Ga naar inhoud

Maat sport BH en maat normale BH


Big-boobies

Aanbevolen berichten

Hoi hoi goede morgen !

Ik vroeg me af aan de dames hier welke maat sport BH jullie gedragen hebben en welke cup maat jullie uit eindelijk overgehouden hebben daarna? En dan voor namelijk aan de dames die een bv voor de spier hebben gehad.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan veel verschillen, maar vanuit ervaring van mezelf sportbh 70D. Merkte wel na 2 weken al aan de krappe kant.

Uiteindelijke maat in bh's 70F. Wel achter de spier.

Maar ook bij meiden voor de spier kan dit net zoveel verschillen. Sportbh valt vrijwel altijd kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moest van dr. Nio een sportbh halen van 75D of 70E.. ik ben dan heel benieuwd of dat dan wel goed is...

ik kom ook van een aa cupje en heb 515 cc high profile gekregen met een projectie van 6.2 cm. Droeg een 75c dus ik denk dat 75d zeker wel gaat passen hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sport bh had ik 80C en een 80D gepakt, (2 verschillende modellen.. en passte allebei) nu ben ik 7 weken PO en draag ik bh"s met maat 75E en 80 D wilt ook nog wel eens passen.. ze zeggen als je de omtrek iets groter pakt, de cup anders uitvalt.. :D

dus als jee een super leuke bh niet in je maat kan vinden.. probeer t eens met omtrek maatje groter en cup maatje kleiner..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ´ maar ´ 265 cc gekregen, heb kliniekbh maat 75 C die nu al best krap zit...had hem gisteren even uit, pff wat een verlichting!! Maar kan ik er echt vanuit gaan dat ik straks wellicht een D heb??? Met zo weinig cc?? Is dual plane, extra high

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ´ maar ´ 265 cc gekregen, heb kliniekbh maat 75 C die nu al best krap zit...had hem gisteren even uit, pff wat een verlichting!! Maar kan ik er echt vanuit gaan dat ik straks wellicht een D heb??? Met zo weinig cc?? Is dual plane, extra high

ja hoor zeker als je extra high profile hebt :) bij sommige valt het nu eenmaal groter uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik kom ook van een aa cupje en heb 515 cc high profile gekregen met een projectie van 6.2 cm. Droeg een 75c dus ik denk dat 75d zeker wel gaat passen hoor :)

Ik zie het wel.. heb nu allebei de maten gekocht zowel een 75D en een 70E dus ik zie wel welke hij mij aantrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.