Ga naar inhoud

borsten veranderen bij aanspannen borstspier


Misspuss

Aanbevolen berichten

Ik ben op het moment ruim 10 weken PO en heb sinds gisteren gezien dat mijn borsten veranderen als ik ze aanspan. (zie foto's)

Als ik mijn borstspier niet aanspan zien ze er heel normaal en mooi uit.

Heeft iemand een idee of dit 'normaal' is en nog wegtrekt?

Mijn PC zegt dat ze nog wel iets moeten zakken en heeft pas volgende week vrijdag een plekje voor me om langs te komen.

normaal:

bij aanspannen spieren:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer genoeg bet nadeel van achter de spier heb ik gelezen :( ik krijg Ze ook dual plane want voor de spier heb ik te weinig weefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook lichtelijk.. Bij worden ze boven een beetje driehoekig ofzo.. Doordat die spier zich aanspant.. Je moet proberen om je bovenlichaam ontspannen te houden.. Ik ben 6 weken PO, en heb zoiezo nog veel last van mn borstspieren en schouders.. Als dat allemaal wat rustiger wordt dalijk zal t bij mij misschien ook minder worden xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane en ik heb dit niet. Als ik aanspan gaat alleen de bovenkant iets opzij.

Persoonlijk vind ik dit wel heel extreem :o Misschien is je spier niet ver genoeg losgemaakt? Verder niks ernstigs, maar dan krijg je dus dat soort vormen bij het aanspannen.

Zou gewoon even langs de pc, dat is de expert ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je ontspant ziet het er inderdaad erg mooi uit! Kan me wel voorstellen dat je even schrikt bij het zien van die vormen bij het aanspannen van je borstspier...

ben benieuwd wat je pc zegt volgende week (als je nog langs gaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd het nadeel van achter de spier of dual plane. Ik heb dit ook. Bij mijn eerste bv had ik dit heel erg extreem en toen de heeft de chirurg de spier wat verder los gemaakt de tweede keer, maar ik heb het nu nog steeds. Het hoort er dus een beetje bij denk ik helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dit te maken met hoe ontwikkeld zijn je borstspieren? Ik heb bijna geen spieren en ik dacht dat ik misschien moet wat treinen voor de BV maar misschien is dat juist niet goed. Iemand idee wat beter is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dat ook en bij mij is het nog erger...

Ik baal er enorm van, een beetje had ik wel verwacht..

maar zo erg niet!

Als je een dikke sporter bent zou ik ook geen dual plane aanraden!!

helaas kreeg ik dat advies toen ze er al in zaten :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.