Ga naar inhoud

jesh : 18 november 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Nou ik ben er weer hoor en zoooooooooooooooooooooooooooo happy. Eindelijk heb ik dan mijn boobies en het is me eigenlijk wel reuze meegevallen. Maar wat was is zenuwachtig gisteren, helemaal de rit naar Naarden, pfffffff files echt niet normaal meer, zo bang dat we te laat zouden komen. Maar we waren op tijd hahaha. Na nog snel ff een sigaretje tegen de zenuwen gingen we eindelijk naar binnen, toen begon het besef te komen dat het moment eindelijk daar was en mijn leven totaal zou veranderen. Daarna ging het allemaal heel snel, toen ik op mijn kamer was kon ik me gelijk uitkleden en werden de laatste dingen doorgenomen. Om 18.45 uur werd ik naar de uitslaapkamer gebracht, daar moest ik nog ff wachten en kreeg een infuus, na een kwartiertje kwam dr Luijendijk om de boel af te tekenen, om 19.15 uur ging ik naar de ok, en kon de operatie beginnen. Ik was heel relaxed en ging slapen met de gedachte dat als ik wakker werd ik mijn boobies zou hebben. Toen ik wakker werd had ik het gevoel in een achtbaan te zitten, pfffffffffffff wat draaide die ruimte. Maar ik voelde me goed, ik lag alleen vreselijk te trillen, dat kwam waarschijnlijk van de narcose en de spanning die er uit kwam. De pijn viel eigelijk wel mee, genoeg pijnstilling gehad natuurlijk. Na een tijdje mocht ik weer terug naar mijn kamer en wilde ik KOFFIE......helaas dat mocht nog niet, wel thee, ook goed want ik had een dorst en honger. Gelukkig heb ik helemaal geen last van een narcose dus ik mocht wat eten. Na een uurtje werd de sportbh om gedaan en kon ik een beetje zien hoe het was geworden, helaas hadden de verpleegster weinig tijd om ff een spiegel te halen zodat ik ze echt kon zien, gelukkig heeft mijn man ze wel gezien en er een foto van gemaakt. Ja en toen was het janken natuurlijk want ze waren zo mooi en groot hahahha.......eindelijk heb ik weer borsten.

De nacht ging redelijk goed, vaak wakker geweest, veel tv gekeken, gegeten, thee gedronken. En vanmorgen om 6 uur heb ik ze dan eindelijk zelf gezien met een spiegel, de nachtverpleegster wilde wel een spiegel voor me halen.

Vanmorgen om half 10 was mijn man er weer en mocht ik naar huis. En nu zit ik lekker op de bank met mijn laptop en ik voel me goed, de pijn is goed te doen, ja oke ik heb het gevoel overreden te zijn door een stoomwals en heb een mega spierpijn. Hopelijk gaat de nacht goed en slaap ik lekker door. Maar dat laat ik jullie morgen wel weten hahahhaha.

Maar ik ben zo blij, eindelijk voel ik me weer compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bedankt allemaal..........en jaaaaa ik ben er zo blij mee. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe heel erg meevalt. De pijn is goed te doen en soms is er helemaal geen pijn. Ik ben alleen wel steeds ontzettend moe en val zomaar in slaap hahaha maar dat zal wel van de narcose komen die nog steeds in mijn lijf zit. Gisterochtend mocht ik voor het eerst douchen, dat was wel ff eng, ben dus ook op een krukje gaan zitten. Na het douchen heb ik mezelf eens ff goed bekeken in de spiegel, staand, dusssssssssssssssss ze zijn best wel groot hahahah, oke ze moeten nog in model komen maar het ziet er zo anders uit. En mijn man die blijft maar kijken whahahhaha ik geloof wel dat hij er ook erg blij mee is LOL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ja dat moeheids gevoel komt me heel bekend voor.

Vandaag en vooral gisteren viel ik gewoon in slaap op de bank terwijl ik rechtop zat. Hahaha. Toch een aanslag op je lijf.

En gisteren had ik ook voor t eerst gedouched, ook op een krukje gaan zitten en mijn man al het werk laten doen.

Vond ie nog leuk ook!!!

Ik zal blij zijn als ik weer de oude ben met meer energie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahha ja dat heb ik ook.......ik viel gistermiddag in slaap met mijn laptop op schoot, ook zittend LOL hier thuis liggen ze helemaal in een deuk als ik weer eens in slaap val..... Ik zou alleen graag willen dat ik 's nachts wat beter kon slapen.....pffff dat op mijn rug slapen tegen een paar kussens valt niet mee. Ik was vannacht ook alweer om 5 uur beneden en val dan op de bank (half zittend) weer in slaap. En ik heb steeds zo'n honger, en voor de operatie at ik heel weinig en had ik nooit honger en nu.............pffffffff kan blijven eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hahaha ja dat herken ik heel erg!!! Net alsof ik niet naar mezelf kijk..

En dat honger gevoel... ik heb alleen maar trek in vette ongezonde troep, echt heel erg... Heb eergister vriendlief om 23:00 uur naar de burgerking gestuurd om een dikke vette wopper te halen hahha... maar het smaakte me prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahha ja dat heb ik ook.......ik viel gistermiddag in slaap met mijn laptop op schoot, ook zittend LOL hier thuis liggen ze helemaal in een deuk als ik weer eens in slaap val..... Ik zou alleen graag willen dat ik 's nachts wat beter kon slapen.....pffff dat op mijn rug slapen tegen een paar kussens valt niet mee. Ik was vannacht ook alweer om 5 uur beneden en val dan op de bank (half zittend) weer in slaap. En ik heb steeds zo'n honger, en voor de operatie at ik heel weinig en had ik nooit honger en nu.............pffffffff kan blijven eten.

Haha ja en dat schrik ik weer wakker omdat mijn hoofd alle kanten opslaat/knikkebolt. Is ook niet alles zo zittend op de bank.

En ik zou een moord doen om lekker lang uit te rekken en heerlijk op mijn zij te draaien in bed. Pfff was vanmorgen ook al om 06:30 op. Moest pcm innemen want mijn god..wat ben ik s 'morgens stijf als ik wil opstaan. Lijk wel een oud vrouwtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is inderdaad stijf en ik moet echt nadenken hoe ik mijn bed uit kom........dingen die voor die tijd heel normaal waren daar moet je nu over nadenken. En doe je het verkeerd dat wordt je gelijk afgestraft haha....auw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb er bijna een week opzitten.........en het gaat helemaal geweldig. Geen pijn, geen vreemd gevoel, alsof er helemaal niks is gebeurt. Ik ben vanmorgen gebeld door de verpleegkundige van Bergman om te vragen hoe het gaat en of ik nog vragen had. Dat was wel ff een leuk gesprek. Ik mag nu ook weer op mijn zij slapen (jippieeeeeeeeeeee) en mijn armen weer boven mijn hoofd gebruiken. Deze week nog ff niet teveel tillen en volgende week de hechtingen eruit. Nee ik mag beslist niet klagen, het gaat super :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb er bijna een week opzitten.........en het gaat helemaal geweldig. Geen pijn, geen vreemd gevoel, alsof er helemaal niks is gebeurt. Ik ben vanmorgen gebeld door de verpleegkundige van Bergman om te vragen hoe het gaat en of ik nog vragen had. Dat was wel ff een leuk gesprek. Ik mag nu ook weer op mijn zij slapen (jippieeeeeeeeeeee) en mijn armen weer boven mijn hoofd gebruiken. Deze week nog ff niet teveel tillen en volgende week de hechtingen eruit. Nee ik mag beslist niet klagen, het gaat super :43:

Fijn dat t zo goed met je gaat zeg.

Ik moet morgen op controle komen. Pfff ik had vanmorgen mijn haren gewassen, me geschoren en gedouched. Een ware uitputtingsslag. Heb daarna veel meer last van mijn boobs. Steken en krampend gevoel. Toch duidelijk teveel gedaan ineens.

Grrrr nou dus maar weer bankhangen.

Fijn als jij weer op je zij kunt liggen. Mij lukt dat nog niet hoor. Doet teveel pijn en ligt niet makkelijk.

Geduld is een schone zaak... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was je controle? Alles goed?

Nou dat op mijn zij slapen is niet gelukt hoor, het deed teveel pijn, dus nog maar een nachtje op mijn rug.

Ik heb vandaag dus teveel gedaan en werd gelijk afgestraft..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was je controle? Alles goed?

Nou dat op mijn zij slapen is niet gelukt hoor, het deed teveel pijn, dus nog maar een nachtje op mijn rug.

Ik heb vandaag dus teveel gedaan en werd gelijk afgestraft..........

Hee, mijn controle was goed. Pleisters zijn nu verwijderd. Maar mijn god wat had ik gisteren last van mijn bh zeg...doordat die pleisters eraf waren drukte die bh op mijn littekens. Heb gister gewoon ff een uurtje mijn bh uit gehad. Wat een verademing. Vanmorgen ineens heel veel steken in mijn li borst. Alsof er met messen in werd gestoken. :102: Na het douchen is dat grotendeels weer weggetrokken.

Zij slapen lukt nog steeds niet. Doet pijn aan mijn littekens. Vannacht dus weer opgebaard in bed gelegen, :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaan volgende week de pleisters er pas af en ik mag dan gelukkig 's nachts dat (kolere)ding af......wat zit die bh strak :83: , als ik 's ochtends wakker wordt heb ik het gevoel of er een blok beton op ligt. Pas na een uurtje krijg ik weer een beetje normaal gevoel in mijn borsten....... Ik heb vandaag helemaal geen pijn meer gehad en dat is wel een zalig gevoel alleen vergeet ik daardoor dat ik niet teveel mag doen, oeps........ :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.