Ga naar inhoud

eefke89 : 20 september 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo..

na een lange tijd ben ik op dit forum aan het rond neuzen en nu heb ik me dan ook maar eens definitief aangemeld, omdat ik toch ook wel met wat vragen zit etc.

ik ben een moeder van een zoontje van bijna 2. Ik zelf ben nu 23.voordat ik verwachting was, had ik een Atje. Toen ik in verwachting was kreeg ik een grote B.. Wat was ik blij. Ik ging niet vaak genoeg zwemmen deed truitjes aan waar je eindelijk mijn borsten goed in kon zien. Maar mijn ouders wiste me te vertellen dat dit ook weer weg zou gaan na de bevalling.. want ze hadden in de gaten dat ik er blij mee was en vonden het zo sneu voor me. En inderdaad 3 maanden nadat ons zoontje was geboren ploeg paf WEG... maar dan bedoel ik ook echt weg... Enige wat er over was was een tepel en vel... damnz wat voelde ik me onzeker opeens.. maar toch ging ik zwemmen met mijn zoontje.. mijn vriend had zoiets, voor mij ben je perfect je hoeft je niet onzeker te voelen. Maar hij snapte me wel en stond ook 100% achter me. Mijn ouders precies hetzelfde. Mijn moeder heeft zelf ook een borstvergroting ondergaan. Dus zij wist ook hoe ik me voelde. Maar ik moest wel goed rond kijken etc en of ik wel een goede uit koos, want het was wel mijn lichaam.Maar toen kwam de winter etc dus weer miet echt meer bij stil gestaan wel als ik voor de spiegel stond of als ik na feestjes ging en iedereen had een mooi jurkje aan enz.. maar door dikke truien zag je bij mij niet dat ik niks meer had.. 'dank aan kipfilets' zoals ik ze noem...

jaaa daar kwam het mooie weer, mooie bikinis en uiteraard lekker naar het strand.En ik moest er ook aan geloven ik ging voor een nieuwe bikini... samen met mn man.Eerste winkel was H&M.. passen en passen en passen pfff ik kreeg er kron zin van tranen stonden in mijn ogen.Mijn man vroeg paar keer kom eens uit het hokje en laat me eens kijken maar 'no way' dat ik dat gordijntje open deed maken en ook maar 1 voet uit dat hokje passeerde. Nou winkel maar weer uit met 'krom zin'.. Door na livera.. hunkemuller.. exact hetzelfxe verhaal. Toen heb ik mijn spulle gepakt en ben boos en verdrietig na huis gegaan. Ergste was nog ik ging over 2 maanden op vakantie en had geen bikini.. op internet van die soort kipfilets gekocht.. een bikini gekocht.. naar een naai winkel, en die heeft ze erin genaaid... maar toch bleef ik met een lege portie kipfilets zitten. In die 2 maanden gezocht na klinieks en ik kwam uit bij Welness Kliniek Genk uit.. eerst bij doktor verdonks.. afspraak gemaakt en daarna toe.. kreeg 300 cc aangemegen en vond het al beter.. ik met een tevreden hoofd na huis met mijn man, in de auto zei ik tegen hem dat ik spiht had dat ik niet even 380cc heb geprobeerd, maar ze zeiden toch nog op de dag van de operatie kun je nog wisselen. Uiteindelijk kreeg ik wat problemen op mijn werk, die kon me geen vrij geven in de periode dat ik onder het mes zou gaan. FUCK dacht ik.. ik moet en zou voor de zomer 2014 borsten hebben,. Ik gebeld na de kliniek.. doktor damen had nog plaats en ik zou dan op Vrijdag 20 September al geopereerd kunnen worden, 2 dagen na mijn vakantir. Top dacht ik. Alles zo geregeld opnieuw consult gehad en 380 CC ook even geprobeerd.

Operatie zelf, dag was eindelijk aangebroken. Heel Nerveus..Toen kwam de zuster; Mevr U bent helemaal nuchter?? Ja zuster helemaal nuchter alleen heb ik het kopje thee gedronken wat me verteld is geworden door de receptie.. KOPJE THEE??? Zegt ze heel verbaasd.. juo kopje thee zeg ik.. oh maar mevr dat mag allemaal niet etc.. daar kun je eventueel door stikke als je wat in je maag hebt etc.. boos en teleurgesteld was ik.. want ze ging eerst navragen of ik wel geopereerd mocht gaan worden, daarna kwam ze terug om te vrage hoelaaf ik die gehad had ik zei ; 6 uur vanmorge en t was inmiddels al 9 uur.. Operatie ging door ' wat een opluchting kan ik je vertellen.. eenmaal op de operatie kamer ong kwart na 9 kreeg ik mijn infuus en word ik lekker in slaap gebracht.. rest kan ik me niet meer herinneren 'haha'.

Ik werd weer wakker, voelde niks van pijn etc.. dus ik had helemaal geen idee over hoe en wat.. daarna schoot me met vlagen iets na binnen ' Ik heb borsten gekregen toch????' Dus ik til heel voorzichtig mijn deken op en keek, helemaal ingetapt met blauw verband.. maar ik zag al een hdle verandering van meisje na ' vrouw'.. tranen rolde over me wangen, en voordat ik het wist was ik weer bij mn vriend. Mijn steun!! Die lag ook te slapen haha.. hjj keek op de klok en zei tegen me, oh schat ben je al terug.. ik keek ook op de klok half 11?? Alles zo snel gegaan... 11 uur kwam doktor damen zelf bij me, glas cola was al leeg en vertelde me dat ik na huis mocht... ik trok mijn kleren aan en ben na huis toe gegaan.. auto rit ging perfect geen klachten.. ( was 1 lange weg na huis toe,, 20/30 min rijden) onze zoon bij mijn ouders opgehaald, die stonden ook te kijke hoe snel alles was gegaan etc..

eenmaal thuis begon ik pijn te krijgen, paracetamol genomen en heb ff 3 uur geslapen.. eten ging wag minder want dat kwam er meteen weer uit.. maar eenmaal het weekend voorbij geen paracetamol meer nodig. En lukte bijna alles zelf weer. Het is nu inmiddels 10 dagen geleden dat ik geopereerd ben geworden en douchen gaat etc kan ik allemaal weer lekker zelf.. heerlijk gevoel om onder de douche te staan na een week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk verslagje! en gefeliciteerd met je boobs! ik herken mezelf heel erg in dit verhaal, en zo zijn er meerdere die dat met mij voelen natuurlijk. Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? en ben je tevreden met het resultaat :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk verslagje en proficiat met je boobs :) 380 cc zal een mooi cup worden :D

en ik haat het ook in de zomer, laat zomer 2014 maar komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb misschien een rare vraag. En ook best moeilijk uit te leggen. Maar ga mijn best doen.

Aan mijn linkerkant van mijn borst, dus op de plaats waar je een bh band draagt, waar de sluiting aan vast zit. Net onder de oksel, de zijkant van mijn lijf. Daar zit een harde schijf deze is pijnlijk. En loopt zo over na mijn implantaat. Ik kan dit niet indrukken doet gewoon heel erg pijn en maak me zorgen.rechts heb ik dat niet. ( ben ook rechtshandig)

Nog iemand dit gehad etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Eefke89 en gefeliciteerd met je boobs!

Heerlijk lang verhaal, leest goed weg hoor ;)

380, dat zal je zeker een mooi resultaat geven, maar zal wel flink stijf zijn nog. Heb je ze dual-plane, onder of boven de spier?

Ik zal de titel van dit topic aanpassen.

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op kan helpen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is dat de spier die opgezet/geirriteerd is door het plaatsen van de prothese.

Als het rood wordt en je krijgt koorts, neem dan direct contact op met de kliniek. Voor nu lijkt het mij niet iets waar je je zorgen om moet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik zie het al in je andere topic, 20 september, ik zou me er voor nu inderdaad niet druk om maken, mocht het idd rood, warm aanvoelen of koorts krijgen dan moet je direct contact opnemen met de kliniek. En bij twijfel bel je gewoon even om het te vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke super bedankt voor jullie reacties...

vanmorgen ook nog eens een flinke schuiver gemaakt. van de trap afgevallen.. helleluja.. nog nooit van een trap gevallen, ben je overal voorzichtig mee met wat je doet gaat alles fout.. en val je dus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Eefke89 en gefeliciteerd met je boobs!

Heerlijk lang verhaal, leest goed weg hoor ;)

380, dat zal je zeker een mooi resultaat geven, maar zal wel flink stijf zijn nog. Heb je ze dual-plane, onder of boven de spier?

Ik zal de titel van dit topic aanpassen.

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op kan helpen.

Liefs, SM

Hey, ik heb 380 CC onder de spier. stijfheid valt mee.. begint met de dag wat mer weg te zakken en zelfs als ik nu de trap afloop voel ik ze een beetje mee bewegen.. alleen ja vanmorgen van trap gevallen dus nu vandaag rustig houden

( nog nooit in mn leven van een trap gevallen, nu ben je extra op je hoeden voor vallen etc, en lig je meteen onder aan de trap )

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn enkel verzwikt dus die ligt lekker hoog nu met koel elementen.

borsten vooral rechts doet beetje zeerder als normaal, maar huisarts wilde me niet helpen ( wilde ff op controle gaan omdat ik best geschrokken ben) huisarts ze zei je gaat maar terug na de kliniek waar je ook geholpen bent..

Tr*t. dus ook maar meteen nieuwe huisarts zoeken haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kunnen die dozen bij de huisarts toch onaardig zijn :( ik had er vanmorgen ook zo eentje, wilde langskomen, maar mijn eigen is op vakantie, maar mocht niet langskomen, ik moet maar 2 weken wachten tot mijn eigen terug is.....

Je zal best een beetje meer spierpijn hebben nu! Doe maar ff rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

verschikkelijk ja, maar goed. ze hebben zelf denkelijk geen idee hoe en wat en hoe een mens zich kan voelen...

maar ach.. lekker rusten. mijn zoontje van bijna 2 knuffelt me de hele tijd al en zegt steeds mama je bent lief Love you.. dus dat maakt alles weer een stuk minder pijnlijk:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.