Ga naar inhoud

Prothesewissel van dr Brinkerink naar dr Visser


Mamacita

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben natje, 34 jaar en woonachtig in Limburg.

Ik ben 1,68 cm en weeg 58 kg.

Verslaafd aan krachttraining en hardlopen.

Passie: gezond leven.

Heb een zoon van 12 en woon al 7 jaar samen.

Volgend jaar wil ik mijn protheses wisselen, maar vind het nu nog enger dan de 1e keer.

Ik hoop dat ik wat foto's kan zien van dr Visser of dr Kappel.

Groetjes,

Natje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi natje! Ik kan geen voorbeeld geven moet zelf nog geopeerd worden maar ik wil je even geruststellen! Ik heb van meerdere mensen gehoord dat de tweede operatie minder erg is dat de eerste! Je moet gaan waar je een goed gevoel bij hebtt. In de zoekbalk rechts bovenin kun je dokters intypen en als je die balk niet ziet moet je onder t thema aanpassen. Heel veel succes ! Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd vond ik de tweede keer net zo pijnlijk als de eerste keer, maar dat verschilt natuurlijk per persoon en ook of de prothese dual plane of op de spier wordt geplaatst. Om welke reden wil je een wissel doen? Van dr. Visser en dr. Kappel zijn wel wat ervaringen te vinden hier op het forum. Van dr. Kappel heb ik gelezen dat zij voornamelijk voor heel erg natuurlijk gaat en niet voor groot. Maar als je rechtsbovenin de naam van de chirurg intikt dan zal je verschillende verslagen tegenkomen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik ben geopereerd door dr Visser op 10 oktober van dit jaar, je kan mijn fotos zien als je effe vriendin wordt. Tot nu toe tevreden over haar hoor, maar heb zelf erg pijnlijke klachten nu waar ik aardig onder gebukt van raak. Ligt niet aan pc denk ik hoor!! Resultaat nog effe afwachten, ik ben 3 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.