Ga naar inhoud

girlygirl : 8 november 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hey hey,

Ik ben 19 en heb besloten van eindelijk een borstvergroting te ondergaan.

Ik heb hierover veel opgezocht en verschillende sites gaan bekijken, ben vaak uitgekomen op BCAS!!! kliniek te Brussel.

Ben daar ook op gesprek gegaan. Ik heb toen maar 1 persoon gezien in heel het gebouw wat ik al vreemd vond maar het zag er wel erg proffesioneel uit.

De chirurg zei me wel dat hij me te jong vond maar dat ik het zeker wel kan doen als ik het wil en goed nadacht. Ik belde gisteren en hij zei dat het komende week al zou kunnen!

Ik zou graag van iemand van jullie horen of het allemaal normaal is dat het zo gemakkelijk gaat en dat het ook veel minder kost dan verwacht (2500euro)??

Of er een soort valse sillicone bestaat ofzo die niet veilig is maar veel goedkoper??

en of iemand ervaring heeft met de BCAS kliniek of waar ikvoor zou moeten opletten dat ik niet bedrogen wordt??

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi hoi

Ik weet niet door wie je geopereerd zal worden in het bcas, maar als dit dr. Darius is dan heb ik wel heel veel negatieve reacties gelezen op het internet...

Hier op de site is het bcas niet bekend..

Er zijn over het bcas vooral verhalen bekend over liposuctie en niet zoveel over borstvergrotingen..

Als ik jou was zou ik bij andere klinieken ook een consult aanvragen om te kijken wat daar je opties zijn want als ik jou goed begrijp heb je er zelf ook niet echt een fijn gevoel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik weet niet door wie je geopereerd zal worden in het bcas, maar als dit dr. Darius is dan heb ik wel heel veel negatieve reacties gelezen op het internet...

Hier op de site is het bcas niet bekend..

Er zijn over het bcas vooral verhalen bekend over liposuctie en niet zoveel over borstvergrotingen..

Als ik jou was zou ik bij andere klinieken ook een consult aanvragen om te kijken wat daar je opties zijn want als ik jou goed begrijp heb je er zelf ook niet echt een fijn gevoel bij

hoihoi!

heb inderdaad heel veel negatieve reacties gelezen maar ook een aantal positieve..

het is ook zo verleidelijk omdat het een pak minder kost..

dankje voor het advies zal eens verder zoeken! :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

als het je echt om het geld gaat dan zou je ook een consult kunnen inplannen bij de Welness kliniek in Genk, daar is altijd een aanbieding voor 2395.-... daar zijn op deze site ook heel veel goede verhalen te lezen..

Via Diana Gabriels kost een borstvergroting als ik het goed heb 2650,- en daar zijn ook heel veel positieve verhalen over bekend...

Ik zelf ga naar dr. Nio.. Hij is werkzaam in het SLAZ en in de parkkliniek in Rotterdam.. In het SLAZ betaal ik 3100 en in de Parkkliniek in Rotterdam is het ongeveer 800 euro duurder..

Bij dr. Demeyere in Gent betaal je geloof ik rond de 3000.-

Zowel dr. Demeyere als dr. Nio staan hier op de site toch wel bekend als de chirurgen met de gouden handjes ;)

Maar wat je het beste kunt doen is verschillende klinieken of ziekenhuizen bezoeken en naar aanleiding van je consult pas een operatie plannen zodat je een wel overwogen beslissing kunt maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook wat opzoekwerk gedaan over deze kliniek omdat ik zelf van die regio ben .. maar heb toch ook vooral héél negatieve commentaren gelezen.

Als geld een rol speelt ( je hebt ongeveer dezelfde leeftijd als mij, dus denk het wel? ), kan je misschien eens kijken bij de wellnesskliniek?

Goede commentaren, goede chirurgen en goede prijs. Maar wel andere regio ..

Veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook nog jong en natuurlijk wil je niet te veel geld besteden, maar het gaat wel om je gezondheid. Het is verstandig dat je naar dit forum gekomen bent en dat je even na vraag doet.

Persoonlijk zou ik me daar niet laten opereren en wel om dezelfde redenen als cindytje1985 al aangaf...

Als je een wat goedkopere operatie wil dan zijn er nog meerdere andere klinieken waar wél positieve verhalen over zijn. Veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou daar zeker ook niet gaan hoor en heb zelf ergens gelezen dat hij meer vroeg dan op de site vermeld en altijd dezelfde prothese gebruikt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik daar echt niet heen gaa... Als er zoveel negatieve reacties op internet staan en er zijn hier geen meiden die daar heen gaan zou ik het zeker niet doen...

En ik ben het met Pinkboobie eens het is je lichaam... En idd een borstvergroting kost veel geld maar ik heb liever dat ik veel betaal en dat het goed als dat ik weinig betaal en de pc pruts werk levert...

Maar idd De welness kliniek Genk of via Diana Gabriels... Is ook niet duur maar wel vele positieve verhalen over te lezen..

Ik heb de hoofdprijs betaald 3950.. Maar zou t zo weer doen..

Het is veel belangrijker vertrouwen te hebben in je pc ! :)

En dat geld ben je zo weer vergeten als je mooie boobs hebt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kliniek niet ken, maar wat ik zo hoor krijg ik er inderdaad geen goed gevoel bij :S

Ik zou zeker ook andere consulten inplannen. Wat de andere meiden al zeggen zou ik ook naar welness kliniek gaan en naar Dr. de Meyere. Daar betaal je ook niet de hoofdprijs, misschien moet je iets langer sparen, maar het gaat wel om jou lichaam en daar moet je echt geen onnodig risico mee nemen.

Ik ben zelf geopereerd door Dr. de Meyere. Ik kom zelf uit Nederland, maar omdat ik zoveel vertrouwen had in deze man was het me meer dan waard om een lange reis te maken. Hij staat samen met Dr. Nio in de top 1 ;) Het is een rustige en zeer kundige arts.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.