Ga naar inhoud

Tijd gekomen om sportbh te kopen, graag jullie ervaring welke: pure lime, Hema, fila of tri-action


Linf

Aanbevolen berichten

Ik heb ze voor de spier. De eerste dagen vond ik gewoon echt het ergst. Vooral slapen was niet fijn. Ik kon bijna niet bewegen. Als ik moest opstaan dan had ik echt wel hulp nodig want dit kon ik echt niet. Ik kreeg dan hulp, maar man o man wat deden ze pijn!

Na een dag of 4 ging het al een heel stuk beter. Ik was 5 dagen na de operatie jarig en kreeg dus ook gewoon visite. Ik kon natuurlijk niet heel veel en was wel snel moe, maar ik kon in ieder geval wel weer bewegen. Het was even doorbijten, maar ik zou het zo over doen. Die paar dagen zijn zo voorbij. Je moet verder natuurlijk wel rustig aan blijven doen. Ik merkte ook heel snel dat ik last kreeg als ik ook maar iets te veel deed. Ik ben na 4 weken weer gaan werken en dat ging prima! Ik voel nu nog steeds wel dingetjes, maar kan niet zeggen dat dit pijn doet.

Het zal natuurlijk voor iedereen anders zijn, maar echt als je de eerste dagen heb gehad gaat het echt heel snel beter.

H

HI esmiralda

Mss ook wat meer pijn ervaren omdat je huid ook opgerekt moest worden? Bij mij gaat het om slechts opvulling...hoop dat het meevalt en ik di weer aan de slag kan..heb eigen praktijk, dus geen ziektewet of vervanging ...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ook ik heb de ervaring dat het een peace of cake is.

Had zo de vanuit het ziekenhuis naar m'n werk kunnen gaan...zo weinig last en ook geen last

van de narcose. Geen pijnstilling genomen...was gewoon echt niet nodig.

Gevaar is dan wel dat je te snel dingen gaat doen en daar moet je wel mee oppassen

ivm kapselvorming. Vooral van die herhalende bewegingen zijn heel slecht voor je boobs

Je voelt snel aan je boobs als je te toch te veel hebt gedaan hoor. Dan krijg je van die steken.

Had daar meer last van dan van de operatie zelf, dus dat was m'n eigen schuld.

Hardlopen en springen zoals Zumba kun je beter 3 maanden mee wachten zei Nio

Auto rijden mocht weer na een week. Parkeren was wel ff gevoelig nog. Bent toch snel geneigd

om toch over te pakken en dan komt er druk op je boobs omdat je armen te hoog zijn.

No worries....komt helemaal goed.

Succes

HI yoshi

Jouw situatie is ongeveer mijn situatie, kijk mijn foto's maar.

Al zijn mijn borsten bijna een cupmaat gegroeid afgelopen weken.....ongelooflijk maar waar! Ze puilen nu uit mijn BH.......dus heb nu wel een D cup

Dr nio adviseerde 375 cc maar bij 400 zou het mooier worden.jouw bosten zijn mooi maar vind ik voor mij echt te groot....welke cupmaat had je ook al weer en heb je nu?

Maandag nog extra naar nio om te passen. Super dat je niet zo ,ast had!

Had je ook high profiel? En het vetweefsel wat je hebt verdelen ze dat? Of blijft dat op de plek waar het nu zit?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu bijna 3 maanden po voor de spier (dr demeyere) en ik kon na een week al bijna alles. (wel je borstband goed dragen en een maand ellebogen niet boven de schouders tillen!)

ben na een maand ook terug gaan hardlopen en no problem at all (mocht ook van de pc!)

alle soorten bh's konden ook weer na een maand, geen last van gehad.

zo zie je maar..:)

groet!

Jeetje wat herstelde jij snel!! Top!!! En...ik krijg geen borstband..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Ik ben 5 maanden geleden geopereerd door dr Nio, en ik was ontzettend bang voor de pijn! En ook tegen mij zei hij een Peace of cake!

Nou mei ik kan je vertellen! Dat was het ook!

Echt zo weinig pijn gehad! Heb maar 1 x paracemol genomen toen ok wat last kreeg maar dat was zo weer weg.. Na 4 nachten kon ik weer op me zij slapen.. Ik wachten reëel wat langer mee maar het kon wel al.. Ik was zelfs na 9 dagen uit gegaan .. Rustig aan gedanst.. Natuurlijk wel gewoon sportbh onder me jurkje.. Achteraf had ik wel spijt van het dansen want je kan zo snel al iets verkeerds doen

Wat wel erg lastig is hierdoor is rekening houden met dat je nog niet alles mag, zoals je armen omhoog.. En dat is heel belangrijk

Klusjes in huis moet je ook echt door iemand anders laten doen.. Mijn vriend hielp me wel een beetje mee met sommige dingen.. Hij is totaal niet het type Huisman dus na 6 weken lag der echt een berg strijkgoed

Maar bed verschonen, stofzuigen enzo moet je echt door een ander laten doen!

Sporten deed ik weer na 6 weken maar en fitness en geen cardio

Rennen voelde pas normaal aan bij de 3 maanden dus daar heb Nio ook gelijk in, als ik kijk naar mijn ervaringen

Ik zou het zo nog 20 x over doen.. Nog liever dat dan naar de tand arts hahaha

Succes met alles !

Heerlijk dat jij ook zo snel herstelde!!! Ik heb gelukkig een hulp id huishouding......ik zal alleen weer snel moeten autorijden, dus goed nadenken bij onderhands doorpakken

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Linf,

Onze voorsituatie lijkt inderdaad wel op elkaar.

Voor de BV droeg ik m'n bh's die inmiddels veel te groot waren geworden 70 of 75 e

Door het afvallen had ik alleen nog maar lege borsten over.

Denk dat een lege d over was.

verschil tussen 375 en 400 is zo klein. Eetlepel volgens Nio. Scheelt alleen maar iets in de breedte.

Voor mij was het vooral belangrijk dat m'n huid weer mooi strak kwam te staan

Daar was minimaal 400 cc voor nodig. En Nio had gelijk...met minder zou ik nog steeds plooitjes en rimpels

gehad hebben. Nu heb ik een goed gevulde 75 e / 70f

Ik heb inderdaad hi-profile (85% gevuld) gekregen.

Volgens mij verdelen ze niet het vet, maar wordt de prothese er zo in gestopt.

Kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het te groot wordt...had ik ook hoor.

Maar...het went zo ontzettend snel.

Succes met je keuze

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Meyere zei tegen mij dat als ik bv operatie had op donderdag dat ik maandag wel weer zou kunnen gaan werken ! Hij gaf aan dat voor de spier idd een piece of cake was tov achter de spier....

Is dit dan niet zo? Ik zou graag na 4 dagen terug gaan werken en ik geraak enkel met de auto naar mijn werk, gaat dit lukken?. Moet ik dan toch langer vrij nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Linf,

Onze voorsituatie lijkt inderdaad wel op elkaar.

Voor de BV droeg ik m'n bh's die inmiddels veel te groot waren geworden 70 of 75 e

Door het afvallen had ik alleen nog maar lege borsten over.

Denk dat een lege d over was.

verschil tussen 375 en 400 is zo klein. Eetlepel volgens Nio. Scheelt alleen maar iets in de breedte.

Voor mij was het vooral belangrijk dat m'n huid weer mooi strak kwam te staan

Daar was minimaal 400 cc voor nodig. En Nio had gelijk...met minder zou ik nog steeds plooitjes en rimpels

gehad hebben. Nu heb ik een goed gevulde 75 e / 70f

Ik heb inderdaad hi-profile (85% gevuld) gekregen.

Volgens mij verdelen ze niet het vet, maar wordt de prothese er zo in gestopt.

Kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het te groot wordt...had ik ook hoor.

Maar...het went zo ontzettend snel.

Succes met je keuze

x

Ik ben nu best fijn en met die boobs straks niet meer......dat is echt iets wat me tegenhoudt. Voor mij hoeft de huid niet heel strak te staan....denk ik....mss is het veel natuurlijker als het juist niet zo strak staat en je dus niet van die ronde vormen te zien krijgt..maar mss is dit dus toch wel lelijk.....ohww help.......dit kost me zoveel energie.....ben zo blij dat ik straks even diep mag slapen.....

Xx

De Meyere zei tegen mij dat als ik bv operatie had op donderdag dat ik maandag wel weer zou kunnen gaan werken ! Hij gaf aan dat voor de spier idd een piece of cake was tov achter de spier....

Is dit dan niet zo? Ik zou graag na 4 dagen terug gaan werken en ik geraak enkel met de auto naar mijn werk, gaat dit lukken?. Moet ik dan toch langer vrij nemen?

Gaat lukken hoor! Zowel demeyere als nio zeiden dit tegen mij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh maar m'n huid staat ook niet super strak hoor. M'n boobs zijn wel zacht.

Heb nu alleen geen rimpels en plooitjes meer.

Zoooo moeilijk die beslissing he.

En mooi betekent voor iedereen iets anders.

Volg je eigen gevoel...dan komt het helemaal goed.

En de eerste dagen na je operatie niet schrikken hoor....

Dan zijn ze echt veel groter en ballerig dan ze uiteindelijk worden....slinkt heel snel.

Ben benieuwd naar je keuze en het resultaat binnenkort

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh maar m'n huid staat ook niet super strak hoor. M'n boobs zijn wel zacht.

Heb nu alleen geen rimpels en plooitjes meer.

Zoooo moeilijk die beslissing he.

En mooi betekent voor iedereen iets anders.

Volg je eigen gevoel...dan komt het helemaal goed.

En de eerste dagen na je operatie niet schrikken hoor....

Dan zijn ze echt veel groter en ballerig dan ze uiteindelijk worden....slinkt heel snel.

Ben benieuwd naar je keuze en het resultaat binnenkort

Ik wil zo graag op een E uitkomen.....dan kan je nog normaal shoppen voor bh's ....anders krijg je gelijk bredere bandjes etc.

Ik ben zo bang dat ik het resultaat te groot ga vinden.....ga wel doorzetten want wil echt die vulling terug bovenop. Van mij mag het morgen zover zijn want ik word gek vd zenuwen , zo slopend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zo graag op een E uitkomen.....dan kan je nog normaal shoppen voor bh's ....anders krijg je gelijk bredere bandjes etc.

Ik ben zo bang dat ik het resultaat te groot ga vinden.....ga wel doorzetten want wil echt die vulling terug bovenop. Van mij mag het morgen zover zijn want ik word gek vd zenuwen , zo slopend....

En had je niet getwijfeld voor anatomische???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meid...die twijfel zal je waarschijnlijk tot laatste moment houden...vreselijk ;)

Ik was ook bang dat het te groot zou worden...toen alles eenmaal geslonken was

dacht ik...hmmm had ook nog wel iets meer gemogen hahahh

Maar wat je zegt. 75 e is nog wel een redelijk gangbare maat.

Een 70f zou nog net iets beter zitten bij mij (wat omvang betreft)...maar inderdaad lastiger te vinden.

Nio heeft wel de anatomische laten zien, maar ik zei meteen....die perenvorm heb ik...daar wil ik juist vanaf hahah

Wilde juist meer bolling. En kleding is dit super sexy (vind ik dan)

Ik heb wel 85% gevuld. Die vallen een beetje in druppelvorm, zodat het wat natuurlijker is.

Als je eurosillicone 375 of 400 cc high profile krijgt...dan is dan altijd 85% gevuld.

Heb ff niet meegekregen of je dit merk krijgt of iets anders ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linf, on 07 Nov 2013 - 13:44, said:

H

HI esmiralda

Mss ook wat meer pijn ervaren omdat je huid ook opgerekt moest worden? Bij mij gaat het om slechts opvulling...hoop dat het meevalt en ik di weer aan de slag kan..heb eigen praktijk, dus geen ziektewet of vervanging ...xx

Die van mij zijn ook opgevuld. Ik had een lege C.

Het natuurlijk ook een wond van binnen en door al het vocht wat je vast houd komt er ook extra druk op te staan. Het is voor je huid nu heel anders nu je ineens zo vol bent en het toch ook zwaarder is. Gelukkig is het maar de eerste paar dagen. Al kon ik zelf niet gelijk aan het werk. Ligt misschien ook aan het soort werk wat je doet. Ik moet toch veel rekken strekken, tillen. en heel veel bewegen en loop de hele dag in het rond. Ik had zelf niet heel snel kunnen beginnen met werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Fijn om dit te lezen. Ook ik ben pijnloos zowat geweest an de operatie.

En kan alles bij wijze van spreken alweer.

Doe niks in huishouden en armen omhoog ook niet. Tol alleen m'n zoontje van 5kilo uit bed en in bed, thja daar kan ik niet onderuit. Dit deed ik ma 1week en 4dagen trouwens weer.

Soms heb ik branderig gevoel ma dan heb ik vast teveel gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.