Ga naar inhoud

Tijd gekomen om sportbh te kopen, graag jullie ervaring welke: pure lime, Hema, fila of tri-action


Linf

Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Volgende week onder het mes dus moet nu eraan geloven een sportbh te kopen. Lees hier erg veel en twijfel dus enorm welke te kopen.

Prijs is van minder belang dan de kwaliteit. Daarnaast wil ik hem ook gaan gebruiken als sportbh om te hardlopen.....

Mijn cupmaat zal uitkomen op een 75 E of F

Dus, wie deelt zijn ervaring: pasvorm, kwaliteit, voor en nadelen

- pure lime

- Hema

- fila

- tri- action

- shockabsorber via werkkamp ( al is 75 F uitverkocht....)

daarnaast wil ik graag weten of er nadelen zijn aan een voorsluiting

Liefs linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nio raad je achtersluiting aan weet niet waarom maar ik mocht geen voorsluiting

Ik vind de anita sportbh heel lekker zitten omdat je een vrij grote cup krijgt geeft deze erg veel steun/ deze vond dr nio ook ideaal als ik ga hardlopen omdat deze goed steun gaf

Daarnaast heb ik de hema sportbh en die draag ik om en om

Deze geeft al een vrij mooi decollete in n shirtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nio raad je achtersluiting aan weet niet waarom maar ik mocht geen voorsluiting

Ik vind de anita sportbh heel lekker zitten omdat je een vrij grote cup krijgt geeft deze erg veel steun/ deze vond dr nio ook ideaal als ik ga hardlopen omdat deze goed steun gaf

Daarnaast heb ik de hema sportbh en die draag ik om en om

Deze geeft al een vrij mooi decollete in n shirtje

Heb dr nio deze vraag ook gesteld en hij gaf aan dat een voorsluiting ook prima was... Hmmm gek dat je geen voorsluiting mocht....

De gemak sportbh is op internet uitverkocht...ik ga de filialen wel even langs en koopmalles op voor de dames hier,,,hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Ik lees hier heel veel over het herstel achter de spier, dat je minimaal 6 wk bepaalde rust moet hebben.

maar wat zijn de ervaringen van de meiden met prothese voor de spier?

Mijn slappe d cup wordt opgevuld. Hij gaf aan dat ik nauwelijks pijn zou ervaren en het een peace of cake zou zijn

Dr nio heeft mij verteld dat ik op id alweer ah werk kan ( doe licht werk), en ook alweer kan autorijden....sporten zoals hardlopen even 3 mnd mee wachten...

Wat is jullie ervaring??

Liefs linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emdaplast Carefix Anna of Bella ... Heel erg comfortabel! (zie mijn album)

Zelf heb ik de Absorber, Fila en de Triumph Tri-Action gepast n geen van deze vond ik fijn zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze voor de spier. De eerste dagen vond ik gewoon echt het ergst. Vooral slapen was niet fijn. Ik kon bijna niet bewegen. Als ik moest opstaan dan had ik echt wel hulp nodig want dit kon ik echt niet. Ik kreeg dan hulp, maar man o man wat deden ze pijn!

Na een dag of 4 ging het al een heel stuk beter. Ik was 5 dagen na de operatie jarig en kreeg dus ook gewoon visite. Ik kon natuurlijk niet heel veel en was wel snel moe, maar ik kon in ieder geval wel weer bewegen. Het was even doorbijten, maar ik zou het zo over doen. Die paar dagen zijn zo voorbij. Je moet verder natuurlijk wel rustig aan blijven doen. Ik merkte ook heel snel dat ik last kreeg als ik ook maar iets te veel deed. Ik ben na 4 weken weer gaan werken en dat ging prima! Ik voel nu nog steeds wel dingetjes, maar kan niet zeggen dat dit pijn doet.

Het zal natuurlijk voor iedereen anders zijn, maar echt als je de eerste dagen heb gehad gaat het echt heel snel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Ik ben nu drie en halve week po

En meid moet je zeggen ti's me echt honderd procent meegevallen ik heb twee dagen echt last gehad.

Daarna geen pijnstilling meer nodig gehad liep nog wel voorovergebogen maar voor de rest geen problemen.

De eerste week is slapen wel irritant ik slaap altijd op me zij en dat ging niet,na een week weer wel.

Dus geen stress valt echt allemaal mee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik heb ze ook voor de spier ik ben alleen de eerste paar dagen heel erg misselijk geweest ben na 2 dagen gestopt met medicijnen. .

En ik kon heel snel al dingen doen ik moest echt mezelf inhouden want eenmaal de misselijkheid weg voelde ik me gewoon erg goed!!

Ik zou het zo weer doen maar dan groter hihi de maat went erg snel!!

succes verder..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Triumph Triaction is lekker zacht en is ook een beetje lager uitgesneden (ook fijn :)) en mijn kliniek bh is een Anita van de Livera alleen na een tijdje kreeg ik last van mijn rug en van mijn schouders omdat die bandjes over mijn schouders liepen ipv in het midden van mijn rug en ik lag snachts op die verstel gespjes (om het zo maar even te noemen) dus toen heb ik de Pure Lime besteld omdat die over het midden van je rug loopt en dat vind ik zelf heel fijn en deze zit ook lekker en stevig tijdens het sporten.

Succes met zoeken :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd met anatomische protheses voor de spier.de eerste 3 dagen waren behoorlijk zwaar en pijnlijk. Vanaf vandaag gaat het een stuk beter. Ik zou er nu echt nog niet aan moeten denken om te gaan werken. Vandaag kon ik voor het eerst weer wat kleine dingen doen. Ben nog erg moe en voelt allemaal zwaar aan. Pijn is nu echt al een heel stuk minder. Maar je hebt echt wel hulp nodig met zware klusjes enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emdaplast Carefix Anna of Bella ... Heel erg comfortabel! (zie mijn album)

Zelf heb ik de Absorber, Fila en de Triumph Tri-Action gepast n geen van deze vond ik fijn zitten.

Jep, Emdaplast Carefix Anna is mijn favoriet! Deze zit heerlijk en is nog best een mooi model ook. Ik heb ook foto's in mijn album met deze bh aan. Lekker stofje. Zeker aan te raden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Ik ben 5 maanden geleden geopereerd door dr Nio, en ik was ontzettend bang voor de pijn! En ook tegen mij zei hij een Peace of cake!

Nou mei ik kan je vertellen! Dat was het ook!

Echt zo weinig pijn gehad! Heb maar 1 x paracemol genomen toen ok wat last kreeg maar dat was zo weer weg.. Na 4 nachten kon ik weer op me zij slapen.. Ik wachten reëel wat langer mee maar het kon wel al.. Ik was zelfs na 9 dagen uit gegaan .. Rustig aan gedanst.. Natuurlijk wel gewoon sportbh onder me jurkje.. Achteraf had ik wel spijt van het dansen want je kan zo snel al iets verkeerds doen

Wat wel erg lastig is hierdoor is rekening houden met dat je nog niet alles mag, zoals je armen omhoog.. En dat is heel belangrijk

Klusjes in huis moet je ook echt door iemand anders laten doen.. Mijn vriend hielp me wel een beetje mee met sommige dingen.. Hij is totaal niet het type Huisman dus na 6 weken lag der echt een berg strijkgoed

Maar bed verschonen, stofzuigen enzo moet je echt door een ander laten doen!

Sporten deed ik weer na 6 weken maar en fitness en geen cardio

Rennen voelde pas normaal aan bij de 3 maanden dus daar heb Nio ook gelijk in, als ik kijk naar mijn ervaringen

Ik zou het zo nog 20 x over doen.. Nog liever dat dan naar de tand arts hahaha

Succes met alles !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu bijna 3 maanden po voor de spier (dr demeyere) en ik kon na een week al bijna alles. (wel je borstband goed dragen en een maand ellebogen niet boven de schouders tillen!)

ben na een maand ook terug gaan hardlopen en no problem at all (mocht ook van de pc!)

alle soorten bh's konden ook weer na een maand, geen last van gehad.

zo zie je maar..:)

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ook ik heb de ervaring dat het een peace of cake is.

Had zo de vanuit het ziekenhuis naar m'n werk kunnen gaan...zo weinig last en ook geen last

van de narcose. Geen pijnstilling genomen...was gewoon echt niet nodig.

Gevaar is dan wel dat je te snel dingen gaat doen en daar moet je wel mee oppassen

ivm kapselvorming. Vooral van die herhalende bewegingen zijn heel slecht voor je boobs

Je voelt snel aan je boobs als je te toch te veel hebt gedaan hoor. Dan krijg je van die steken.

Had daar meer last van dan van de operatie zelf, dus dat was m'n eigen schuld.

Hardlopen en springen zoals Zumba kun je beter 3 maanden mee wachten zei Nio

Auto rijden mocht weer na een week. Parkeren was wel ff gevoelig nog. Bent toch snel geneigd

om toch over te pakken en dan komt er druk op je boobs omdat je armen te hoog zijn.

No worries....komt helemaal goed.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.