geen kwaad peertje, ik draag ook al gewoon push up bhs :) pc zei dat ik na 6 weken alle soorten bhs weer mocht dragen! en moet zeggen als ik hem uitdoe zie ik ook geen vervormingen etc, en doet ook niet zeer.. :P

Dit is iets wat je niet zomaar kunt zeggen... De ene pc is er fel tegen, terwijl de ander er laconieker in is... Geef elkaar goed advies als jullie advies geven. Geen adviezen die door een andere pc afgekeurd kunnen worden....

Als je pc zegt: geen push up.. dan doe het ook niet!

Het kan symnastia veroorzaken namelijk.. en dat wil je echt niet...

En over Diana Gabriels: deze vrouw heeft GEEN medische achtergrond, en dus geen medische kennis!!!

Als ze je geen info willen geven over je pc, zodat je hem kunt bereiken, dan vind ik dat zeeeeeeeeer slecht!! Je moet ten allen tijde je pc kunnen bereiken!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zeg het alleen vanuit mijn perspectief hoor! Er staat ook MIJN pc, wat andere pc's daarop zeggen kan altijd anders zijn.. Maargoed inderdaad gewoon naar je pc luisteren, heb ik ook gedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Rachel91,

Ik ben ook bij Diana geweest na 6 dagen en ze zei psies het zelfde tegen mij, dat ik een push up moest kopen echt zelfde als jij en ben ook naar de winkel gegaan en die zaten me aan te kijken, want er bestonden geen push ups 85E! toch een bh gevonden en inderdaad met beugel, leuk ding maar idd met die littekens is auw en dat kan niet gezond zijn, ik heb uiteindelijk toch mijn fila sport bh die ik daar ook gekocht hebt gewoon weer aan gedaan en zat ook met vragen van en nu? Vrijdag heb ik een afspraak met mijn pc en die zal me wel raad gaan geven wat ik beter kan doen want idd het is toch zonde van je geld als je verkeerde info krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Rachel91,

Ik ben ook bij Diana geweest na 6 dagen en ze zei psies het zelfde tegen mij, dat ik een push up moest kopen echt zelfde als jij en ben ook naar de winkel gegaan en die zaten me aan te kijken, want er bestonden geen push ups 85E! toch een bh gevonden en inderdaad met beugel, leuk ding maar idd met die littekens is auw en dat kan niet gezond zijn, ik heb uiteindelijk toch mijn fila sport bh die ik daar ook gekocht hebt gewoon weer aan gedaan en zat ook met vragen van en nu? Vrijdag heb ik een afspraak met mijn pc en die zal me wel raad gaan geven wat ik beter kan doen want idd het is toch zonde van je geld als je verkeerde info krijgt.

Zou je dan aub willen laten weten wat jou Pc van diana dr advies vond?

Daar ben ikwelbenieuwd naar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net ook op gesprek geweest bij diana. Ik ben nu ook 10 dg po. Als advies kreeg ik om nog 1 wk door te gaan met mijn sportbh en band. En na die wk mag ik N alles uit en overdag een beugelbh dragen.

Weet nu echt niet wat ik moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is iets wat je niet zomaar kunt zeggen... De ene pc is er fel tegen, terwijl de ander er laconieker in is... Geef elkaar goed advies als jullie advies geven. Geen adviezen die door een andere pc afgekeurd kunnen worden....

Als je pc zegt: geen push up.. dan doe het ook niet!

Het kan symnastia veroorzaken namelijk.. en dat wil je echt niet...

En over Diana Gabriels: deze vrouw heeft GEEN medische achtergrond, en dus geen medische kennis!!!

Als ze je geen info willen geven over je pc, zodat je hem kunt bereiken, dan vind ik dat zeeeeeeeeer slecht!! Je moet ten allen tijde je pc kunnen bereiken!!

xx BB

Goed berichtje BB.

Met push-up BH's moet je echt goed oppassen! PC's zeggen niet voor niets dat er mensen die push-up bh's hebben gedragen met flinke problemen (zoals symnastia) terugkomen.

En fijn dat dat over Diana Gabriels nu duidelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het wel vreemd dat Diana met zulke adviezen komt, heb al meerdere bijzondere dingen over haar gelezen hier. Moet zeggen dat geeft mij wel een vreemd en onprettig gevoel, lijkt me dat de PC's hier ook niet blij mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd advies, ik word meteen doorverbonden aan Dr. Verdonck bij de wellness kliniek als ik vragen heb. Wilde mijn verband er eerder af hebben maar dat beslissen de assistentes niet. Ik zou toch naar uitdrukkelijk vragen je pc te spreken. Een push up bh zo kort po lijkt me toch niet gezond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het gewoon op safe spelen en het gemiddelde advies pakken van alle pc's. Ik denk dan 4 weken sportbh. En anders doe je beugelloze bh ( kan je zoiezo kopen bij marcs and spencers online)

Voor 'snachts kan je kijken wat je zelf goed vind voelen, ik heb zelf zo'n simpel elastisch topje gedragen, geeft steun maar ze kunnen wel 'ademen' zegmaar :P

Vanaf 6 weken pas beugelbh's aan, en met pushup ja.. dat verschilt per pc heeeeeel erg.. Push up zou ik dan minimaal een halfjaar mee wachten, dan zit je wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Rachel91,

Ik ben ook bij Diana geweest na 6 dagen en ze zei psies het zelfde tegen mij, dat ik een push up moest kopen echt zelfde als jij en ben ook naar de winkel gegaan en die zaten me aan te kijken, want er bestonden geen push ups 85E! toch een bh gevonden en inderdaad met beugel, leuk ding maar idd met die littekens is auw en dat kan niet gezond zijn, ik heb uiteindelijk toch mijn fila sport bh die ik daar ook gekocht hebt gewoon weer aan gedaan en zat ook met vragen van en nu? Vrijdag heb ik een afspraak met mijn pc en die zal me wel raad gaan geven wat ik beter kan doen want idd het is toch zonde van je geld als je verkeerde info krijgt.

En wat zei je PC over het advies van Diana?

Ben benieuwd?!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies, ik ben nu 3 weken po. Maar ik ben een beetje in paniek want m'n ene tepel staat veel hoger als de andere. Willen jullie even naar de foto's kijken die ik hieronder heb geüpload en mij alsjeblieft vertellen of dit normaal is? En trekt t nog bij? Dankjewel xx Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je bent pas 3 weken po.. er gaat nog een hoop veranderen.. Zo te zien is je ene borst al aardig aan het zakken terwijl de andere nog achterblijft.. De borst waarvan de tepel laag staat is er ook nog geen volume onderaan.. Daar moet de prothese nog zakken..

Geduld is het magische woord... Nog niet iets om je zorgen over te maken?

Wanneer moet je weer op controle? Als je je nou echt heel veel zorgen maakt.. kun je altijd je kliniek of het ziekenhuis waar je geholpen bent ff contacten om een afspraak in te plannen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, dus ik hoef me geen zorgen te maken? Ik moet 5 februari op controle bij pc straten zelf. Maarja dan zijn ze allang ingekapseld. En nu kan ik er nog wat aan doen denk ik dan haha. Ik heb diana ad telefoon gehad en die zei eerst beugel bh? Ik weet het niet..ik maak me zorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dankjewel, dus ik hoef me geen zorgen te maken? Ik moet 5 februari op controle bij pc straten zelf. Maarja dan zijn ze allang ingekapseld. En nu kan ik er nog wat aan doen denk ik dan haha. Ik heb diana ad telefoon gehad en die zei eerst beugel bh? Ik weet het niet..ik maak me zorgen

Als je je echt zorgen maakt dan zou ik als ik jou was contact opnemen met Straten zelf.. Diana... tja wat zal ik zeggen.. Zie zoveel rare adviezen van haar voorbij komen!!

Je hebt er recht op om je pc te spreken dus daar zou ik gewoon voor gaan.. Al is het voor je eigen gevoel..

Ik persoonlijk denk niet dat je je zorgen hoeft te maken... Maar neem het zekere voor het onzekere en neem ff contact op met Straten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey ik ben ook door straten geopereerd en ook 3 weken po. Bij mij zit er een groot verschil tussen links en rechts. Ben op het moment ook echt alles behalve blij maarja inderdaad geduld. Als je het niet vertrouwd zou ik f een mail sturen met foto naar t email adres van diana en vragen of hun het aan straten kunnen navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoals gezegd word is het echt geduld hebben. Er gaan de komende weken nog dingen veranderen.

Had je voor je bv ook verschil in hoogte? Kun je je foto's evt.niet naar straten zelf mailen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mien! Ik probeerde je net n bericht te sturen maar m'n telefoon deed moeilijk, inderdaad we hebben echt precies t zelfde! Ik hoop echt voor ons alle twee dat dit nog bijtrekt want anders ben ik dus echt gewoon heel verdrietig. Ik heb hier jaren naar uitgekeken en gespaard en als t zo blijft dan ga ik janken. Sorry maar ik ga me nu heel erg zorgen maken erover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook een foto staand en iets verder af? misschien dan ook beter te beoordelen...

het is heel moeilijk te zeggen gelukt of mislukt, echt mislukt zijn ze niet denk ik toch?

maar je ziet wel verschil, maar dat kan na 3 maanden zelfs nog veranderen schijnt...

ik denk dat ik wel zie wat jou doet twijffelen,, maar iedereen heeft wel wat heb ik gemerkt kwa borsten. ihihi,,

denk dat je t echt moet zien na 2 a 3 maanden... er is niets heel vreemds te zien!

liefs,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.