Ga naar inhoud

Kaatje K : 5 maart 2010 : Dr. Schuringa Rdgg Voorburg


Aanbevolen berichten

Hoi kaatje k,

gaat nu snel hé! bedankt voor je mailtje, heb een nieuwe topic geopend.

Ik zou eerst 4 maart maar in een andere kliniek daar voelde het niet goed, en ben toen overgestapt.

ik wens je heel veel sterkte vrijdag en ga je ook foto's erop zetten?

Ik hou je topic in de gaten!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi kaatje,

wat zul jij een verlichting voelen (ondanks de pijn)dat is behoorlijk wat gewicht bij elkaar.

rust maar lekker uit en ik hoop dat alles goed verloopt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames

Eindelijk kan ik weer iets posten hier..

De operatie was allemaal goed verlopen, ik was na 24 uur weer thuis en ik heb geen drains gehad.. Was wel blij want dat vond ik zo'n eng idee. Ook de pijn vond ik wel te doen. Je voelt het wel natuurlijk maar dragelijk, ik had meer last van een bloeduitstorting die ik links kreeg. Die borst heeft ook wel nagebloed. De wonden genezen nu heel goed, de wonden van tepel naar de borstplooi zijn erg mooi geworden al. Alleen de 3 landen punten lekken nog. De borstplooi ziet er nog wat onrustig uit maar kan het niet heel goed zien omdat er ook nog allemaal pleisters overheen geplakt zitten..

Donderdag mag ik weer op controle en mogen de pleisters eraf. Zal wel lekker zijn want ik heb onwijs last van die pleisters.

Ook heb ik een album gemaakt dat is hier te zien www.janeway.mijnalbums.nl wachtwoord via pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

De chirurg was erg tevreden met zijn werk hahaha, hij vond ze mooi gelukt.. Ik moest zo lachen. Hij was echt blij met zichzelf

Verder mogen de pleisters er af, mag ik zelf doen. En over 3 mnd terug komen.. Of als er iets is natuurlijk eerder. Gaan we ff niet vanuit.

Dus alles gaat goed. Van de week maar weer eens foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Ik heb net je foto's gezien..... Wat ziet 't er pijnlijk uit zeg :blush: Maar gelukkig heb je niet zoveel pijn!

Gelukkig dat je voorlopig niet terug moet naar de pc, dat geeft waarschijnlijk wel wat meer rust!

Ik ben benieuwd naar 't eindresultaat, maar 't ziet er nu al beter uit :127:

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Wat fijn dat alles goed gaat. Zijn de pleisters er al af?

En lekt je drie landenpunt nog?

Daar zie ik wel tegen op hoor, tegen dat wondvocht enzo,

ben echt een watje.

Ik heb 30 maart mijn 1e consult, ik vind het allemaal

zo spannend en kan me gewoon niet voorstellen dat ik deze

stap nu echt gezet heb. Ik wil het al zo lang.

Zou ik je ww mogen hebben zodat ik je foto's kan zien?

Groetjes

Noortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Even een updatje, ik heb nieuwe foto's geplaatst. Zonder pleisters.

@Noortje het 3 landenpunt is nog niet dicht balen maar je doet er niet veel aan.

Dat wondvocht valt allemaal wel mee, je lekt niet kontinu door. Met een gaasje op een dag redt ik het wel.

Verder geneest het aardig. Ik zie wel steeds meer plekken die dus blauw zijn of zijn geweest. Bv op mijn ribben. Te maf. Maar ik wordt snel blauw.

IK merk wel dat ik rustig aan moet doen, je bent wel afhankelijk van anderen.. En het moe zijn dat valt me tegen. Maar ja het is ook nog maar 2 weken geleden. Werken voorlopig nog niet, werk in de kinderopvang dus dat stel ik nog ff uit.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat ziet 't er mooi uit zeg... en wat een verschil met de "before" foto's zeg!!

Wat zal je ongelofelijk blij zijn :126:

Ik vind 't zo fijn om foto's te zien, dus dank je wel voor je wachtwoord.

Het scheelt toch als je weet hoe je ongeveer eruit kan gaan zien als je 't hebt laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.