Ga naar inhoud

Welke protheses?


Lynn23

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort ook een BV laten doen. Ik heb bij de kliniek van Diana Gabriels een consult gehad en zij raadde mij aan om de ronde protheses van mentor te nemen, 375 cc medium profile (als ik het zo goed schrijf). Ik zit nu op een 75A en wil heel graag uitkomen op 75D cup.

Ik ben zelf ongeveer 1.60 m lang en ik heb een normaal postuur. Ik vroeg me af of iemand toevallig ook met dezelfde situatie deze protheses heeft laten plaatsen en op welke cupmaat zij zijn uitgekomen. Ik twijfel namelijk heel erg over welke protheses ik wil laten plaatsen omdat ik hier op het forum veel verhalen lees van meiden/vrouwen die hun borsten achteraf te klein vinden. Ik ben nu zo bang dat ik ook spijt ga krijgen omdat ik niet voor grotere protheses heb gekozen. Ik ga nog een 2e consult aanvragen met de PC erbij, Onno Schuitema. Ik wil ook met hem bespreken welke protheses ik moet nemen. Ook zit ik een beetje te twijfelen over medium en high profile.. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk ogend resultaat, maar ik vind het niet mooi wanneer de borsten zeg maar 'ieder een andere kant opgroeien' ;)

Ook nog een vraagje over de operatie zelf.. Ik ben echt als de dood voor naalden en het infuus. Alleen al als ik er aan denk dat er iets in mijn aderen en huid prikt moet ik bijna overgeven. Ik ga denk ik aan mijn huisarts vragen of ik een oxazepam pilletje mag krijgen om mij op de dag van de operatie te kalmeren. Dit heb ik al eens vaker gedaan toen ik mijn verstandskiezen moest laten trekken. Heeft ook iemand hier toevallig ervaring mee? Misschien iemand een geruststellend verhaal dat het infuus enorm meeviel..? :)

Hoor graag van jullie!

Liefs Lynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook een tabletje voor de zenuwen... echter heb ik die niet op :-) was niet nodig. Ik heb 375 cc mentor high profile als je vrienden word san kun je bij mijn foto's kijken.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lyn,

Jouw verhaal is precies mijn verhaal. Diana heeft mij precies t zelfde aangeraden mar na veel info op dit forum veranderde ook mijn gedachtes.

Vanmiddag met Onno Schuitema besproken en ik heb m ook gezegd dat ik toch maar voor de high profile wil gaan. Hij heeft dit opgemeten en dit kan gelukkig! Ik gaf heel duidelijk aan dat ik echt TIETEN wil en geen pannenkoeken haha. Zo noemde hij de low en medium ook trouwens haha. Het ging erom dat ie snapte wat ik bedoelde. Ik ben ook maar 1.65 en weeg 56 kg dus ben ook smal. Maar heb ondertussen genoeg boobies op t forum (nog steeds niet genoeg trouwens want ik blijf maar kijken haha, ogen doen er soms zeer van ;)) gezien van smalle vrouwen met hele mooie volle boobies dus ik ben ervan overtuigd dat ik nu een goede keuze heb gemaakt.. Mijn operatie zal in december plaats vinden! Duurt nog zo lang :(

Groetjes Tishje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn23

Ben benieuwd hoe je 2de consult zal gaan .

Het kan wel zijn dat hij je iets anders aanraad , maar dan weet je misschien iets meer wat je wilt.

Ik zelf heb 500cc extra high profile, Dit omdat ik meer bolling ,volume aan de bovenkant wilde.

voor mij hoeft het ook niet echt super natuurlijk te worden maar dat is natuurlijk mijn smaak :3: .

Over je vraag van het infuus ......... :15: hihi mijn verhaal daarover zal ik je niet vertellen.. Dat zal je onnodig bang maken, daarmee was ik gewoon een van de ''ongelukkige'' .

Maar ik had van te voren ook voor een kalmeringspilletje gevraagd ( receptje ) , en dat heette Diazepam.

Ik vind persoonlijk Oxazepam minder goed werken voor mijn angst haha dus was het Diazepam wat ik kreeg (ofja kreeg, tientje bij de apotheek voor een stom pilletje , dat bij mij niet eens hielp :77: )

Maar goed het zal vast wel goed komen , en weet je wat het ook weer is , infuusje is (normaal gesproken) nog geen 3 minuten werk , daarna krijg je lekker spul ingespoten waar je ongeveer 3seconden van kan genieten ( heerlijk gevoel ) en dan slaap je , word je wakker, Heb jij je borsten die je altijd al gehad had willen hebben.. Dat infuus ben je dan allang weer vergeten :136: .

Ik heb nu wel makkelijk praten natuurlijk , heb het al achter de rug hihi.

Maar Lynn , het komt vast wel goed!!

x dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb ook 375 cc mentor high profile dual plane maar ik ben 175 lang en weeg 70 kilo. Het lijkt mij omdat jij kleiner, smaller bent dat jouw 375 cc groter ogen en zullen zijn dan de mijne ! Ik vind de mijne achter af veels te klein. Ik kom van een a/b cupje nu naar een bh maat 75 E maar ze zien er uit als een C'tje denk ik! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lynn23!

Het is ook echt vrelijke moeilijk om te kiezen wat je gaat nemen. Bij jouw lengte/gewicht zal die 375 erg mooi zijn, een antuurlijk resutlaat. groter wordt al snel duidelijk nep, maar het is net wat je zelf wilt.

Je kan de rijstzakjestest doen. Kook je rijst, weeg 375 gram af, doe dat in een zakje (2X), neem ze mee naar een lingeriezaak, ga het pashokje in, trek een grote cupmaat bh aan en stop de rijstzakjes er in, trek een truitje erover aan en kijk of dat is wat je wil.

Het is idd zo dat veel meiden achteraf liever groter waren gegaan, dat komt doordat het snel went.

Zelf hou ik wel van mooie lingerie en die gaan maar tot bepaalde maten. Hou daar ook rekening mee. Als je op een echt grote maat komt, dan is de keuze moeilijker.

Succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor jullie berichtjes.

Ik heb weer veel rondgekeken op het forum en ik heb de 'rijstzakjestest' gedaan. Ik heb met het zakje rijst van 375 gram een oude BH gevuld (80C) en het zakje puilde er uit! Dus ik denk dat deze maat groot genoeg zal zijn voor mij.

Ik heb over 2 weken een tweede consult met mijn PC en ben benieuwd wat hij nog gaat zeggen. Ik hoop in ieder geval dat ik genoeg ruimte heb om zoveel CC te laten plaatsen. Als ik de huid op mijn borst bij elkaar 'knijp' is dit nog geen cm dik.

De operatiedatum staat in ieder geval al vast: 29 oktober :D. Kan niet wachten! Ik wil het nu zo graag dat ik zelfs het infuus niet meer zo heel eng vind.

Dubbelrug, ik heb jou horror/operatie verslag over het inbrengen van jou infuus trouwens gelezen.. :22: Hoop echt dat dit mij niet overkomt. Dan word ik echt helemaal gek!!

Haha maar niet te veel aan denken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb Mentor 390 cc high profile (dit ligt dus niet zo ver van jou aantal cc's af). Dit is wel een anatomische prothese, met de voordelen van een ronde prothese.

Diana Gabriels is geen plastisch chirurg, ze geeft alleen een indicatie. Het kan zijn dat het advies van de pc totaal anders is. Ik zou dat wel dan van de pc aan nemen en niet dat van Diana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai PinkBoobie,

Door alle verhalen hier op het forum ben ik er inderdaad wel achter gekomen dat ik het advies van Diana Gabriels niet al te serieus moet nemen. Ik vond het ook best raar omdat ze mij gelijk een BH gaf en daarin de ronde protheses van 375 CC gaf. Ik heb verder helemaal geen andere protheses gepast. Ze zei dat deze protheses/maat het beste bij mijn lichaam zouden passen. Wel zei ze dat ik zeker de dual plane methode kreeg aangezien ik maar weinig vel/weefsel had. Ik hoop dus wel dat ik die 375 CC kan krijgen maar wacht nog even het advies van de PC af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien adviseert de pc wel anatomisch, wie weet :) Ik vind Diana altijd een beetje vreemd, die vraagt niet eens wat jij mooier vind... rond of anatomisch. Want ik vind persoonlijk anatomisch mooier als je zelf weinig weefsel hebt. Of je moet heel erg van dat ballonnen idee houden.

Als je wil kan je naar mn foto's kijken, nu kan je ze zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de foto's gezien PinkBoobie, wauw!! Zo wil ik ze ook :49:

Ik dacht eigenlijk ook dat ik anatomische protheses zou krijgen, vriendinnen van mij hebben nl ook deze vorm en vond die van hun ook heel mooi en natuurlijk. En ik wil dus echt geen opgeplakte ballonnen. Ik heb al een paar foto's geselecteerd van borsten die ik mooi vind en neem deze mee met het consult. Wat ik trouwens wel raar vond bij de kliniek van Diana, is dat er een prijsverschil zit tussen de protheses..? Volgens mij zijn de anatomische duurder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de anatomische zijn vrijwel overal duurder, dat was bij mij ook het geval :) Bij Diana vind ik echter de prijs behoorlijk mee vallen. Als jij anatomische wil dan zou ik dit zeker tegen de pc zeggen en je niks anders aan laten smeren! ;) Gewoon voet bij stuk houden, meestal zeggen ze : ''ja maar bij dual plane worden ze ook in een anatomische vorm gedrukt''. Dat kan wel waar wezen, maar dat is nog steeds niet hetzelfde als anatomische protheses.

Geen idee welke cupmaat je wil, maar bij anatomische protheses wordt er meestal een hoger aantal cc gebruikt. Ik heb de 390 cc gepakt omdat dit de max. was en ik graag een hoog aantal projectie wou. (door de high profile is dit 6 cm projectie geworden) Ook wou ik mijn borsten in het midden iets dichterbij, mijn borsten waren eerst 11 cm breed en heb toen 12 cm protheses gekozen in overleg met de pc. Dan gaan de protheses een 0,5 cm naar buiten en naar binnen. Mijn borsten kwamen daardoor 1 cm dichter bij elkaar te staan. Het lijkt niet veel maar het oogt zoooo anders ;) helemaal gelukkig mee.

Ik heb trouwens een E, lijkt een D naakt en een C met kleding aan. Ik heb wel 70 in omvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap dat je blij bent met het resultaat! Echt zo mooi en natuurlijk.

Er was trouwens ook een reden waarom ik toch naar de ronde protheses neigde, Diana vertelde mij dat de ronde protheses zachter voelde dan de anatomische..

Maar ik heb jou maten en afmetingen opgeslagen en ga daarmee naar de PC hihi kijken wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk! Ben ook benieuwd wat hij zegr, misschien kun je zelfs nog van pc wisselen. Mijn pc werkt dasr namelijk ook dr. Straten. Verder zou ik niet inzien waarom rond zachter is dan anatomisch volgens mij zitten er in beiden een gel. Met high profile moet er wel cohesive 3 in, dat kan niet anders. Maar ook die zijn gewoon zacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik heb ronde prothesen 435 cc high profile om op een grote D te komen. en kom van een b nu vind ik eerder dat ik een grote c heb, maar ik vind wel dat als je vanboven geen vulling hebt in je borsten ze er ook een beetje als een druppel gaan uitzien, je kan anders eens kijken in mijn fotos. als je anatomische neemt denk ik dat je beter ietsjes meer neemt om op een D uit te komen

veel succes met je zoektocht naar de juiste prothese, is heel,moeilijk he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde monobloc hydrogel en deze waren 1400 euro duurder dan de siliconen anathomisch....maar voor mij was het veilige wat telt,niet de prijs...

Ik heb 320cc ho en ben van 75 aaa naar 75 c gegaan...

Vind mijne geen ronde balonnen...hoop wel dat ze nog iets zakken, maar ben nu ook pas 4 weken po...

Hp bedoelde ik( sorry,tablet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lynn,

Moeilijk he !? haha.

Nou ik heb 345cc rond dual plane.. Mijn arts zei dat anatomisch mooier was bij mij maar ik wilde graag meer volume van boven af en met de dual plane methode heb je dan toch die bolling niet.. Dus ik ben daar voor gegaan en ben er erg blij mee!

Ik ben ook heel smal 1.76 54 kg. En dit vond mijn pc voor mij dus ook echt groot maar ik had niet anders gewild! Ik kom denk ik uit op een E cup maar het oogt als een C !

Voeg me gerust toe dan kun je mijn foto's bekijken !

x Nicole


Oh ja ik ben bij Van Rappard geweest in het Catherina ziekenhuis in Eindhoven en daar is anatomisch en rond dezelfde prijs!! Ook leuk om te weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lyn,

Jouw verhaal is precies mijn verhaal. Diana heeft mij precies t zelfde aangeraden mar na veel info op dit forum veranderde ook mijn gedachtes.

Vanmiddag met Onno Schuitema besproken en ik heb m ook gezegd dat ik toch maar voor de high profile wil gaan. Hij heeft dit opgemeten en dit kan gelukkig! Ik gaf heel duidelijk aan dat ik echt TIETEN wil en geen pannenkoeken haha. Zo noemde hij de low en medium ook trouwens haha. Het ging erom dat ie snapte wat ik bedoelde. Ik ben ook maar 1.65 en weeg 56 kg dus ben ook smal. Maar heb ondertussen genoeg boobies op t forum (nog steeds niet genoeg trouwens want ik blijf maar kijken haha, ogen doen er soms zeer van ;)) gezien van smalle vrouwen met hele mooie volle boobies dus ik ben ervan overtuigd dat ik nu een goede keuze heb gemaakt.. Mijn operatie zal in december plaats vinden! Duurt nog zo lang :(

Groetjes Tishje

haha thisje heel herkenbaar! Blijf ook maar kijken en zoeken en proberen met rijstzakjes etc.. Ik ben zelf ook vrij klein en smal. 1.58 en weeg 44 kilo. Ik heb nu een 70b en mij werd door diana 350 en 375cc aangeboden. Op consult geweest bij pc en nu krijg ik 325/350. Wilde op een D uitkomen. Denk allemaal dat jij ergord aan doet om idd de maat te nemen die jou genoemd is :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizyy en Sjattie, ik heb even bij jullie gekeken :) Ik vind die van jullie ook heel mooi! En ik kan eigenlijk geen verschil ontdekken met de foto's die ik heb gezien waarbij anatomische protheses zijn gebruikt (al zijn de borsten van jou Pinkboobie wel heel mooi :38: )

Op zich maakt mij de prijs ook niet zoveel uit hoor, ik had er nl eigenlijk wel op gerekend dat ik de anatomische zou krijgen. Het was natuurlijk wel leuk om te horen dat ik dan eigenlijk minder zou hoeven te betalen als ik de ronde protheses zou nemen. Maar goed, ik vind het het belangrijkste dat ik mooie borsten krijg en daar wil ik wel wat meer voor betalen.

Ik zie trouwens dat ik een foutje heb gemaakt, ik word helaas niet 29 oktober geopereerd :12: .... Pas 29 november haha wil het denk ik een beetje te graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizyy en Sjattie, ik heb even bij jullie gekeken :) Ik vind die van jullie ook heel mooi! En ik kan eigenlijk geen verschil ontdekken met de foto's die ik heb gezien waarbij anatomische protheses zijn gebruikt (al zijn de borsten van jou Pinkboobie wel heel mooi :38: )

Op zich maakt mij de prijs ook niet zoveel uit hoor, ik had er nl eigenlijk wel op gerekend dat ik de anatomische zou krijgen. Het was natuurlijk wel leuk om te horen dat ik dan eigenlijk minder zou hoeven te betalen als ik de ronde protheses zou nemen. Maar goed, ik vind het het belangrijkste dat ik mooie borsten krijg en daar wil ik wel wat meer voor betalen.

Ik zie trouwens dat ik een foutje heb gemaakt, ik word helaas niet 29 oktober geopereerd :12: .... Pas 29 november haha wil het denk ik een beetje te graag

hihi iedereen wil het hier een beetje te graag eens je de stap zet moet het allemaal zo snel mogelijk gane he :P

ja de prijs mag idd niets zeggen je moet gewoon volgen wat je gevoel zegt en wat je arts denkt dat het beste past, iedereen is anders en je kan het toch niet achtermaken. ik had fotos mee maar mijn pc zei van, ik kan me niet baseren op fotos want iedereen heeft een ander lichaam, vet, huid enzovoort dus bij iedereen past iets anders beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha thisje heel herkenbaar! Blijf ook maar kijken en zoeken en proberen met rijstzakjes etc.. Ik ben zelf ook vrij klein en smal. 1.58 en weeg 44 kilo. Ik heb nu een 70b en mij werd door diana 350 en 375cc aangeboden. Op consult geweest bij pc en nu krijg ik 325/350. Wilde op een D uitkomen. Denk allemaal dat jij ergord aan doet om idd de maat te nemen die jou genoemd is :)

Hey Prinsesje,

Hihi ik heb die rijstzakjrs nog niet geprobeerd maar zal ik toch eens doen haha.

Mij is ook 375/400 cc aangeraden. Ben benieuwd joh. Bah ik moet nog zo lang wachten eer t december is :(

Voor jou schiet t al aardig op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb mentor rond medium plus 375 cc gekregen. Alleen ik ben nog maar 3 weken po dus het "echte" resultaat is nog niet te zien.

Ik was trouwens ook heel bang voor de narcose, infuus e.d. zat daar ook enorm te trillen, maar alles is echt heel goed gegaan nergens last van gehad.

Ik ben ook via Diana Gabriels geweest en pc Hay Winters heeft bij mij de bv gedaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal, weer even een update voor meiden die misschien ook nieuwsgierig zijn naar de chirurg Onno Schuitema.

Ik ben vorige week voor de 2e keer op consult geweest maar nu met chirurg. Een hele vriendelijk man en nam echt de tijd om naar je te luisteren. Niet zo'n zelfingenomen kwal zoals je soms wel eens ziet bij chirurgen :P

Ik raad iedereen aan die bij Diana Gabriels op consult gaat, ook een tweede consult in te plannen MET de chirurg. Onno zei zelf ook dat dit veel fijner was voor beide partijen en dat je zo niet voor verrassingen komt te staan op de operatiedag zelf.

Maar goed tweede consult verliep dus heel prettig! Alleen nu slaat het twijfelen weer toe.. Ik had met Diana al afgesproken 375 cc Moderate plus profile. Toen ik aan de chirurg vroeg of hij deze maat ook een mooie maat vond voor mijn lichaam zei hij: ' Ik zou zeker niet kleiner nemen' Ow... Groter dan maar? Denk ik nu.. :22: Het is zo'n tweestrijd! Van de ene kant, wil ik natuurlijke borsten, niet dat iedereen gelijk ziet dat ik een BV heb ondergaan. Ook lijkt mij het hebben van hele grote borsten best onhandig bij het sporten en in mijn werk (onderwijs, grote borsten moet je toch verbergen en vind het niet professioneel staan als ik zo'n diep decolleté heb) maar van de andere kant.... Ik ga nu toch voor een BV en wil natuurlijk eindelijk ook eens kunnen pronken met een paar mooie borsten :125:

Ik zit dus te twijfelen om nog te bellen en te vragen of ik toch 400 cc kan krijgen, nu worden alleen de protheses met 375 cc voor mij besteld voor de operatie.

Een reden waarom ik toch twijfel om niet voor 400cc te gaan is omdat vriendinnen van mij die ook een BV hebben ondergaan allemaal roepen: ' Wat 400 cc?! Dat is hartstikke veel!' Onder mijn vriendinnen is het hoogste aantal cc maar 300.

Nouja dit was in ieder geval even een update voor diegene die geïnteresseerd zijn.. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn!

400 cc: ZO GROOT? Dat dacht ik ook voorheen, maar als je hier op het forum rondkijkt vind ik het reuze meevallen ( of ik zie alleen maar zulke mooie en wat grotere borsten dat dat de 'normale norm' voor mij is geworden!

Ik wordt ook via DG kliniek geopereerd, ik heb alleen direct een consult met pc Frans Straten ingepland omdat ik ver weg woon. Hij zei zelfs tegen mij dat het helemaal niet mag om iemand te opereren die je voorheen niet eens hebt gesproken!? Dus inderdaad handig om zo'n pc wel van te voren te spreken, aangezien diana ook geen arts is ofzo.

Ik zou zeggen: doe waar jij je goed bij voelt. Welke maat heb je nu? die 25 cc erboven op scheelt een beetje maar niet enorm veel hoor en hoor toch van velen hier: had ik maar wat groter genomen! Veel succes met kiezen meid en je kan altijd nog je pc vragen of wat groter ook kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Queen-Ans,

Bedankt voor je reactie! Ik dacht bij mezelf bij het zien van vele foto's op dit forum ook: 400 cc is helemaal niet zo heel veel.

En het is ook maar 25cc meer, zoveel verschil is het niet. Ik ga morgen gewoon is even bellen en vragen wat Onno zelf vindt.

Ik zit nu op 75A (precies aantal cm van mijn omvang is 72,5 cm als ik niet al te veel gegeten heb hihi)

En ik hoop dan toch wel zeker op een D uit te komen :D

Ik zie dat jou operatie morgen al plaats vindt, spannend zeg! Heel veel succes en ben benieuwd wat het resultaat zal zijn. Vast wel mooi want Frans Straten is hier op het forum volgens mij aardig bekend. Ben benieuwd wat Onno er van zal maken bij mij.. Kon helaas niet zo heel veel foto's en ervaringen van hem vinden. Maar heb ik heb wel een heel goed gevoel bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.