Ga naar inhoud

worden de borsten na het "slinken" ook weer groter?


Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

De titel zegt het eigenlijk al.... En we kennen het allemaal wel denk ik..

De eerste dagen na je borstvergroting zijn je borsten nog groot en gezwollen en vind je de grootte erg mooi.

En dan een paar dagen later gaat de zwelling er uit en worden ze weer wat kleiner.

Nou is mijn vraag dus of ze daarna ook weer groter worden?

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hierbij zijn en hoe jullie die veranderingen hebben ervaren!

Liefs lynx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik denk dat het ook een beetje is ( denk hoor ).

Bij mensen die al wat slappere borsten hebben, die slinken denk ik wel na een week ofzo maar groeien niet zegmaar. Omdat hun huid al zover kan oprekken.

Maar als je bijvoorbeeld niks had kwa borst, of een beetje en een strakke huid hebt,

Dan slinkt het in het begin wel een beetje doordat het vocht eruit gaat , maar doordat het nog strak staat en je huid nog moet uitrekken , "groeien" ze weer een beetje..

Weet niet of het waar is maar klonk voor mij wel een beetje logisch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk kan je pas na een half jaar het resultaat echt zien,in die tijd kunnen ze nog erg veranderen namelijk.

men denkt vaak na de operatie WOW dit is perfect! En dan slinken ze nog iets vanwege al het vocht van de operatie,dus dan worden ze idd ietsje kleiner.

Toch komen ze na een tijd een beetje naar voren zetten omdat ze nog volledig moeten vormen,waardoor het soms kan lijken dat ze weer groter worden,

dat is een beetje het verhaal denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ik heb wel het gevoel dat ze groter zijn nu ze helemaal gezakt en zacht zijn.

Heb net mn laatse foto' s na anderhalf jaar resultaat geplaats ik zie groter .. wat jullie?

heb je ff toegevoegd dat ik ook kan spieken!

maar bij dual plane hoor je dat vaker dat ze groter worden en ik heb voor de spier.

ze lijken kleiner maar mijn bh`s passen gewoon nog, dus kan ook al gewenning zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.