Ga naar inhoud

Boho : 1 juli 2014 : drs. Rhemrev : Haaglanden kliniek


Aanbevolen berichten

Nou daar ben ik, ik heb ze! Alles is goed gegaan, kwam om 7 uur aan en moest me om half 8 melden. Daarna nog even bloed laten prikken, 20 minuten zitten wachten tot bleek dat ik langs de spoed mocht :P

Was eigenlijk helemaal niet zo zenuwachtig, moest een aantal vragen beantwoorden, bloeddruk enz. werd gemeten en toen mocht ik mezelf in het schitterende operatiejasje hijsen. Werd met bed en al naar de verkoever gereden, waar ik het infuus kreeg en nog meer vragen moest beantwoorden. Echt iedereen was mega aardig, drs. Rhemrev kwam me af tekenen en vroeg of ik nog steeds de 300cc wilde. Ja natuurlijk!

Daarna nog even wachten, toen kwam de anesthesist en die reed me de operatiekamer in. Waren ongeveer 5 mensen inclusief drs. Rhemrev en allemaal heel aardig. Werd helemaal gerust gesteld, wat niet echt nodig was omdat ik me best relaxt voelde. Toen kreeg ik het slaapmiddel waar ik me een beetje raar van ging voelen, mocht 3x diep inademen en na1.5x was ik weg!

Werd rond 11 uur wakker in de verkoever met best veel pijn. Pijnstilling hielp naar mijn idee niet echt dus dat was wel vreemd. Voelde me later beter en mocht rond half 1 terug naar de kamer naar mijn vriend. Was echt vreselijk duf van de narcose en een beetje misselijk. Kon m'n ogen amper open houden.

Elke keer als ik overeind kwam moest ik mega overgeven, hield helemaal niks binnen. Bleek dat ik het maximum aan morfine had gehad, kwam er dus allemaal uit! Om half 7 nog niks kunnen eten zonder het eruit te gooien, ik wilde wel graag naar huis en dat mocht gelukkig. In de auto ook nog even gekotst, bah.

Slapen is wel oke gegaan, op m'n rug liggen is wel arelaxt, wil me steeds om draaien! Maar heb goede hulp thuis dus komt goed. Morgen hopelijk bijna geen pijn meer, heb nu vooral last van een trekkend gevoel en de hechtingen.

Oh en ik heb de 300cc gehad, yeah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat grappig om te lezen, ik ben gisteren ook door Dr. Rhemrev geopereerd. Ik lag bij jou op de kamer, had met je te doen omdat je zoveel spugen moest. Ik ben ook behoorlijk beroerd geweest van de narcose en ging pas om 9u naar huis toe. Gaat alles nu goed met je? Heb je je nieuwe aanwinsten al gezien? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Jij was volgens mij nog lekker aan het slapen toen ik weg ging. Dat meisje tegenover me had nergens last van, lekker verdeelt is het ook :P

Nee heb ze nog niet gezien, jij wel? Waarschijnlijk zie ik je morgen wel bij de controle, ik moet om 9.15. Dan kan ik m'n boobs gelijk bekijken :)

Hoe is het met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was echt van de wereld en nu nog steeds af en toe. Ik heb vooral een brandende pijn binnenin en als ik weer ga liggen dan voel ik ze goed. Heb ze ook nog niet gezien hoor, vind het heel spannend. Heb wel stiekem gespiekt aan de bovenkant maar dan zie ik nog niet veel. We hebben dezelfde gekregen alleen heb ik 325cc, hoop zo dat het resultaat is waar ik op gehoopt heb. Hoe is het met jouw pijn? En heb je inmiddels wel al wat kunnen eten? Bizar dat ze je zoveel morfine gegeven hadden. Vind het wel lastig om te blijven liggen en mijn armen niet teveel te gebruiken.

Ik heb trouwens om 10 voor 11 controle, kan niet wachten hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vooral als ik overeind kom pijn en als ik sta zijn ze mega zwaar! En heb last van de littekens, ene moment meer dan de andere. Is op zich wel dragelijk maar hoop dat het snel over is, voel me zo slapjes.

Heb gelukkig wel weer kunnen eten en vooral veel drinken, lekker al die zooi uit m'n lichaam! En veel slapen inderdaad nog van de narcose.

Ik ben ook echt mega benieuwd, in het verband ziet het er echt enorm uit! Ik hou je op de hoogte :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wel aardig wat pijn, neem trouw mijn paracetamol in en hoop dat het snel beter gaat. Heb ze vandaag voor de eerste keer gezien en ze zijn zo grooooot! Voelen nog heel erg raar maar ben er al wel happy mee. Heb nu ook de borstband gekregen pff, nog meer druk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borstband moet 6 weken zodat alles goed zakt. Zit nu al lekker vervelend onder mijn oksels te drukken. Maar moet zeggen dat het al wel beter gaat dan gister, hopelijk voel ik me aan het eind van het weekend een stuk beter!

Net bij het spieken raakte ik per ongeluk m'n tepel aan, zo raar om daar geen gevoel in te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister even sportbh uit gedaan omdat het zo strak zat, wat voelt dat raar zeg! M'n borsten staan nog zoooooo gespannen, dacht dat ze eraf zouden vallen :P nu weer veilig ingepakt hihi. Heb al wel zin om echte bh's te winkelen!

Het vocht is al aan het zakken, zit nu vooral in m'n buik. Vannacht onderuit gezakt in slaap gevallen, kom ik 's ochtends niet meer overeind! Voel me net een bejaarde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bo, hoe is het met je? Voel je je rug ook zo fantastisch? Mijn hemel wat een gedoe om te slapen. Ik heb de sportbh gisteren ook even uitgegooid want het drukt met die band nog erger en het was heerlijk om even alles te laten luchten na die hitte. Wat jij zegt dat heb ik ook, een opgezette buik, heel raar om te zien. Ik hoop dat ik over een paar dagen beter slapen kan want dit is wel vermoeiend. Vind ze wel supermooi geworden en ben er heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja slapen is echt ellende, ben m'n kussens 100x aan het herschikken en dan lig ik nog niet goed. En m'n vriend maar lekker op zijn zij liggen, pffff. Opstaan is nog steeds een ramp, ik ben dan echt volledig verstijft. Heb nu ook vocht onder het litteken zitten en dat doet aardig pijn :( rechts doet het bij mij beter dan links, die blijft steken en vervelen. Maarrr het gaat wel al beter dan de dagen ervoor, dat sowieso.

Fijn dat je er blij mee bent, ondanks dat het nu echt nog kanonnen zijn ben ik ook wel tevreden! Hoop niet dat ze nog veel slinken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja slapen gaat wel goed, wordt alleen automatisch wakker om 3 uur voor m'n medicijnen haha, zo typisch. En had vanochtend heeeeel veel last van vocht, m'n bh stond zo strak! Dat zakt gelukkig wel weg als je opstaat maar omhoog komen is wel lastig op die manier.

Voor de rest een iets mindere dag dan gister, mijn linkerboob loopt een beetje te zeuren. Gister ook voor het eerst gedoucht, vond het best eng en vermoeiend. Maar wel lekker fris weer nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag twee weken controle gehad, alles zag er goed uit en de hechtingen zijn verwijderd. Er zit nu nog een mooi lijntje met nog een klein korstje, dit trek als het goed is binnen twee weken helemaal weg.

Mijn linkerborst is mooi gezakt maar de rechter nog niet helemaal dus die moet met de borstband nog een laatste zetje krijgen. Ik moet de borstband nu ook een soort schuin dragen zodat mijn borsten gelijk komen te hangen.

Ik hoef de band ook niet meer 24/7 aan, alleen 's nachts nog en overdag als ik intensieve dingen ga doen. Ben ik al super blij mee, had verwacht dat ik die band tot 6 weken zou moeten dragen!

Op mijn zij slapen mag helaas nog niet, mag wel rustig aan proberen te fietsen. Eind augustus mag ik terug komen voor de 6 weken controle met mijn chirurg. Ben benieuwd wat ik daarna allemaal weer mag doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je vandaag toch wel ook je afspraak! Zag dokter Rhemrev al lopen, ik had ook weer controle bij Bianca maar voor nieuwe pleisters enzo.

Fijn dat je de borstband niet meer dag en nacht hoeft te dragen, scheelt weer. Hopelijk gaat door hem schuin te dragen alles zitten zoals je wilt. In ieder geval fijn dat de hechtingen eruit zijn, weer een stapje vooruit.

En fietse denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Rhemrev zelf niet gezien, blijkbaar doet zij alleen de 6 weekse controle. Dacht eigenlijk dat ze bij de operatie zei tot over 2 weken maar was blijkbaar niet nodig :P

Hoe ziet het er bij jou uit, ben je tevreden? Leuk vrouw is Bianca he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O haha! Ja ik wist wel dat ik Braam pas na 6 weken zou zien al zei ze ook wel iets van ik zwaai nog wel even als je controle hebt maar toen was ze er niet.

Ik vind Bianca heel fijn, ze neemt de tijd voor je en vind het ook niet erg als je weer allemaal vragen hebt haha. Ze is ook heel voorzichtig van nog niet te veel doen enzo, dus daar houden we ons maar aan. Bij mij ziet het er mooi uit, ik heb alleen oplosbare hechtingen dus die zitten er nog wel even. Ik moet nu 11 augustus naar Bianca terug en 18 augustus naar dokter Braam. En dan zijn we 6 weken..... Jeeeeh! (Duurt alleen nog wel lang haha)

Is het bij jou nu wel helemaal dicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog 1 klein korstje zitten maar voor de rest helemaal dicht. Echt een heel mooi klein streepje geworden, je ziet er bijna niks van. Ze heeft er nu nog plakkers op gedaan, die vallen er vanzelf af na een aantal dagen en dan is het helemaal dicht. Ben er echt heel tevreden mee :D

Ik moet 21 augustus weer terug, dan mag hopelijk de sportbh uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Vandaag mijn 3 maanden (eigenlijk 4) controle gehad. Dik een kwartier te laat, Den Haag in de ochtendspits pfffff.

Alles was goed, dr. Rhemrev was zeer tevreden en alles geneest goed. Heb ook aangekaart over het op mijn zij liggen waar ik last van heb, ze zegt dat het in ieder geval tot een half jaar nog beurs kan blijven omdat ik nog steeds aan het genezen ben. Als het van binnen allemaal goed zit dan zullen mijn littekens ook verbleken.

Na foto's gemaakt, die krijg ik via de mail toegestuurd dus die zal ik ook even uploaden als ik die heb. Pfff zo gek om mijn voorsituatie te zien, was echt vreselijk!

In principe heb ik met een jaar weer een controle, helaas is dr. Rhemrev vanaf 1 januari niet meer werkzaam bij de Haaglanden kliniek. Ze bood wel aan dat ik altijd bij haar nieuwe werk langs mocht komen, of een afspraak kon maken bij een collega in de Haaglanden kliniek. Echt heel lief, ze wilde me met 1 jaar graag nog eens zien om te kijken of alles goed is :)

Ik ben zeer tevreden over de kliniek en mijn boobs, nu kan het nieuwe leven echt gaan beginnen haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.