Ga naar inhoud

Lins : 22 oktober 2013 : Dr. van Rappard : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

al een aantal keer borstforum voorbij zien komen

nu toch maar lid geworden

volgende week dinsdag 22 oktober krijg ik mijn borstvergroting in velthuis kliniek eindhoven door dr. van rappard

ben in augustus op consult geweest en eindelijk is het bijna zover

ik twijfelde erg lang over de cc's

en heb nu veel gelezen van een aantal van jullie

en denk dat ik nu zekerder ben geworden

ik krijg anatomische prothese,voor de borst spier maar twijfelde tussen 255 en 295cc

heb nu een kleine b75 overgehouden na 2 zwangerschappen en 8 kilo afgevallen te zijn in de laatste 9 maanden

vandaar ook mijn wens tot bv

ik ben 1.72 en 55,5kg

ik ben erg bang voor een onnatuurlijk effect

zelfs 2 maal gaan passen

kreeg toch echt advies van arts om voor de 295 te gaan hij zei dat ik wrs achteraf spijt zal krijgen omdat ik ze misschien net te klein vind

stom he zoveel twijfel voor maar 40 cc

ik heb met de pasprothese echt gedacht wow 250 dat is groot en 300 nee veel te groot voor mijn figuur

ach ja je bent niet veel gewend he

en rondturen op afbeeldingen op google heeft volgens mij weinig zin want zie zoveel verschil

het is bijna zover en ga toch voor de grootste denk ik

arts heeft zoveel ervaring

en hoor nog steeds maar weinig vrouwen die zeggen had ik ze maar kleiner gemaakt ;) haha

wie weet hebben jullie nog advies voor me?

groetjes lins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Welkom op het forum! Ik hegje titel even aangepast en verplaatst naar operatie verslagen. Wat leuk dat je al een datum hebt en zo snel al, spannend hoor! Het is leuk als je ons op de hoogte houdt in je topic van je ervaringen!

Ik snap je twijfel zeker over het aantal cc's, bijna iedereen heeft dit wel. De praktijk leert echter dat je snel went aan de grootte en dat veel dames achteraf wel een maatje meer hadden gewild! Mijn advies zou dus ook zijn: neem ze niet te klein, zeker als je pc al adviseerde om de 295 te nemen, dan zou ik dat zeker doen ;)

Veel plezier op het forum en succes met je operatie volgende week!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als ik uw verhaal lees moet ik aan de mijne denken. Ik was 3 chirurgen afgegaan waarvan de tweede pasprotheses had en waarvan ik toen blij was met 230cc. Kwam overeen met een goed gevuld Bcup en dat wou ik. De laatste chirurg die deed niets met pasprotheses die vond dat je foto's moest meenemen van borsten die ik mooi vond qua cup en hij ging aan de hand van die foto's mijn BV toepassen. Hij sprak toen al van een 300cc te gebruiken maar aangezien ik met die pasprotheses in men hoofd zat vondik dat ook te veel. Dus ik zat te twijfelen tussen 230cc en 300cc. Tenslotte heeft mijn chirurg de knoop doorgehakt en op het moment zelf besloten: tijdens de operatie vond hij dat de 260cc me beter stonden dan 280cc dan gingen mijn tepels naar beneden kijken zei hij. Dus uiteindelijk heb ik 260cc gekregen. En tot nu toe (9 dagen na PO) vind ik die meer als vroot genoeg maarja heb ze nog niet zo lang moet misschien nog wennen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thankx voor de reacties zover


het lastigste vind ik dat ik weet als ik het aan de arts over laat dat hij dan kiest voor 295 want dat heeft hij me zover duidelijk gemaakt dat dat het mooiste zou zijn


en als ik dan hier verhalen over 300+ lees denk wat zit ik toch moeilijk te doen


maar ja je gaat ip maar voor 1 keer voorlopig en qua kosten is het ook niet mis


we hebben nog een kleine week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel belangrijk dat je uiteindelijk tevreden gaat zijn! Het kost idd een hoop geld je dan achteraf spijt hebt is dat hartstikke zonde! Ik zou echt op het advies van je pc vertrouwen, hij heeft ervaring en weet wat hij doet. De pasprotheses zien er ook altijd wat groter uit hè omdat ze met passen op je borst liggen, als ze erin zitten en zeker wanneer ze onder de spier geplaatst worden dan oogt het een stuk kleiner uiteindelijk. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is helemaal lekker! Ik om half 10 aanwezig zijn en dan uurtje later geopereerd. Ik krijg 325/350 cc dual plane mentor high profile en ik word in Uccz dekkerswald geopereerd door Straten. Zal je even volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lins,

Ik heb 18 sept nieuwe borsten gekregen van dr van rappard en ik zou als ik jou was echt zijn advies opvolgen! Ik ben namelijk te eigenwijs geweest en heb 100 x tegen hem gezegd dat ik ze niet te groot wilde en nu heb ik 255 CC. Had ik maar 295 gekregen! Ik vind ze te klein! En nep borsten zien er minder groot uit dan echte borsten. Ik had een kleine b cup eerst en nu een C. Zou echt liever een kleine D hebben. Ik ben even lang als jij maar weeg iets meer, 58 kilo. Een D cup klinkt groot maar dat is het echt niet. Van rappard heeft er een super kijk op, zou als ik jou was (en als ik het terug kon draaien) zijn advies opvolgen!

Verder kan ik je alleen maar geruststellen, hij is echt super kundig, heeft er een plaatje van gemaakt! Ze zij echt prachtig geworden (maar net iets te klein haha)! En hij is super leuk, stelt je echt gerust met grapjes en nonchalante houding! Top arts! Heel veel succes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lins,

Ik ben ook 18 sept. door Van Rappard geholpen.

Ik heb ronde prothese's dual plane 345 cc geplaatst gekregen.

Ik ben zelf 1.76 en 55 kilo. Ik zou echt even goed nadenken over de cc's en zeker niet te klein gaan !!!

Van Rappard raadde mij anatomische aan en zei dat ik heel goed op moest letten omdat zo 'skinny '' was en dus zeker niet te groot.

OOk zou anatomische mooier zijn bij mij.. Ik eigenwijs als ik was heb ik besloten om ronde te pakken ( omdat ik meer volume boven wilde) en ik had gelezen dat de cc's heel gauw wennen en dat een cup D er niet uit ziet als een D als je nep borsten hebt.

Van Rappard raadde mij ook 295 cc aan en zeker niet meer..

Ik heb toch aangegeven dat ik van een maatje meer hield ! En dus de gok wel wilde wagen want wilde absoluut geen spijt krijgen !!

Hij zou tijdens de operatie kijken wat mogelijk was ook omdat hij dacht dat er geen ruimte zou zijn voor meer. Wel gaf ik aan geen ''ballonnen'' te willen maar natuurlijk uitziende borsten die mooi groot zijn ! ;)

Ik werd wakker met 345 cc !! En ze zijn werkelijk prachtig en helemaal niet te groot!! ook omdat ik lang ben is het juist zo mooi !! En omdat ik high profile heb zijn het dus smalle prothese's en oogt het gewoon natuurlijk.. Dat zegt ook iedereen tegen mij...

Deze arts heeft dus eerst zijn eigen mening gegeven maar ook heel goed geluisterd naar mijn wensen !! En ik ben zo tevreden... Echt een hele kundige man !

Dus denk er goed over na meid..

Als je mijn foto's wilt zien moet je me ff toevoegen als vriend.. Kun je kijken.. :)

Succes ermee !! liefs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meiden

bedankt voor het advies

ik heb besloten toch voor de 295 te gaan idd na alle verhalen die ik hier lees

ik zie wel vaak high profil voorbijkomen heb geen idee waar het verschil in zit

heeft hij bij mij niet over gehad

ik heb wel heel duidelijk mijn wensen aangegeven

en ga er maar vanuit dat hij weet wat het moet worden nar aanleiding van mijn verhaal

Lieneke ik heb je uitgenodigd als vriend

ben erg benieuwd naar je boobies

sophie heb jij ook pics op je profiel?

ik nog 2 daagjes

loop helemaal te stuiteren kan bijna niet wachten

ben blij dat ik morgen nog moet werken ter afleiding

ga zometeen proberen mijn before foto's te uploaden

en dan zo snel mogelijk de after :01:

helaas is 1 van mijn kids ziek geworden beetje buikgriep hoop niet dat ik het krijg voor de dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch voor 295 hebt gekozen, denk dat je daar geen spijt van gaat krijgen! erg he die zenuwen. Bij mij beginnen ze nu ook aardig op te spelen. Gelukkig is het zo dinsdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je duidelijk hebt aangegeven wat je wilt, dan zou ik er ook zeker vertrrouwen in hebben en het aan van rappard over laten !!! Hij zou je precies geven wat jij wil daar ben ik van overtuigd. Je maakt een goede keuze om voor 295 te gaan !!!

Ik ben benieuwd !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast succes!! Je hebt een mooie voorsituatie (tepels komen straks ook weer lekker strak te staan ; )). Ik heb 245cc en ziet eruit als een b-cup (van zijkant zou ik het soms nog geen b-cup geven), maar heb iets minder eigen borstweefsel dan jij en zit achter spier. Ik wilde vooraf echt maar een bescheiden borstvergroting. En nu had het van mij toch ook wel groter gemogen. 295 zal vast goed zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier komt het verslag

mocht om 7.15u melden bij de kliniek

eerst foto's gemaakt en administratie afgehandeld

werd om 7.45u gehaald om om te kleden en af te tekenen

nog over de cc's en operatie gehad met de pc

ja hoor om 8.00u meegelopen naar de ok tafel

narcose erin en lekker dromen van de nieuwe boobies

om 9.30u wakker gemaakt en daar stonden ze prontig omhoog

moest wel 4a5 keer kijken vergat het steeds hoe het eruit zag van de nrcose hihi

toch er blij dat ik voor de 295 cc ben gegaan want arts heeft tijdens ok besloten toch dual plane te doen au au dus

ben blij met mijn oxycodon pijnstillers haha

ik heb nog niet echt foto's kunnen maken

maar beloof dat ze snel zullen volgen

thankx voor het medeleven meiden

hou jullie op de hoogte

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.