Ga naar inhoud

Reacties van jullie mannen?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Er bestaat al een topic over wat onze eerste reactie was toen we onze boobies voor de eerste keer zagen..

maar ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie mannen & familie reageerde toen ze jullie boobies voor het eerst keer zagen? :3:

Mijn vriend vond mijn borstvergroting niet echt nodig want hij vond me zo ook al perfect, maar volgens mij zeggen alle mannen dat! :P maar toen die mijn big boobies voor de eerste keer zag keek die toch wel z'n ogen uit, hij vond ze toen al prachtig ook al hadden ze nog een beetje een rare vorm en moesten ze nog flink zakken! en mijn familie is vooral heel blij voor mij en diegene waaraan ik mijn borsten heb laten zien vinden ze heel mooi en knap dat ze er zoiets moois van hebben kunnen maken! :)

Dit leek me wel een leuk onderwerp, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Sylla

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Toen ik m'n bv had ging t al niet meer goed tussen mijn man en mij, we hadden meer een broer/zus band dus zijn reactie was erg oppervlakkig en meer bezorgd/verzorgend dan dat hij ze sexy oid vond.

Mijn nieuwe vriend is helemaal weg van m'n borsten en merkt steeds weer op als ze zachter zijn geworden, hij kan z'n ogen er niet van af houden

;-)

Mijn familie en vrienden zijn vooral erg blij voor me, ondanks dat ze er het nut niet zo van inzagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik mijn bh uit deed kreeg hij hele grote ogen en moest lachen. Hij was verder erg bezorgd om mij en de pijn die ik op dat moment had. Ee paar dagen later zei ik, je mag wel even voel hoor! ze zijn wel keihard ;) Dat deed ie heel zachtjes met een grote glimlach en zei, jeetje je heb echt grote tieten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk dit!

1e keer: met grote ogen WOW :D verder weet ik niet veel was nog stoned van de narcose

2e keer: onder de douche, schat ze zijn prachtig maar je mag ze best loslaten :P ik was veel te bang dat ze er uit zouden vallen of zo haha

Hij doet heel voorzichtig bij het aanraken, zo schattig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan geen man maar wel een hele goede vriend tevens buurman die heel erg stout bleef lachen de hele tijd !!!!!!!! Oeps!! Hahahaaaaa.

Iedereen is blij voor me en vinden ze mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne blijft ook nu na 9 maanden nog steeds zeggen dat ze groot zijn. Hij vond een bv al helemaal niet nodig en vond ze na de eerste keer mooi en snapte al helemaal niet dat ik ze groter wilde ;) ondanks dat hij ze groot vind, zit hij er wel graag aan hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat een leuk topic dit!!

Ik heb geen idee wat mijn mannetje gaat zeggen.. Hij vindt me nu al ''perfect'' en vond het totaal niet nodig om een bv te laten doen.. dus ik ben heel benieuwd wat zijn reactie gaat zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik moet nog ff wachten op de reactie van mijn man..........nu kan hij zich nog niet voorstellen hoe ze eruit gaan zien......maar ik denk (weet wel zeker) dat hij ze mooi gaat vinden. Het is tenslotte een man haha.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic dit!!

Ik heb geen idee wat mijn mannetje gaat zeggen.. Hij vindt me nu al ''perfect'' en vond het totaal niet nodig om een bv te laten doen.. dus ik ben heel benieuwd wat zijn reactie gaat zijn!!

Ik ben ook benieuwd Cindytje1985.. nog ongeveer een maandje dan zul je het weten ;) begint ook al op te schieten voor jou!

Ook ik moet nog ff wachten op de reactie van mijn man..........nu kan hij zich nog niet voorstellen hoe ze eruit gaan zien......maar ik denk (weet wel zeker) dat hij ze mooi gaat vinden. Het is tenslotte een man haha.........

hihi jaa inderdaad het blijven mannen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem eerst moeten overtuigen om dit te mogen doen en hij was banger dan ik zelf dat het zou mislukken. de dagen ervoor zei hij zelf nog ga je het toch niet doen :P

nu vind hij ze super en wil er heel de tijd aankijken en voelen (wel zachtjes hoor)

hij zegt dat ze hetzelfde zijn maar groter :D

en mijn familie en vrienden reageren ook goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij er gelukkig mee bent ben ik ook gelukkig zegt die van mij, hahah nou daar heb je wat aan

zo zal die van mij ook reageren volgende week denk ik :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig dit...

1e x: Bebsie (is ons koosnaampje voor baby) oow wat zijn ze gespannen. Ze moeten nog zakken he

2e x: Bebsie je hebt tenminste boobies

En durfde hij mijn boobies niet aan te raken, vast te houden omdat ze hard aanvoelde. Hij vond het best eng...

Maar nu kan hij er niet vanaf blijven en kan hij niet geloven dat ik boobs hebt ("bebsie met boobs yes!") en vind hij ze prachtig (wel vind hij dat de zijkanten opgevuld moeten worden)... Groet hij "zijn schatjes" wanneer hij weggaat en thuis komt (een kusje erop) en kan hij niet wachten om "zijn schatjes' te kneden en te slaan :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er zo onzeker over dat mijn vriend mijn borsten van te voren nooit (naakt) gezien heeft.... :45: Nu moet ik wel zeggen dat we nog maar een paar weken voor m'n bv samen waren dus ja.

Hij heeft er eigenlijk verder niks over gezegd, behalve ze dat nu mooi in z'n hand passen en hij kan er niet vanaf blijven. Als we op de bank zitten dan gaat die hand regelmatig mijn truitje in... :44: Haha mannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De eerste keer dat ik mijn bh uit deed kreeg hij hele grote ogen en moest lachen. Hij was verder erg bezorgd om mij en de pijn die ik op dat moment had. Ee paar dagen later zei ik, je mag wel even voel hoor! ze zijn wel keihard ;) Dat deed ie heel zachtjes met een grote glimlach en zei, jeetje je heb echt grote tieten! :D

Hahaha wat grappig mijn vriend reageerde bijna hetzelfde!

Heel voorzichtig toch voelen na een paar dagen en dan zo'n grijns, oooh, dat voelt wel fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.