Ga naar inhoud

Gewicht prothese


Gast

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij "helpen"

Ik ging van de week en vanmorgen op de weegschaal staan om even te checken of alles wel goed gaat aangezien ik niet of nauwelijks beweging heb ;)

Nu vroeg ik mij dus af hoeveel weegt mijn prothese?

Ik denk dat het soortelijk gewicht anders ligt dan wat bijvoorbeeld water. Ik kon ook niet zo snel iets vinden online.

Ik heb mentor uhp 535cc rond

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weeg superveel meer de ochtend voor de operatie 60kg daarna 64,5 zeg :s en zo een dikke buik zeg :s

hoop dat prothesen veel wegen :) want mss wegen toch meer dan je het anders kan vergelijken met water watn het is van mij cohesieve gel

hoop echt dat er reactie op komt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

500CC zou een halve kilo moeten zijn.Dacht ik.

ik ook eerst maar denk niet dat iedere vloeistof hetzelfde weegt dus dat de ene 500cc meer weegt dan andere, denk ik he weet echt niet als dit juist is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

lizyy, on 12 Oct 2013 - 20:29, said:

ik ook eerst maar denk niet dat iedere vloeistof hetzelfde weegt dus dat de ene 500cc meer weegt dan andere, denk ik he weet echt niet als dit juist is :P

Ja dat denk ik dus ook hihi en als vrouwen eenmaal gaan denken! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je niet vergelijken eigenlijk. ML is inhoud, gram is gewicht. En ml is niet automatisch gelijk aan gram. Ligt aan de dichtheid van de stof, water is een vrij lichte stof dus een liter water is wel gelijk aan een kilo. Maar bijvoorbeeld lood is een veel zwaardere en dichtere stof. 1 liter lood is wel meer dan 10 kilo geloof ik..

Heb je cohesieve? Dan zal het waarschijnlijk dus meer zijn dan 1 kg bji elkaar, want dat is wel vrij 'zwaar'.

Leuk man, scheikunde. Als ik er naast zit hoor ik het graag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 cc=2.2 pounds

Take the cc volume of the implant and multiply by 2.2. Divide that number by 1000 and this equals the weight, in pounds, of the implant. For example, 350cc implant. Multiply by 2.2 equals 770. Divide 770 by 1000, equals 0.77 pounds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest van nio toch wel 1,3 kilo erbij rekenen!

Maar ook ik was in 5/6 dagen tijd 6 kilo erbij gekomen na de bv, gelukkig vocht en mijn boobies natuurlijk. Maar het is er nog niet helemaal af, heb nog steeds last van een volle opgeblazen buik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woog voor de operatie 67kg en na de operatie 72kg, ik schrok me rot maar dat was alleen maar vocht en dat was er na een paar dagen alweer af en ik weeg nu 68kg dus dat kan wel kloppen, ongeveer 1 kilo tiet erbij :)..

Beter een paar kilo'tjes tiet erbij i.p.v. een paar kilo'tjes vet toch lady's! :P..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder, on 12 Oct 2013 - 21:51, said:

Ah dus ik was niet alleen met deze gedachten ;) Ik zie dat ze daar niet veel verder zijn gekomen

Infinity, on 12 Oct 2013 - 21:56, said:

Kun je niet vergelijken eigenlijk. ML is inhoud, gram is gewicht. En ml is niet automatisch gelijk aan gram. Ligt aan de dichtheid van de stof, water is een vrij lichte stof dus een liter water is wel gelijk aan een kilo. Maar bijvoorbeeld lood is een veel zwaardere en dichtere stof. 1 liter lood is wel meer dan 10 kilo geloof ik..

Heb je cohesieve? Dan zal het waarschijnlijk dus meer zijn dan 1 kg bji elkaar, want dat is wel vrij 'zwaar'.

Leuk man, scheikunde. Als ik er naast zit hoor ik het graag :D

Ja precies! cc/ml is inhoud en staat niet altijd gelijk aan gram

Heb inderdaad cohesieve.

SYLLA, on 13 Oct 2013 - 09:19, said:

Ik woog voor de operatie 67kg en na de operatie 72kg, ik schrok me rot maar dat was alleen maar vocht en dat was er na een paar dagen alweer af en ik weeg nu 68kg dus dat kan wel kloppen, ongeveer 1 kilo tiet erbij :)..

Beter een paar kilo'tjes tiet erbij i.p.v. een paar kilo'tjes vet toch lady's! :P..

Xx

Ik ben gelukkig niet direct na de operatie op de weegschaal gaan staan. Volgens mij had ik dan een rolling gekregen! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.