Ga naar inhoud

jesh : 18 november 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Jesh, getrouwd en moeder van 3 zonen. Volgende week maandag heb ik een afspraak bij de pc voor een borstvergroting, 2 jaar geleden heb ik een buikwandcorrectie gehad omdat ik ruim 30 kilo was afgevallen, en na 3 zwangerschappen was er nog maar weinig over van mijn lichaam. Toen was ik gedeeltelijk happy omdat die flubberbuik weg was en de boel weer mooi strak was, maar ik was nog steeds zo onzeker over mijn borsten.......ik vond ze zo lelijk en klein. Ik werd steeds ongelukkiger met mijn borsten. MAARRRRRRRRR maandag ga ik dan echt naar de pc om een afspraak te maken voor de operatie, ik kan niet wachten tot het zover is dat ik me weer echt vrouw kan voelen met borsten.

Ik hoop hier informatie en ervaringen te vinden, en met anderen te kunnen delen. Want dat is toch wel moeilijk met anderen je gevoelens te kunnen delen die zich niet kunnen voorstellen hoe het is als je zo ongelukkig bent met je eigen lichaam.

Groetjessssssss van Jesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Sylla

Ik ga naar Bergman in Bilthoven, en het is inderdaad heel spannend, Ik heb 2 jaar geleden al "gepast" maar toen kon het niet doorgaan. Nu is het dan eindelijk zover. Hoop dat het snel maandag is.

Het is heel fijn dat er zoveel over te lezen is hier. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Altijd spannend he zo'n consult, ook al weet je eigenlijk al wat je te wachten staat.. Heb je al enig idee wat je wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is superspannend.... ik weet idd wat me te wachten staat maar ben zo blij dat het nu eindelijk zover is. 2 jaar geleden heb ik 475cc gepast maar het enige wat ik nog weet is dat het supermooi stond. Hopelijk kan ik snel geopereerd worden. Dan is de onzekerheid eindelijk voorbij en kan ik me weer "vrouw" voelen en kunnen de mega push-ups de container in haha.....

Ik ga naar dr Luijendijk bij Bergman, hij heeft 2 jaar geleden ook mijn buikwandcorrectie gedaan en dat is me goed bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

super :) spannend he en die maand vliegt zo voorbij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Oke mijn operatie is dus verplaatst, ipv 19 november is het 18 november geworden, maar dan wel om 19.00 uur 's avonds.................ik moet er om 18.00 uur zijn en wordt een uur later geopereerd. Ik kreeg gisteren een mailtje dat er technische problemen zijn in Bilthoven en moet nu naar Naarden. Ook moet ik een nacht blijven, dus alles wat geregeld was moest omgegooid worden pffffff wat een geregel haha maar het is allemaal gelukt. Dus jippie ik hoef nu nog maar 6 dagen te wachten haha. Ik begin nu wel een lichtelijke kriebel te voelen als ik eraan denk hoor. Maar ik ben nog steeds niet zenuwachtig....... maar zoooooooooooooo benieuwd naar het eindresultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaat het gebeuren.......vanavond om 19.00 uur gaat mijn wens in vervulling.......ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe het resultaat zal zijn...... shit ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor..... mag nu niks meer eten en weinig drinken, helemaal geen koffie meer..........aahhhhhh heb koffie nodiggggggggg.......en stoppen met roken is sowieso al niet gelukt en mijn pakje gaat vandaag wel heel erg snel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.