Ga naar inhoud

Soetkin : 27 maart 2014 : Dr. Bosselaers : AZ Herentals


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Laat ik me even voorstellen!

Ik ben Soetkin, 23 jaar en de "trotse" eigenaar van een cupmaat 70B. Op zich heb ik zeker niet te klagen, de vorm van mijn borsten zit voor mij wel snor...
enkel wordt dit allemaal wel héél goed verstopt van zodra ik er kledij over draag.
Winkelen voor strapless jurkjes, mooie BH's, laat staan een alles platdrukkend badpak,...is steeds een grote bron van frustratie. :22:

Een serieuze maximizer BH dragen is dan mijn oplossing...maar dat vind ik ook zo valsspelen. :106:

Na er over gepraat te hebben met mijn vriend, heeft hij voorgesteld om eens te gaan praten met Dokter Lemmens. Mijn vriend werd door hem behandeld omwille van derdegraads brandwonden in zijn nek, zijn exvriendin heeft hier een borstvergroting gehad: goede referenties uit eerste bron dus, wat ik wel belangrijk vind.

Ik was volledig klaar om een eerste consultatie te boeken...blijkt dat hij in vakantie is tot eind augustus...nog even in volle spanning afwachten dus! :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha veel mensen lopen daar inderdaad een beetje tegen aan momenteel. De plastisch chirurgen hebben natuurlijk ook vakantie ;). Eventjes afwachten inderdaad, maar dat is het meer dan waard en tot die tijd kun je uitzoeken wat je wensen zijn en de vragen die je aan de plastisch chirurg wil stellen.

Kijk eens rond op het forum wat jij voor resultaat wenst, ook staan er vast en zeker hier ergens enorm veel vragen geformuleerd die je aan de plastisch chirurg kan stellen.

Succes in ieder geval en Welkom! :)

( ik had een beetje hetzelfde als jou, ik draag ook maximizers. Maar bij mij doet het voortaan gewoon pijn en ze zitten vervelend...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Leuk dat je vriend het voorstelde en dat je al een goede referentie hebt :35:

Ik weet niet of er hier iets over dr. Lemmens te vinden is, maar dat kun je bekijken in de zoekbalk, rechtsboven ;) (als je hem niet ziet, dan moet je even je thema wijzigen helemaal linksonder in 'unlimited' :) )

Sja... vakantietijd, dat is dan wel weer balen haha. Van de andere kant heb je dan wel iets om naar uit te kijken en je goed voor te bereiden door hier eens wat te lezen :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo MichelleA92 en best_boobie, bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb gisteren drie topics gevonden over Dr Lemmens die ook positief waren.
Ook las ik dat het zeker aan te raden is om meerdere consultaties te doen om zo een breder beeld te krijgen, maar ik vind het ook belangrijk dat de PC zijn praktijk in de buurt ligt, zodat ik voor een controle niet gans het land moet doorkruisen.

Alleszins genoeg om hier op te zoeken, ik heb zeker al interessante tips gevonden! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Een vriendin van mij is bij hem geweest. Netjes werk afgeleverd hoor.

Zij zegt wel dat als ze geweten had dat Demeyere (pc waar ik geweest was) voor 1000 euro minder ook zo een net werk afleverde, dat ze beter daar gegaan was.

Lemmers is ook nogal direct, geen praatjes enz...weinig vragen stellen blijkbaar...

Ieder zijn keuze uiteraard!

Succes ermee! Maar ga toch ook nog even voor een 2de gesprekje mss :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Zo, mijn eerste consultatie was helemaal niet wat ik ervan had verwacht. :22: Ik kwam helemaal opgefokt naar buiten achteraf...
Ik kan absoluut niet zeggen dat ik onbeleefd/onheus werd behandeld, maar ik had het gevoel dat het snel moest gaan.

Het eerste gesprek was met een vrouw, ze heeft zich zelfs niet voorgesteld aan mij of me verteld wat haar functie net was. Aan haar mocht ik al mijn vragen stellen...voor het zelfde geld zat ik dus de kuisvrouw te interviewen. :rolleyes:
Hierna mocht ik op kantoor bij Dr Lemmens, waarna hij een vijf minuten durende speech afstak over de gang van zaken.

Ik heb nog niet eens antwoord gekregen over wat in mijn geval het beste past: voor/achter de borst, anatomisch/rond en hoeveel CC zou lukken.
"dit zal gebeuren bij het tweede gesprek, waarbij ook de pas sessie plaatsvindt". Grmpf. :19:

Al geloof ik nog altijd wel dat Dokter Lemmens een zéér bekwame man is, misschien had ik net iets te hoge verwachtingen van dit gesprek?

Ik heb op 22 november alleszins een gesprek met dokter Bosselaers, over haar heb ik hier ook al zeer mooie dingen gehoord/gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Soetkin

Ik ga vandaag naar dokter Lemmens voor de "sizing" (die passessie). Eerste gesprek was 2 weken geleden en ging idd wel wat snel, vooral over prijs enzo gepraat. Maar voor vandaag heb ik een hele vragenlijst klaar dus ;) Ik zal je straks laten weten hoe het gegaan is. Moet om half 6 gaan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hebben jullie je omgeving (vrienden/familie/collega's/...) verteld dat je een BV hebt gehad?

Zo ja, fijne/minder fijne reacties gekregen?

Ik twijfel of ik het mijn vriendengroep wel zou vertellen...langs de ene kant zal het waarschijnlijk opvallen tijdens uitstapjes zoals zwemmen, maar langs de andere kant heb ik ook absoluut geen zin in (ongevraagde) meningen.

Jullie? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een open boek wat betreft mijn bv. Heb vooral veel respect gekregen dat ik het doe :-)

Verder wil iedereen maar al te graag weten hoe het allemaal werkt enzo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het voor me behalve dan voor mijn ouders en zus en gezin en beste vriendin.....ms dat ik het achteraf wel vertel.mmss zijn ze zooo groot geworden dat ik niks hoef te vertellen, maar ze het zelf al zeggen hahaha....

Ik heb ook geen zin om uitleg te hoeven geven

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het maar een paar mensen verteld .. moeder ,vriend , schoonzus en schoonmoeder, ook 2 vrienden van me.. maar toch ben ik er voor het tegen zo min mogelijk mensen te vertellen.. dit weet ik uit een ervaring van iemand anders.. sommige in mijn buurt zouden zoiets echt niet snappen (je snijdt toch niet in een gezond lichaam??) en ( God heeft je zo gemaakt)

Dus nee ik heb het niet tegen te veel mensen gezegd :) maar ieder voor zich natuurlijk.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Bij mij weten alleen de leden uit het gezin het (dus ouders, broer/zus) en 3 vriendinnen.

Ik had niet zo'n zin in geklets. Is om mij heen nog steeds een beetje een taboe. En ik vind het ook iets van mijzelf. Maar iedereen is daar anders in :). Ik zou er niet om liegen. Mijn vriendinnetjes die het niet weten gaan het echt wel zien! xD

Of zien het al maar durven niks te zeggen.....;P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

iedereen in mijn omgeving weet het.. Ik ben er heel open over, ook op mijn werk.. Ik heb tot nu toe maar 1 negatieve reactie gehad.. En iedereen wil op bezoek komen na de operatie haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij weet ook bijna iedereen het. Mijn ouders, kinderen, vrienden, collega's. Ik heb geen enkele vervelende reactie gehad, juist heel veel lieve. Iedereen vond het vooral dapper dat ik het durfde. Het kon me ook niet schelen als ik negatieve reacties zou krijgen. Dit is een beslissing die ik voor mezelf gemaakt heb, en de mensen die echt om je geven, zullen ook hun best doen om je keuze te begrijpen. Als mensen oppervlakkig reageren, zegt dat genoeg over die mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook aan enkele mensen verteld, maar niet omdat ik me er voor schaam ofzo. Ik heb niet het idee dat ik zoiets moet gaan vertellen. Ik heb dit voor mezelf gedaan. Als zoiets ter sprake zou komen dan zou ik er niet over liegen of het verzwijgen. Mensen mogen het weten, maar ga het niet zo even aan iedereen vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goede avond lieve dames,

Ik weet niet of een soortgelijk topic al bestond, ik kon het niet onmiddellijk terugvinden via de zoekfunctie.

De dokter heeft me "huiswerk" meegegeven: tegen de volgende passessie moet ik foto's verzamelen van borsten die ik mooi vind (vorm, grootte,...)

Nu valt me dat toch wel tegen, het is blijkbaar toch moeilijk om mooie (natuurlijk ogende!) borsten te vinden op het internet!

Ofwel staat het kinderslot in mijn internetinstellingen net iets te streng, dat kan ook. :14:
Ik heb al eens "sports illustrated" gegoogled, en daar viel nog wel wat moois te rapen. :106:

Hadden jullie een bekend persoon (model/actrice/zangeres/...) voor ogen die volgens jou echt dé perfecte borsten heeft?

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.