Ga naar inhoud

Rachel91 : 21 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

In je voor situatie zit ook verschil tussen je borsten...dus dit blijft ns de ingreep ook zo.

Echter denk ik dat je nog geduld moet hebben hoe het uiteindelijk gaat worden.

Als je twijfelt even contact opnemen met je pc...en je onrust bespreken.

Ik vind het overigens niet mislukt;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Nee,je borstvergroting is niet mislukt.

Zoals Sindala zegt, je moet naar je voorsituatie kijken.

Als je tepels wat naar buiten staan, dan zal dit ook zo zijn naar je vergroting.

Alles w. uitvergroot.

Gewoon wat geduld hebben.

Alles komt goed ;-) Bortsen moet ook nog wat zakken, soepeler worden..

Nog veel succes, liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed kijkt in je voorsituatie zie je dat je rechterborst (links op de foto), lager hangt dan de linkerborst (rechts op de foto). Daarom hangt deze tepel ook lager. Dat was in je voorsituatie ook zo.

Een borstvergroting verandert niets aan de stand van je borsten. En zover ik het kan zien, is de stand van je borsten onveranderd.

Natuurlijk moeten ze zakken en soepeler worden, maar de tepels gaan niet precies gelijk staan.

Ze zijn wel heel mooi. Niemand heeft borsten die symmetrisch zijn.

Goed herstel gewenst.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je goed kijkt in je voorsituatie zie je dat je rechterborst (links op de foto), lager hangt dan de linkerborst (rechts op de foto). Daarom hangt deze tepel ook lager. Dat was in je voorsituatie ook zo.

Een borstvergroting verandert niets aan de stand van je borsten. En zover ik het kan zien, is de stand van je borsten onveranderd.

Natuurlijk moeten ze zakken en soepeler worden, maar de tepels gaan niet precies gelijk staan.

Ze zijn wel heel mooi. Niemand heeft borsten die symmetrisch zijn.

Goed herstel gewenst.

xx

Hier sluit ik me volledig bij aan!!

Heeft je pc er niet van te voren over gesproken dat eventueel verschil blijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wel wat je bedoelt.. Maar mis idd dat andere meiden al zeggen; dat het uit wordt vergroot. Zou gewoon even geduld proberen te hebben.. Maar als het zo blijft zou ik (als ik in jouw situatie zat) wel terug gaan. Vind het verschil qua grootte best wel goed zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga As woensdag terug naar de straten zelf. Als ik in de spiegel kijk ben ik gewoon niet blij ermee en dat is wel de bedoeling. M'n familie zegt dat ik me aanstel en dat ze super geweldig mooi gelukt zijn en dat t vantevoren ook al was dat me tepel zo stond. Maargoed wat willen ze er nog aandoen denk ik dan? Nieuwe erin ofzo? Of een tepellift? Haha, ik denk dat ik dat sowieso zelf moet gaan betalen als t zo blijft en ik wil dat t anders word gemaakt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan toch? Ik zou even afwachten wat hij ervan zegt. Ben wel benieuwd.

Ik had hetzelfde toen ik mijn neuscorrectie had gehad. Was er zelf niet gelukkig mee.. En m'n moeder zei precies hetzelfde. Dat het tussen m'n oren zat etc maar toen ik bij mijn arts kwam zag hij precies dezelfde punten als die ik zag en heeft hij gratis nogmaals gedaan en nu erg tevreden.

Heel veel succes in ieder geval :) komt vast goed! En geen idee wat ze eraan zouden kunnen doen.. Mar dat kan Straten je vast wel vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je operatie niet mislukt is. Geef het zoiezo even de tijd allemaal.

Zoals hier al gezegd word zal de stand van je borsten niet veranderen. Je zal het waarschijnlijk vooral voor jezelf meer zien. Mijn borsten waren en zijn nu ook niet gelijk. Nou had mijn pc dit wel duidelijk tegen mij gezegd. Natuurlijk had ik het zelf mooier gevonden als ze gelijk stonden, maar het is wat het is. Ik heb dat ook geaccepteerd en ben super blij met wat ik nu heb. Kijk naar wat je had en nu heb. Hoe mooi het nu is als je een bh aan heb of hoe je shirtjes nu zitten.

Geniet van je aanwinsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik vind ze idd ongelijk zitten. Ik zou het even de tijd geven tot ong 6 maanden, want ze veranderen echt nog. Ik heb ook een paar maanden met verschil gelopen en ik weet dat het heel lastig is om geduld te hebben. Sterkte X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, moeilijk geduld met boobie's hihihi

toch hoor je iedereen dat het zo nog veranderd en bij sommige zie je het ook echt goed op foto's...

even bij je pc horen is altijd fijn!!

denk dat je in de ene borst misschien meer vocht heb...

verder heb je idd van jezelf als je terug kijkt al de tepels wat buiten,,

ik vind ze er wel mooi uitzien, maar snap wat je bedoeld!

tevens zijn we ook wel heel kritisch hoor naakt zo naar de boobs kijken,, terwijl we eigenlijk altijd een bh aanhebben of bikini :)

en topless ziet niemand wat verschil, maar juist mooie boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt in bh is t gewoon gelijk en ziet nieman er wat aan. Het is meer als je ernaar kijkt zelf in de spiegel. Hier zijn ze idd kritisch maar dat is juist fijn want me familie vind t perfect nou sorry dat is t dus sowieso niet. Kan ik slecht tegen, mss denken ze dat ik dan ophoud met zeuren erover hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies, ben vandaag naar pc geweest hij zei maak je niet druk komt goed en ik heb een borstband gekregen. Mag hopen dAt me tieten hierdoor niet op me knieën komen te hangen maar dat zal wel niet. Toch?? Verder heb ik van hem voor foto's gekrhen en zoals te zien is is het vooraf ook nogal een verschil. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames, ik ben nu 4 maanden p.o. en ik heb steeds n soort naar gevoel aan mn nieuwe borsten. Als ik gewoon zit voelen ze akelig aan alsof ze niet bij mn lichaam horen. Het is niet echt pijn maar ook geen fijn gevoel. Wie herkent dit? Hoort dit erbij? Xxx dankje rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het als ik buk, het is dan net alsof ik de prothese voel bewegen in mijn linker borst. Ook een heel akelig gevoel. En als ik weer rechtop ga staan krijg ik precies tzelfde gevoel.

Ik heb dit ook, voel ze dan echt bewegen inderdaad. Heel naar gevoel..

Heb nu ook sinds paar dagen een wat gespannen gevoel ofzo.. Alsof er meer druk op zit en heb wat meer steekjes. Hoop echt niet wat ik kapselcontractie krijg, ben zo bang.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.