Ga naar inhoud

Kaatje K : 5 maart 2010 : Dr. Schuringa Rdgg Voorburg


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben dus Kaatje Kakel. Ik heb vandaag gehoord dat er een toestemming is voor een borstverkleining. Ik heb cup maat H. Ik ben al heel lang bezig met een bvk maar dat kwam er niet zo van ivm kinderen krijgen. Toen ik een jaar of 6 voor een bvk ging bleek ik onverwachts zwanger en ging het feest niet door. Nu is dat beebje al weer op school en heb thuis een stukje minder zorg. Dus stoute schoenen aangetrokken en nogmaals het circus in gedoken. Bij de chirurg (Timmenga) was het snel duidelijk, ik heb mijn kleding nog niet uit gehad hahaha. Dus aanvraag de deur uit daar. Die is dus op mysterieuze wijze verdwenen, totdat ik deze week ging bellen en het zh de aanvraag nogmaals gefaxt had en dus vandaag dan ineens en akkoord heb gekregen.

Een datum heb ik nog niet. Maar dat gaat ook niet zo lang meer duren.

Verder ben ik dus moeder van 3 kids, en werk 3 dagen p/w in de kinderopvang. En fotografeer graag, computer dus automatisch ook veel en hou van een leuk boek en spannende film.

groet Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hoi Kaatje,

Wil je dan alleen daar geholpen worden of speciaal door die arts?

Je kunt vaak bij een prive kliniek veel sneller geholpen worden.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi

Ik ben dus Kaatje Kakel. Ik heb vandaag gehoord dat er een toestemming is voor een borstverkleining. Ik heb cup maat H. Ik ben al heel lang bezig met een bvk maar dat kwam er niet zo van ivm kinderen krijgen. Toen ik een jaar of 6 voor een bvk ging bleek ik onverwachts zwanger en ging het feest niet door. Nu is dat beebje al weer op school en heb thuis een stukje minder zorg. Dus stoute schoenen aangetrokken en nogmaals het circus in gedoken. Bij de chirurg (Timmenga) was het snel duidelijk, ik heb mijn kleding nog niet uit gehad hahaha. Dus aanvraag de deur uit daar. Die is dus op mysterieuze wijze verdwenen, totdat ik deze week ging bellen en het zh de aanvraag nogmaals gefaxt had en dus vandaag dan ineens en akkoord heb gekregen.

Een datum heb ik nog niet. Maar dat gaat ook niet zo lang meer duren.

Verder ben ik dus moeder van 3 kids, en werk 3 dagen p/w in de kinderopvang. En fotografeer graag, computer dus automatisch ook veel en hou van een leuk boek en spannende film.

groet Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Word jij geopereeerd door dr. Timmenga in Voorburg of ga je naar de kliniek bij Zestienhoven. Ik ben voor een orientatie bij hem geweest in juni. Mijn gewicht is nog niet op peil en ik moet nog 10 kg afvallen. Na de zomervakantie ging het redelijk met -5kg, maar na deze maanden (zucht....) is het weer helemaal mis.

Mijn vriendin is in oktober door hem geholpen en het resultaat is geweldig. Ze is van cup G naar een cup D gegaan. Het is haar erg meegevallen.Ze was zeker goed te spreken over hem.

Succes meid, en ik blijf je volgen

Ellis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Kaatje,

Word jij geopereeerd door dr. Timmenga in Voorburg of ga je naar de kliniek bij Zestienhoven. Ik ben voor een orientatie bij hem geweest in juni. Mijn gewicht is nog niet op peil en ik moet nog 10 kg afvallen. Na de zomervakantie ging het redelijk met -5kg, maar na deze maanden (zucht....) is het weer helemaal mis.

Mijn vriendin is in oktober door hem geholpen en het resultaat is geweldig. Ze is van cup G naar een cup D gegaan. Het is haar erg meegevallen.Ze was zeker goed te spreken over hem.

Succes meid, en ik blijf je volgen

Ellis

Ik heb je berichtje helemaal gemist.

Het zit zo, Dr Timmenga is langdurig afwezig(ziek) In het Rdgg. Ook in Voorburg, na wat gedoe wordt ik geopereerd door dr Schuringa..

Ik word dan wel in Voorburg geopereerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het zover, na mijn zoveelste gesprek bij nu dr Schuringa heb ik een datum voor een operatie. Nl 5 maart 2010.. Best snel ineens.. Het was een lange aanloop, want in mei vorig jaar ging ik voor een eerste gesprek bij dr Timmenga, in aug 2e gesprek met wat afgevallen kilo's en toen een aanvraag machtiging wat niet lekker liep. Maar goed uiteindlijk machtiging, toen op 28 dec 2009 pre op gehad, en op 8 januari 2010 een mammografie. Vandaag dan gesprekje met de arts en ik vroeg of hij iets van een datum wist. Ivm uitvallen diverse chirurgen. Ik mocht dat gaan na vragen bij het opnameburo. Dat gedaan, en mvr wist me te vertellen dat het vrijdag 5 mrt was, voor 1 nacht. Ik verbaasd want mij was verteld dat het 3 nachten zou zijn.. Ze zou mij terug bellen. Ik was net thuis of werd al gebeld. Het is 5 mrt 1 nacht blijven geen drains( dat wil ik niet met drains naar huis nl)..

Dus nu wordt het helemaal echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werd er ook verteld dar ik ongeveer 3 nachten zou moeten blijven. Toen ik eenmaal opgenomen werd, werd mij ineens verteld dat ik maar 1 nacht hoefde. Toen ik de nabloeding kreeg zeiden ze dat het wel 5 nachten kon duren, maar uiteindelijk alsnog maar 1 nacht in het ziekenhuis geweest haha :P

Spannend hoor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

een mammografie is hetzelfde dat gedaan word bij bijvoorbeeld borstkankeronderzoek.

foto's van de borsten.

heb ik ook gehad, word veel gedaan als je bijvoorbeeld net als ik veel last van mastopathie hebt(soort cystes) in de borst.dat heb ik nu overigens niet meer!!!

het is dan als je een bvk doet meer uit voorzorg dat ze geen gekke dingen tegen komen bij de operatie.

niks ernstigs dus haha

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch onbekend met een paar woorden of wat het betekend. Misschien kan iemand uitleggen wat het betekend?

pro op en mammografie

Groetjes Patricia

Pro op is een type fout, moest zijn pre op.

Mammografie is een borstfoto zoals bij borstkanker onderzoek. Die kreeg ik omdat ik boven de 40 ben en dat wordt als het goed is een standaard bij borstoperaties na je 40e jaar om dan eerst een mammografie te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo, ikzelf word aanstaande vrijdag geopereerd in het bronovoziekenhuis en krijg in het ziekenhuis van het ziekenhuis uit een bh.

Volgens de assistente van mijn Pc is dit een goede bh voor een redelijk goedkope prijs.

Zij had het over ongeveer 15 euro.

(op zich een schijntje als je ziet wat ik voor een standaard bh in mijn huidige cupmaat moet neertellen :6: )

Het gaat om een carefix postsurgical bra met voorsluiting.

Te bestellen via www.emdaplast.nl,(consumenten,drukkleding,carefix.)

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten Bianca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

[Hoi

Bedankt voor je reactie, zien er ook wel goed uit die bh's. Ik heb uiteindelijk sportbh's van de Hema genomen. 2x een c cup en 2x een d cup. En nu maar afwachten hoe het wordt.

Jij hebt als het goed is je operatie al achter de rug.. hoe is het gegaan? Ik mag morgen bellen zodat ik de tijd weet dat ik er mag zijn.. Nu komt het wel heel er dichtbij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vrijdag!! :D Weet je de tijd al?

Ik heb zelf ook een bh van het ziekenhuis gekregen (gratis op de een of andere manier), met voorsluiting, een hele fijne. Weet even niet meer hoe die heet.. Hij was alleen wel wit, dus elke dag weer de was in haha.

Heb er daarna ook eentje bijgekocht bij de Hema. Moet zeggen dat die ook wel goed zaten, alleen miste ik de voorsluiting haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik de verkleining kreeg in 1990 moest je nog vijf dagen in het ziekenhuis blijven! grappig dat je tegenwoordig er zo snel wordt uitgewerkt!

vroeg me af welke hema sportbh je gekocht hebt, ik heb ook een paar keer op het punt gestaan om die te kopen, maar wist niet welke bh's, vind nog steeds qua stofje en naadloos, de triumph triaction workout het fijnste zitten. qua prijs vallen ze ook wel mee, rond de 25 euro.

lukt het een beetje om op gewicht te blijven? :rolleyes:

heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.