Ga naar inhoud

20-06-2013 bv dr Maas , 375cc rond dual plane , nu rare deuk. Juni 2014 wissel naar voor de spier?!! :(


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames :)

Ik heb super veel aan jullie info en steun gehad en heb dus ook een bv laten doen!

Heb hier uiteraard ook een topic over gemaakt toen der tijd, maar bij deze even kort de info:

Ben geopereerd door dr Maas van de Bergman kliniek in Bilthoven , heb 375cc rond dual plane gekregen en ben hiermee uitgekomen op een 80e!

Ben er super blij mee, en alles ging eigenlijk heel goed..

Totdat ik op vakantie in mijn bikini (eindelijk was het mooi in bikini!!! :) )

Voor de spiegel mijn haar stond te doen en ik met mij linkerarm de rechterkant van m'n haar kamde zeg maar..

Ik spande daarbij natuurlijk iets mijn borstspier aan en schrok me dood.. Zag een hele rare deuk.. Alsof m'n borst door de spier een stuk plat werd gedrukt.. Links is het behoorlijk goed zichtbaar (als je het weet en ik bloot ben)

Heel veel tranen in de vakantie natuurlijk, en bij terugkomst gelijk m'n beauty coach gemaild en zij vroeg om foto's, toen ik deze ook gemaild had vertelde ze mij dat d'r Maas zsm contact met mij zou opnemen.. Dit deed hij gelukkig heel snel en hij vroeg mij op korte termijn langs te komen voor een extra controle..

Dat natuurlijk gelijk gedaan, en dr Maas had dit nog nooit gezien maar dacht inderdaad dat mijn spier daar te strak was.. Hij dacht dat dit goed op te lossen was door het spietje een stukje los te maken,dit wou hij wel doen als ik een half jaar po was , in januari dus.. Heel dubbel voor mij want ik was blij dat er dus blijkbaar een oplossing voor was, maar natuurlijk verdrietig dat ik nog een x geopereerd moest worden , toch weet een beste ingreep.. Onder narcose protheses eruit spiertje losser maken protheses er weer in etc..

Nu ben ik vorige week weer voor controle geweest en dokter Maas heeft foto's gemaakt en heel goed gekeken en gevoeld, hij zei nu dat dat met het spiertje losser maken niet ging lukken.. De enige oplossing is nu: protheses eruit en ze er opnieuw in maar dan voor de spier.. :(

Dit wil dokter Maas pas doen als ik een jaar po ben.. We hopen dat het tegen die tijd misschien wat soepeler wordt.. Afwachten dus.. Want weet niet zo goed wat ik wil / moet doen..

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat gaat er aan mijn borsten veranderen qua vorm / maat etc als ik van dual plane naar voor de spier ga?!!

Ik vind ze nu zo mooi.. Dus ben echt bang dat het alleen maar minder mooi kan gaan worden.. :(

Dokter maas zei dat je bij sommige mensen het randje van de prothese meer gaat zien., maar dat dit hopelijk bij mij wel meevalt aangezien ik niet heel slank ben.

Hmz lastig lastig dus, en ook best moeilijk aangezien ik me eindelijk zeker voelde omdat ik borsten heb! En nu weer onzeker ben als ik wat laags aan heb of m'n spier aanspan oid.. :(

Iedereen zegt oooow was me niet opgevallen hoor!! Maja mij wel.. :( ik wil zo graag m'n perfecte borsten..

Word er af en toe best verdrietig van.. Vandaar dat ik ook een tijdje niet hier online ben geweest, ben er nu allemaal een beetje aangewend en zie nu wel in dat het gewoon niet anders is en dat het altijd erger kan..

Oja dokter Maas zei dat hij na veel navraag wist dat men het anemati (ofzo) noemt, naar dat het zelden voor komt! Hij gaat voor mij rondvragen met mijn foto's erbij of er meer ervaringen mee zijn..

Albast bedankt voor jullie reactie, ben vooral heel benieuwd wat ik kan verwachten als het over een tijd misschien wordt gewisseld naar voor de spier!

Sory voor mijn gigantisch lange verhaal trouwens ;)

Xx Est

Ga trouwens 1 deze dagen mijn vriend even duidelijke foto's te maken om hier te posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus Est wat klote zeg.. Ben je net zo blij met je nieuwe boobs krijg je dit! En ook klote dat je zo lang moet wachten! Gelukkig vliegt de tijd maar toch..

Ben benieuwd naar je foto's, kan me niet zo goed voorstellen wat je bedoeld met een deuk als je m aanspant. Vanaf wanneer had je dit gevoel? Al heel snel of pas weken na je operatie?

Denk wel dat het voor de spier ook heel mooi wordt hoor, heb hier op het forum ook heel veel foto's gezien van meiden met prachtige borsten die voor de spier gezet zijn!

Sterkte meid, en probeer maar positief te blijven, het gaat gelukkig allemaal opgelost worden en zeker weer net zo mooi worden!

Liefs en een dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :) heel lief!

Ik ben er pas achter gekomen na 6 weken (toen was ik op vakantie) maar ik kan me herinneren dat ik hier een foto gepost heb die ik van m'n eigen borsten heb gemaakt du met m'n armen gestrekt naar voren en dat ik toen dacht huh het lijkt wel of ik een deukje heb maar dat komt vast door de flits ;) dus denk dat ik het al die tijd al heb gehad.

Ze kunnen mij ook niet vertellen hoe het komt en of het voorkomen had kunnen worden, vind het heel appart.. En als ik nou veel aan sport deed dat het hele sterkte spieren zijn oid.. Maja dat doe ik ook niet eens haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto eigenlijk...

Inmiddels heb ik gekeken en ik kan niks anders doen dan het eens zijn met wat je plastisch chirurg zegt. Tenzij de spier wat meer ruimte uit zich zelf krijgt, waardoor de spier niet meer zo sterk aanspant bij die beweging en dus die deuk niet meer krijgt is het fantastisch natuurlijk! Maar als dat niet het geval is dan is de enige oplossing voor de spier.

Stel je plastisch chirurg zou nog meer ruimte maken, kan er een enorm risico bij komen kijken. Het is dus totaal niet aan te raden en misschien zelfs onmogelijk in jou situatie. Hij heeft jou natuurlijk van binnen gezien, ik niet.

https://www.google.nl/search?q=dual+plane+techniek&es_sm=117&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JhlXUo2lN8W70QXSg4E4&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1360&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1vRzIhUVEMOhAM%3A%3BHOP7Jjo5o-l_FM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ietsmooier.nl%252Fimg%252Fbehandelingen%252Fdual-plane.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ietsmooier.nl%252Fbehandeling%252Fborstvergroting%252Falle-behandelingen.html%3B230%3B219

Als jij je spier aan spant, word vanuit het borstbeen (het midden) druk uitgevoerd richting de oksel (naar buiten dus) hierdoor ontstaat die kuil, zou je dit losmaken dan kan de prothese misschien onder de spier vandaan schieten of de spier te ver los laten e.d. Kortom te veel risico's en niet eens de zekerheid dat het probleem daarmee opgelost is.

En lipofilling heb ik ook even over nagedacht, maar omdat het kuiltje niet permanent aanwezig is... is deze methode niet praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen voor je Est!

Ik heb ze ook voor de spier geplaatst door Dr. Maas, en geen rand te zien.

Mijn linkse is nu 9 mnd en het is een erg natuurlijke borst geworden.

Sterkte met dit vervelende bericht, maar je bent bij Maas gelukkig in goede handen.

Liefs, Pascalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jou verhaal vergeleken is dit helemaal niks natuurlijk Pascale ik weet het..

Wel fijn om te horen dat jij totaal geen last van randen hebt!! :)

En ik weet ook dat ik bij dokter Maas echt in goede handen ben, en dat het verstandig is dat jaar af te wachten.. Maar lastig is het wel ;)

Pinkboobie bedankt voor je uitgebreide reactie :) je uitleg klinkt inderdaad logisch, en ben ook blij dat dokter Maas het risico toch niet wil nemen..

de foto die ik een tijd terug van m'n deukje heb geplaatst valt nog mee.. :( probeer vanaaf een nieuwe er op te zetten!

Rare vragen misschien maar weten jullie of:

-mijn borsten groter worden als de wissel naar voor de spier heeft plaats gevonden?

- worden ze ronder?

- blijft het littekentje hetzelfde?

- heb ik netzo veel last als de 1e x?

- is m'n spier dan een tijd slap/uitgerekt?

Ik weet dat ik dit met m'n beauty coach of arts kan bespreken mar zei zeggen wacht eerst dat jaartje maar rustig af.. Hihi en ondertussen blijven dit soort vragen door m'n hoofd spoken!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend Est.. Ben ook benieuwd hoe het eruit ziet. Anders moet je maar eens goed nadenken of het deukje zo lelijk/storend is, dat je bereid bent om het risico te nemen om minder mooie borsten te hebben. Volgens mij worden ze bij plaatsing voor de spier iets groter (met hetzelfde aantal cc enzo) en heb veel gelezen dat voor de spier minder pijnlijk is achteraf. Op rest van je vragen kan ik niet antwoorden.

Veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut geen rare vragen hoor,dont worry,daar zitten we toch voor hier ook,om alle vragen te kunnen stellen?

mijn borsten groter worden als de wissel naar voor de spier heeft plaats gevonden? vd spier geeft idd een groter resultaat omdat de spier dan niet meer de borst bedekt.

- worden ze ronder? denk dat dat wel t zelfde blijft ,want ze zijn al er mooi rond
- blijft het littekentje hetzelfde? Ja,ze gebruiken hetzelfde litteken,het zou ietsje groter kunnen zijn dan eerst als je grotere protheses krijgt.
- heb ik netzo veel last als de 1e x? Nee,want vd spier is minder pijnlijk,en je hebt de ruimte al,alles is ook al opgerekt.
- is m'n spier dan een tijd slap/uitgerekt? Ja,maar dat trekt vanzelf weer bij.Je zal er geen last van ondervinden iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je duidelijke antwoorden :)

Misschien moet ik het maar positief inzien.. Wou ze graag wat groter dus als dat zo wordt met voor de spier plaatsing ben ik er wat dat betreffende eigenlijk wel blij mee ;)

Heb nog steeds geen foto's... M'n vriend niet ze even maken maar die blijft maar zeggen heb nou geduld wacht nou af.. Maak je niet zo druk.. Raak niet geobserdeerd etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's van m'n borsten bij inspanning er op gezet.. :( schaam me dood als ik het zo Zie.. Zo lijkt het wel heel lelijk terwijl je op de foto de deuk nog niet eens zo heel Goed ziet.. :(

Oja foto's staan bij het andere mapje in (4/5 weken) maar ven nu alweer bijna 4mnd po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :)

Iedereen zegt dat het niet opvalt, Maja voor mezelf natuurlijk wel ;)

Ben er verder zelf ook echt blij mee!

En tja last... Soms voelt het heel strak / zeurend pijn.. Maar of dit normaal is aangezien ik nog geen 4mnd po ben, of dat het door dit spier probleempje komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heeee Est,

Jeeetje wat vervelend! Ik weet nog dat ik jou verhaal heb gelezen voordat ik onder het mes ging, omdat ik zo benieuwd was met jou ervaring met dr. Maas. :) Maar wat stom dat je een deukje hebt als je je spier aanspant. Doet het ook zeer of vind je het alleen niet mooi?

Ik heb je foto's bekeken en vind ze nog steeds erg mooi. Het is dat jij aangeeft dat er een deukje inzit, anders was het mij niet opgevallen.

Fijn dat dr. Maas zo met je meedenkt. Prettige chirurg vind ik zelf. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goedkomt.

Voor nu kan ik alleen zeggen: Kop op! Je hoeft je niet te schamen, want als je het niet zegt is het echt niet te zien!

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey dames! Even een update..

Ik ben vorige week bij dokter Maas weer voor controle geweest.. En een operatie om voor de spier te zetten is echt nodig!

Ik werd maandag al gebeld dat ik dinsdag voor de screening voor de operatie moest komen.. Aangezien ik as maandag al geopereerd ga worden!!!

Super snel, super zenuwachtig , maar ook super bang hoe het gaat worden en voelen..

En ben btje bang voor na de narcose.. :( was vorige x al erg emotioneel , en zit nu sinds vorige week in een relatie breuk (na 13 jaar, huis samen etc) Pff veel stress dus.. Heb maar vast aangegeven dat als k begin te brullen na de narcose het niet aan hun ligt haha ;)

Ik hou jullie op de hoogte!

Xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames! Ik ben afgelopen maandag dus geopereerd, en het gaat eigenlijk heel goed :)

Ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat, en vind ze zelfs mooier als voorheen!!!

Tuurlijk heb k pijn, maar is het waard.. De spier deuk zeg maar zie je nu al helemaal niet meer!

Ze waten super lief voor me in de kliniek, ze hadden dit nog niet vaak gezien en vonden het echt heel vervelend voor me dat dit bij mij zo moest lopen!

Heb ook gezegd tja het is niet anders, en ben al blij dat het verholpen kan worden!

Ben wel heeeel benieuwd naar de littekentjes , op 1 wond zitten namelijk 3 plak stripjes , rn op de ander 5.... Hoop dus niet dat dat betekend dat 1 wond groter is.. Hmz naja afwachten maar weer!

Qua vorm borsten vind ik het tot nu toe nog niet veel schelen, ze zitten iets hoger , dat wel! Maar vind ik juist wel mooi, denk dat het qua maat ook niet veel verschil maakt .

En tot nu toe zie ik nog geen randjes oid!

Hou jullie op de hoogte! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.