Ga naar inhoud

Veranderen ze nog veel na 4 weken PO?


KaVo

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 4 weken PO en ben steeds minder tevreden.

Gisteren voor het eerst een bh gekocht en aangehad...

Zo zonder die sportbeha vind ik ze veel te groot. Ze lijken alleen maar groter te worden.

Ik wou een 70E maar zelfs 70F was een te kleine cupmaat en te wijd bij de omvang.

Vind het geen gezicht.

Ze zijn ook nog knoerhard aan de bovenkant (onderkant is zacht) en je ziet de randen van boven.(terwijl ik dual plane heb)

Maar het ergst van al vind ik de tepels te laag staan.

Gaat dit allemaal nog veranderen?

Denk niet dat ik hieraan ga kunnen wennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zal zeker nog veranderen zelf nog maanden erna hoor! en ze kunnen zeker nog niet zacht zijn.

en ik vind ze juist te klein zeg :) wisselen :P

ze zijn echt heel mooi hoor en is vast niet te groot in kledij enkel is de bhmaat wel lastig maar eens je de goeie gevonden hebt :)

nog eventjes geduld en het komt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draag je een borstband? Zo ja draag je hem goed? Zo nee, ga er dan een onmiddelijk aanschaffen ;) en ja je borsten kunnen nog veranderen. Ik neem wel aan dat je zelf ook ingestemd bent met het aantal cc's die er in gaan... ik vond die van mij op het begin ook mega maar hoe meer ik er naar kijk en hoe meer ik er aan zit hoe meer mijn hersenen er aan wennen. Het is als het ware een nieuw lichaamsdeel hé, dat is niet niks!

Ik heb ook E en ze beginnen nu pas een beetje zacht te worden. Maar de borsten ogen vaak 1 á 2 cupmaten kleiner dan het maatlabeltje zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist in kleding, vind ik ze zo groot! Is van veraf al te zien dat ze nep zijn, zelfs in een donker truitje zonder decolleté..

Heb de borstband consequent gedragen gehad maar dit moest maar 4 weken, dus ben er gisteren mee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou me aan het advies van mijn eigen pc houden eigenlijk.

Maar zat inderdaad ook te denken de borstband nog een tijdje te dragen, ik begrijp dat dit dus nooit kwaad kan.

Gaan de tepels ook hoger staan als de prothesen meer gezakt zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je onder meer volume krijgt gaan de tepels automatisch hoger staan, de borstband nog 2 weken dragen kan totaal geen kwaad. Ik weet niet hoe strak je hem draagt, maar ik had hem altijd mega strak :P het resultaat mag er dan ook wezen :P kijk maar bij mn foto's, de mijne zaten eerst ook hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de borstband precies zo strak gedragen als ze in de kliniek om hebben gedaan.

Ben bang dat dit niet strak genoeg was! Heb m nu omgedaan en flink strak. Hopelijk gaat het nog effect hebben.

Ik vind de jouwe echt prachtig, precies de vorm en maat die ik graag zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tegen mij zeiden ze dat nadat de zwelling lichter zou worden hij best wel wat strakker mocht zolang je maar goed door kon ademen. Naja dat door ademen had ik na een paar dagen een beetje lak aan, ik dacht bij mezelf gewoon even flink strak en ben blij dat ik het gedaan heb. Maar ook niet té strak he, dat je echt mega last van je borsten krijg bijvoorbeeld. Beetje branderig gevoel is wel normaal, maar het moet niet te gek worden.

Ze kunnen nog goed zakken hoor door die borstband, bij 4 weken zaten die van mij ook nog redelijk hoog. En zelfs na de 6 weken gaan ze vaak nog iets door met het natuurlijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 years later...
Op 9-10-2013 om 23:44 zei PinkBoobie:

Ja als je onder meer volume krijgt gaan de tepels automatisch hoger staan, de borstband nog 2 weken dragen kan totaal geen kwaad. Ik weet niet hoe strak je hem draagt, maar ik had hem altijd mega strak

het resultaat mag er dan ook wezen kijk maar bij mn foto's, de mijne zaten eerst ook hoog.

Hoi @PinkBoobie. Even een vraagje. Ben nu 3 weken Po en draag een borstband, maar niet te strak want dan voelt 1 borst pijnlijk en wordt beetje gevoelloos onderaan. Had jij dit ook gezien je de band strak droeg? Ik draag hem daardoor dus vrij los en denk dat het nu niet veel zin heeft dus.. de pijnlijke borst zit goed, de andere mag nog zakken dus dilemma. Grtjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lau01 Om eerlijk te zijn kijk ik er niet meer hetzelfde tegen aan als in die tijd. Het beste is om het advies van je plastisch chirurg op te volgen en de band gewoon aangesloten te dragen. Deze dient ervoor om de borsten op de plek te houden zodat dr aanhechting goed plaatst vindt tijdens het herstel. En ga op je eigen gevoel af, doe wat goed voelt! In de tussentijd ben ik wat ouder geworden en daardoor is mijn mening hierover ook verandert. Ik heb echter geen negatieve gevolgen ondervonden aan het strak dragen van de borstband. Maar de borsten hebben ook gewoon een lange tijd nodig om soepel te worden. Na 5 jaar merk ik dat ze nog steeds veranderen. Ze worden steeds echter zeg maar, doordat ze soepeler worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2013 om 23:09 zei PinkBoobie:

Draag je een borstband? Zo ja draag je hem goed? Zo nee, ga er dan een onmiddelijk aanschaffen

en ja je borsten kunnen nog veranderen. Ik neem wel aan dat je zelf ook ingestemd bent met het aantal cc's die er in gaan... ik vond die van mij op het begin ook mega maar hoe meer ik er naar kijk en hoe meer ik er aan zit hoe meer mijn hersenen er aan wennen. Het is als het ware een nieuw lichaamsdeel hé, dat is niet niks!

Ik heb ook E en ze beginnen nu pas een beetje zacht te worden. Maar de borsten ogen vaak 1 á 2 cupmaten kleiner dan het maatlabeltje zegt.

Ik zou dit wel eerst overleggen met je pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.