Ga naar inhoud

Boho : 1 juli 2014 : drs. Rhemrev : Haaglanden kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Bo, 22 jaar en ik heb al heel lang een grotere borsten wens. Ik heb nu een 75A en ben hier niet echt tevreden over. Hoewel ze wel erg mooi gevormd zijn mogen ze van mij wel wat groter. Ik wil graag een B of een kleine C, ik ben er nog niet helemaal over uit.

22 oktober heb ik mijn eerste consult bij de RDGG in Delft en ik ben ook van plan een afspraak te maken bij de Haaglanden kliniek. Ik zoek nog een of twee andere kliniek in de omgeving van Delft die goed aangeschreven staan waar ik langs kan voor een consult. Ideeën?

Waarschijnlijk gaat de operatie zelf pas in juli plaatsvinden, aangezien ik nu nog erg druk ben met school en stage lopen. Duurt inderdaad nog veeeeeeel te lang maar dan heb je ook wat!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes met je zoektocht! Ik wil je wel mee geven dat de maat erg vlug went. En dat prothese borsten kleiner lijken dan echte borsten. Dus als het maatlabeltje E zegt lijke2b de borsten vaak op een D en soms zelfs op een C. Kijk maar naar de mijne, ik heb een E maar ik vind het allemaal wel mee vallen optisch gezien. Naakt vind ik het een D lijken en met kleren aan een C. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinkboobie: dat is mij inderdaad ook al opgevallen! De meeste borsten die ik mooi vind bij anderen zijn een D, maar zien er niet zo groot uit. Ik ben alleen erg bang dat het bij mij enorm gaat lijken haha. Mijn moeder heeft haar borsten vergroot naar een B en dat lijkt dan wel weer erg groot! Maar ik wacht even af wat de chirurg zegt en dan kan ik ook wat maten passen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bo welkom op het forum!

Leuk dat je al een afspraak heb staan voor een consult. Wanneer mag je?

Dr.Nio staat hier inderdaad heel goed bekend.

Mocht je vragen hebben dan moet je die vooral stellen natuurlijk. Je kunt evt.ook altijd even zoeken in de zoekbalk hier rechts boven in.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Spannend he zo'n eerste consult, maar dat gaat bij Nio helemaal goed komen.. Hij zal uitgebreid de tijd voor je nemen om alles uit te leggen en te gaan passen.. Ik heb zelf twee keer een consult bij hem gehad en wordt op 14 november door hem geopereerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist terug van het consult bij dr. Nio in de Parkkliniek.

Het is me eigenlijk erg tegen gevallen. Zodra ik binnen liep werd ik bekogeld met vragen, die ik drie tellen daarvoor al allemaal had moeten invullen op een formulier. Ik kreeg niet de kans om te vertellen wat ik wilde hebben, dr. Nio liet de verschillende soorten protheses zien en gaf aan dat de 85% ronde siliconen het beste waren. Deze zou ik dan ook krijgen. Vervolgens snel wat metingen gedaan, hij kwam uit op dual plane omdat ik net op het randje zou zitten van eventueel zichtbare protheses.

Vervolgens begon hij over dat ik geen dicht bij elkaar staande borsten zou krijgen, geen enorm decollete enzovoort, terwijl ik juist een zo natuurlijk mogelijk effect wil (ik kreeg niet de kans hem dit te vertellen, kwam er simpelweg niet doorheen).

Ik kreeg een sportbh aan met daarin 325cc en 400cc. Vond de 400cc echt veel te groot dus uiteindelijk uitgekomen op 350cc.

Dit alles heeft nog geen 10 minuten geduurd en toen stond ik weer buiten. Ik was compleet overdonderd.

Ergens heb ik het idee dat dit niet de normale gang van zaken is als ik jullie enthousiaste verhalen allemaal hoor, maar ik ben hierdoor wel enigszins afgeknapt. Ik vind dr. Nio een sympathieke man en ik zou me zo door hem laten opereren, maar niet op basis van dit 'consult'. En of ik dan wel nog even direct 50 euro wil afrekenen!

De assistente was in dit geval een stuk aardiger, ze nam rustig de tijd voor me en zei dat ik altijd kon bellen. Mocht ik besluiten het bij dr. Nio te laten doen zal ik zeker nog een tweede consult willen, ik heb namelijk nog geen idee of het medium profile wordt, welk merk siliconen (ik vermoed eurosilicone?) het wordt en zo zijn er nog wel meer dingen die mij naderhand te binnen schoten. Het was in het gesprek zelf zo'n peloton aan informatie dat ik simpelweg niks wist te vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje vervelend dat je zo overdonderd bent door dit consult. Ik heb dit idd nog niet eerder gelezen over dr. Nio. Maar als je je er niet goed bij voelt dan moet je niet voor hem gaan en anders idd nog een consult plannen om al je vragen te kunnen stellen (wel weer zonde van de 50 euro :().

Borstvergroting in het RDGG worden volgens mij meestal in Voorburg uitgevoerd, ben zelf fan van dit ziekenhuis, omdat ik er werk ;). In de omgeving van delft ben ik verder niet bekend met andere klinieken. Zelf ben ik in belgie gegaan bij dr. Plovier en ben blij dat ik het uiteindelijk bij hem heb laten doen, in nl wilde de pc me maar 280 cc geven en dan was ik zeker weten ontevreden geweest!

Moeilijk hè om te kiezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had begrepen dat het vervolgconsult daar gratis is, dus die optie hou ik open! Haha hier nog een, mijn moeder werkt in het RDGG en heeft haar borsten daar 2 keer laten doen en die is dat uiterst tevreden over. Daarom dat ik daar ook zeker naartoe ga! Donderdag heb ik eerst nog een consult bij de Haaglanden kliniek, hopelijk gaat het er daar wat rustiger aan toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien zou je eens kunnen kijken bij de bergmankliniek in Den-haag.

ikzelf ben daar 16augustus geoppereerd door dhr Koopmann. Koopmann kijkt naar jou lichaam en wat bij jou past. Hij is de man van de natuurlijke borsten :) ik heb ook niet hoeven te betalen voor een consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend had ik mijn tweede consult bij Dr. Rhemrev in de Haaglanden kliniek. Wat een verschil! Ze heeft uitgebreid de tijd genomen voor me, eerst vroeg ze waarom ik dit wilde, wat mijn wensen waren en of ik mensen om me heen hadden die een borstvergroting hebben gedaan, of ik er al wat vanaf wist enzovoort. Ik gaf aan dat ik er al aardig wat van af wist maar ze wilde toch nog het een en ander uitleggen.

Dat heeft ze uitgebreid gedaan, over zoutoplossingen/siliconen, gladde/ruwe protheses, rond/anatomisch, voor en achter de spier. Zelf gaf ze de voorkeur aan voor de spier, omdat dit het minste complicaties zou hebben (in eerste instantie wil ik liever achter de spier, ik ga dan ook nog even zelf research doen naar de voor- en nadelen van voor de spier). Voor de rest hebben we nog complicaties en de procedure besproken. Het gesprek verliep heel anders dan bij dr. Nio, dr. Rhemrev was rustig, nam de tijd en gaf me alle ruimte om vragen te stellen.

Zelf gaf ze aan altijd ruim de tijd te nemen tijdens een eerste consult, ze hoort vaker van meiden dat dit bij andere klinieken niet het geval is (zoals ik zelf heb ervaren).

Na deze introductie, denk dat ze zo 20 minuten dingen heeft verteld, ging ze opmeten om te kijken of ik voor of achter de spier nodig zou hebben enz. Ook zij kwam tot de conclusie dat ik een twijfelgeval was, het zou liggen aan het aantal cc's dat ik wil of het voor of achter de spier zou worden.

Vervolgens kreeg ik een sportbh aan, ze had speciaal nog een wit hemdje voor me omdat je borsten daar beter in uit komen. Ik mocht de pasprothesen zelf in de bh doen, wat ik heel fijn vond. Ook had ze verschillende maten en tussenmaten, dus het was geen gissen zoals bij dr. Nio. Ze liet met zelfs nog de maten op allebei de borsten passen omdat ik aangaf dat mijn ene borst voor het gevoel groter was dan de ander (bij het opmeten kwam dit niet naar voren), zodat ik het goed kon bekijken. Uiteindelijk had ik 250cc wat ik erg mooi vond. In tegenstelling tot 350cc bij dr. Nio!! Ik weet niet hoe dit verschil komt, ik vermoed door de sportbh die ik aan kreeg. Dr. Rhemrev had een maat S die erg strak zat, bij dr. Nio zat ie wat losser.

Ze vond het opvallend dat dr. Nio er bij mij zelfs 400cc in had willen stoppen, dit zou geen mooi effect geven zij ze zelf. Ik was ook eigenlijk al bang dat 350cc al te groot was, ik had aan mijn moeder gevraagd hoeveel zei heeft en dat was 230cc (en die heeft al aardige borsten al zeg ik het zelf).

Dus 250cc zou het worden, ik heb met haar afgesproken dat ze 250cc en 275cc van Mentor besteld, mocht de 250cc nou ruim zitten in de borst (dit gaat ze passen tijdens de operatie), dan doet ze er 275cc in. Ik denk dat ik hier wel een prima formaat borsten mee krijg! Ik mocht de echte protheses ook zelf nog even vasthouden :)

Na dit gesprek maakte de assistente nog foto's van mijn borsten, ik hoop dat ik de voor en nafoto's mee naar huis krijg. Met haar nog even de praktische zaken besproken en ik mag bellen wanneer ik een operatie vast wil zetten.

22 oktober heb ik nog een andere afspraak in het RDGG maar ik voel me nu al erg goed bij de Haaglanden kliniek! Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot ik mijn nieuwe boobs heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf consult bij dr nio gehad

En was een uur in ze kamer

Alles werd rustig besproken opgemeten en gepast wel in het slaz

Zh misschien dat hij daar meer tijd kan plannen als in

De parkkliniek?

Je moet gaan bij wie jou gevoel goed is het is jou lichaam

En je gevoel is vaak goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanochtend mijn derde en laatste consult gehad bij dr. Schuringa in het RDGG. Ben er niet laaiend enthousiast over, hij vroeg allereerst wat ik precies wilde, ik gaf toen aan een cup B/C, maar ik neig meer naar een C. Daar kon hij niet zoveel mee, wat wel begrijpelijk is. Of ik even wilde uitleggen wat ik wilde zonder cupmaten te noemen. Tja, natuurlijke vormen, geen ballen? Dat is heel breed lijkt mij, maar hij gaf een beetje het idee dat hij precies wist wat ik wilde (alsof hij in m'n hoofd kan kijken). Hij heeft me opgemeten, kwam tot de conclusie dat voor de spier mogelijk was bij mij en hij daar ook naar neigde. Maten dat zou hij bij de operatie zelf bepalen, iets waar ik het totaal niet mee eens ben. Hij liet me niks passen waardoor ik een beetje in het ongewis gelaten werd.

De maten die hij noemde waren 220, 240 cc, veel te weinig naar mijn idee. Ik moest zelf thuis maar met zakjes rijst aan de slag om te kijken of ik het wat vindt. Ik ben niet echt blij met de aanpak met deze meneer en ben er dan ook al bijna zeker van dat ik mijn boobies bij dr. Rhemrev ga laten doen.

Eerst nog even wat vragen opstellen, aangezien er nog wel wat dingen zijn die ik naderhand nog wel had willen weten, een 2e consult aanvragen in de Haaglanden kliniek en dan hopelijk een operatiedatum vastzetten! Ik ben er klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boho,

Wat goed dat je eerst kijkt waar je je het prettigst voelt. Dat is natuurlijk heel belangrijk.

Zoals ik het lezen mag, ben je inderdaad het enthousiasts over Haaglanden. Spannend hoor!!

Ikzelf ben geopereerd bij Bergman Clinics in Bilthoven. Kan niet anders zeggen dan top! Ik had net als jij een 75A en wou mijn lichaam meer in proportie hebben. Voelde me doodongelukkig in bikini! In beiden borsten is er 255 cc bij gekomen voor de spier. Heel natuurlijk en precies genoeg!

Ik ga je verhaal zeker volgen en mocht je vragen hebben, dan heb je hier zeker de liefste mensen die je vragen graag willen beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik nu een C. Ik durf de sportbh nog niet uit te doen haha. Ze hebben me het verteld in ieder geval dat het een C zou worden. Neem lekker de tijd en beslis pas als je helemaal tevreden bent :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zal ik zeker doen, moet binnenkort toch maar even aan de slag met zakjes rijst. Ik merk wel dat het bij verschillende mensen heel anders uitvalt, de ene heeft met hetzelfde aantal cc's een grotere cupmaat dan de ander. Dus het is uiteindelijk toch een beetje een gok :)

Hoelang heb je je boobies nu? Nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even lekker op je gemak kijken wat je mooi vind. En anders op je tweede gesprek weer passen en meten. Het blijft een gok idd!

Ik heb nu een week mijn boobies. Ben er heel blij mee maar vind het herstel wel tegenvallen. Maargoed, ik ben echt een watje daarentegen.. Haha. Denk veel te veel na over wat ik voel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boho

Wat spannend allemaal hè,ik vond het ook moeilijk om te kiezen waar en door wie je je laat helpen.

Ik was bij Bergman geweest maar daar had ik geen fijn gevoel over.

Ik wilde het liefst voor de spier ivm herstel en dat ik het er vaak natuurlijker uit vind zien.

Ik ben in bronovo ziekenhuis geholpen bij dr tan.

Kan niet anders zeggen dan top!!!!!!!

Veel succes met het kiezen en hopelijk gaat de tijd snel voorbij voor je

Gr. Channie04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.