Ga naar inhoud

hema sport bh, en een mooie sportbh ?


Big-boobies

Aanbevolen berichten

hoi hoi

volgende week is het eindelijk zover en krijg ik mijn boobies!!!!!!!!!! kan niet meer wachten, verheug me er zo op!

nu ga ik morgen met mijn vriend naar amsterdam, langs de anesthesist en gezellig dagje winkelen.

dr Nio gaf aan dat ik voor na de operatie 2 sportbh's mee moest nemen, zodat hun konden kijken welke het beste zou zitten.

hij adviseerde de heavy sport bh van de hema. en die moest ik dan kopen in de maat 80E en 75F. maar nu was ik gisteren bij de hema, en die bh's gaan maar tot en met maat E, wat nu ?

nio wilde zowizo een sport bh met achtersluiting.

wie weet er nog meer een goede en fijne sport bh?

zo wil ik ook advies vragen over een sport bh die je boobies net wat mooier uit laten komen, voor zover dat kan in zon lelijk ding. mijn vriend viert namelijk zijn verjaardag een week na mijn operatie. en dan wi ik toch eigenlijk wel een leuk jurkje of truitje aan...

iemand tips???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gisteren bij de livera een sportbh gekocht van het merk triumph de bh zelf heet triaction hij zit fantastisch! Hij heeft een achtersluiting en de bandjes kun je met klittenband verstellen de achterkant kun je dan ook gekruist dragen waardoor hij nog steviger zit gewoon halen in de winkel of bestellen bij livera in de webshop. Een echte aanrader! Veel succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeee. Echt waar Andrea28?

ik heb die van de hema ook... En ik vond hem juist krap zitten en had nu 80D aan...

:18:

..Hoe zal dat in een normale bh worden dan..

Surprise haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dus dan kan ik beter ook een kleinere maat mee nemen? Maar Nio is zoals ik begreep bekend met de sport bh's van de Hema? Want die raadde hij ook aan. Ik wil nu een 80e halen, zou ik dan ook een 80d moeten kopen voor de zekerheid? Kan hem altijd of terug brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen denk ik alle sportbh's gepast die er zijn( :P) dus hier mijn mening:

De hema bh vond ik vreselijk zitten, evenals de Triumph trouwens. Snap ook niet waarom de artsen die Hema heavy bh voorschrijven, want ik vind die echt niet zo stevig en hij deed mijn borsten niet ten goede. Ik kreeg er hele lelijke punt tieten in, in zowel de Hema en vooral bij de Triumph(die is wel echt veel steviger!).

Ik heb ook de Fila gehad...dat vond ik ook een vreselijk kreng :rolleyes:

Na 1 week heb ik gelukkig de perfecte bh gevonden en geen last meer gehad van een verkeerde pijnlijke bh of lelijke misvormde borsten ;). Voor mij is de Shock Absorber level 4 een uitkomst geweest en heeft mijn herstel een stuk makkelijker gemaakt. Geen rugpijn meer(als ik nu mijn Fila bh aan doe dan heb ik gelijk weer erge rugpijn), een hele fijne bh die niet prikt aan de onderkant en geeft geweldige steun. Ik heb hem in het zwart met roze/paars en ik moet wel wat hogere shirtjes aan zoals bij elke sportbh, maar je hebt prachtige ronde borsten in een strak shirtje. Ik mag nu normale bh's aan, maar loop het liefst nog de hele dag in mijn sportbh. :lol: Enige nadeel(en voordeel dus voor je rug) is de dubbele sluiting achter op je rug..maar de lenige mensen onder ons krijgen hem zelf aan en anders even aan iemand anders vragen. Mijn pc vond de bh trouwens uitstekend.

Als ik jou was zou ik dan voor de Triumph gaan ipv Hema en een extra sportbh zoals de Shock Absorber.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is deze die je bedoeld?

http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sportkleding/sportondergoed/shock-absorber-sportbh/C24_4D2_D43_435680/?PRmin=5&PRmax=85&KAPRmin=500&KAPRmax=8500&F=8,1,3,7,17&PI=1&SM=0

want dan bestel ik die nog snel!

heb nu 2 x de hema en hoop morgen 2 x de triumph binnen te krijgen.

hoe valt die schock qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze(zie dat het TOP-level is dus nog hoger dan 4):

http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sportkleding/sportondergoed/shock-absorber-sportbh/C24_4D2_D43_435676/

Ik moest qua omvang een maatje groter nemen, ik had van andere sportbh's 75 maar moest nu echt een 80. Deze is trouwens ook fijn voor het paardrijden na je bv.. :) Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.