Ga naar inhoud

Kaatje K : 5 maart 2010 : Dr. Schuringa Rdgg Voorburg


Aanbevolen berichten

Oooh, prachtig die nieuwe foto's zeg.... Wat een verschil :125: Lijkt me geweldig om nieuwe bh's enzo uit te gaan zoeken... en badpakken... wow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oooh, prachtig die nieuwe foto's zeg.... Wat een verschil :125: Lijkt me geweldig om nieuwe bh's enzo uit te gaan zoeken... en badpakken... wow

Jaa daar heb ik ook wel zin in.. ik heb van mijn collega's een lingeriebon gekregen.. Leuk kijken wat voor leuks ik daarvan kan kopen..

Ik heb zo'n hekel gekregen om dat soort dingen te kopen dat ik me daar echt overheen moet gaan zetten. ZO'n trauma gehad ooit in een pashokje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaatje,

lees dat je nieuwe foto's hebt geplaatst, ben benieuwd maar kan je ww niet terug vinden.

mag ik die nog een keer van je?

groetjes jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg zeg, ik had ook een hekel aan lingerie passen totdat ik een goede lingerie winkel vond (lees ook: duur!), maar daar werd ik zo lief geholpen en ze maten me op en gaven me vanalles aan en als ik bij iets had zovan 'laat maar' dan deden ze daar ook niet moeilijk over! ik ga daar ook naar terug de 1e paar keer na mijn bvk. Dan weet ik in ieder geval welke maat ik moet hebben!

En dat over het ronder worden; lijkt mij wel toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk nooit moeite met bh's shoppen. Maar misschien was dat ook wel omdat ik mijn borsten nog mooi vond toen ik 30kg was afgevallen. Maar laatste tijd heb ik ook geen bh gekocht. Ik had altijd in mijn hoofd straks is mijn bvk dan ga ik niet nog eens een nieuwe bh aanschaffen. Ik vind het wel heel spannend om straks bh's te gaan shoppen maar ik kijk er wel heel erg naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Ik heb even je verslag gelezen en lees veel positiefs, wat fijn zeg!

Het is nu zo'n 4 weken geleden voor je, gaat dan snel en ik vind de afgelopen weken zo langzaam gaan want het zijn nog 12 dagen dan word ik ook geopereerd! Ben zo benieuwd!!!

Zou ik ook je ww mogen? Van al die berichten ben ik wel nieuwsgierig geworden. En kan ik een beetje idee krijgen wat mij ook te wachten staat..

Alvast bedankt!

Groetjes Janet

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa, stom he! Ik koop ook helemaal geen BH's meer sinds ik mijn verwijzing heb gekregen....!

Ik heb helemaal geen zin om 150,- euro uit te geven voor iets waar ik niet zo lang meer van kan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update..

met de boobs gaat het aardig goed.. Maar doordat mijn zoon vorige week vreselijk ongelukkig gevallen is (1 april) en daarbij zijn arm gecompliceerd gebroken heeft, heb ik weinig tijd gehad voor mijn eigen herstel. Hij moest geopereerd worden en een nacht blijven. Dus bleef ik ook maar een nachtje.. Sinds die tijd heb ik rechts een wondje wat bijna dicht was maar weer groter is geworden.. Balen.. Het lijkt er op dat het nu weer wat kleiner wordt. Maar iedere keer met douchen trekt de wond weer los.. Ook zoiets met bewegen voel ik het soms trekken.. Fout dus.. Tja rustiger aan doen maar dat gaat helaas wel moeilijk.. Merk dat ik het rustig aan doen een beetje zat begin te worden.. Want hier geen hulp van familie alleen mijn man, en die loopt zichzelf zowat voorbij..

Maar goed de wonden zijn best aardig genezen, littekens zien er ook redelijk uit. Rechts wat minder vind ik. Maar tot nu toe is het alleen de borstplooi. Hoop dat ze nog wel een beetje ronder worden.. Maar goed dat moet uitzakken natuurlijk.

Nog een vraag te erg voor woorden. Hoelang moet ik die bh aan houden dag en nacht.. pfft wordt er een beetje simpel van.. Morgen maar eens even bellen..

Oja een foto update ook geplaatst in mijn album maar weer..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ik ben zelf 12 maar egeopereerd aan een borstverkleining. En ik heb ook nog steeds van die gaten zitten. Bij mij is het bij alle twee de 3 landenpunten. Dus bij tepelhof en in de borstplooi.

Zou je mij je ww willen sturen. Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat.

Helaas heb ik nog niet zo veel foto's gemaakt. Ben ok nieuw hier.

Maar denk dat ik ook zo'n foto album ga starten.

p.s. vervelend van je zoontje :(

Groetjes,

Mendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kaatje,

Wat vervelend dat je zoontje zo is gevallen zeg :wacko:

Ik hoop niet dat je jezelf nu voorbij gaat lopen... Want daar schiet je al helemaal niets mee op!

(je moet natuurlijk wel voor je zoontje zorgen :rolleyes:)Maar ik bedoel dat als je BVK hierdoor niet goed zou worden...pfuuu dan ben je nog verder van huis!

Veel sterkte toegewenst

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onwijs vervelend van je zoontje!

Kan me voorstellen dat het lastig is om je eigen herstel en de zorg te combineren, ook voor je man natuurlijk.

Heel veel sterkte ermee!

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Nou het gaat hier allemaal al weer een stukje beter. Zoon zijn arm is allemaal minder pijnlijk, maandag weer normaal naar school. Ik was nog niet aan het werk maar wil van de week weer eens gaan kijken, ik moet nog wat observaties maken, kan ik gelijk even voelen hoe dat allemaal gaat. Verder geneest het rechterwondje nu eindelijk goed. Het is een korst en droogt nu eindelijk mooi op. Er staan weer nieuwe foto's in mijn album.

Verder aardig in de zon gezeten van het weekend en dat zie je ook op de foto's hahaha.

Gelukkig is het allemaal weer wat positiver, nu nog een flink saldo zodat ik nog eens kan shoppen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Nou het gaat hier allemaal al weer een stukje beter. Zoon zijn arm is allemaal minder pijnlijk, maandag weer normaal naar school. Ik was nog niet aan het werk maar wil van de week weer eens gaan kijken, ik moet nog wat observaties maken, kan ik gelijk even voelen hoe dat allemaal gaat. Verder geneest het rechterwondje nu eindelijk goed. Het is een korst en droogt nu eindelijk mooi op. Er staan weer nieuwe foto's in mijn album.

Verder aardig in de zon gezeten van het weekend en dat zie je ook op de foto's hahaha.

Gelukkig is het allemaal weer wat positiver, nu nog een flink saldo zodat ik nog eens kan shoppen :blush:

Ja Kaatje,

Dat flinke saldo dat willen we allemaal wel denk ik :106:

Maar wat fijn dat je zoontje al weer naar school kan. Dat scheelt dan weer...

Ik heb je foto's gezien: Geweldig hoor :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.