Ga naar inhoud

hoe tepelpiercing verwijderen?


lizyy

Aanbevolen berichten

hallo allemaal :)

Ik heb een tepelpiercing maar krijg hem maar niet uit.

Het is een ringetje maar het balletje draait door, ik heb hem in 2 jaar tijd nog geen enkele keer uitgehaald.

heeft iemand hier ervaring mee?

hij moet er echt wel uit voor de bv.

Maar als alles volledig hersteld is komt hij er meteen weer in :P

grtz lizyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt er een tangetje tussen zetten deze wat openen en dan ''valt'' het balletje er tussen uit. Ik zou wel de piercing zo snel mogelijk er terug in zetten, bij mij groeide het snel dicht...

Ik laat zodra mijn nieuwe boobs het straks toe laten ook weer opnieuw mijn piercing zetten (heb deze er des tijds uit gehaald om borstvoeding te geven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt er een tangetje tussen zetten deze wat openen en dan ''valt'' het balletje er tussen uit. Ik zou wel de piercing zo snel mogelijk er terug in zetten, bij mij groeide het snel dicht...

Ik laat zodra mijn nieuwe boobs het straks toe laten ook weer opnieuw mijn piercing zetten (heb deze er des tijds uit gehaald om borstvoeding te geven)

Deed het pijn met dat tangetje? :P ik ben bang dat het gaat verzweren :P

Het is al mijn 2de tepelpiercing en de piercer zij dat herpiercen veel meer pijn doet dus ik zal het er zeker zo snel mogelijk weer insteken :P is je piercing,dan kapot met een tangetje of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee als je het zachtjes doet gaat je piercing niet kapot. Het tangetje hoeft ook maar een heel klein stukje geopend te worden het balletje zit er nipt tussen geklemd. (anders zou je mogelijk er een staafje in kunnen doen deze net voor OK verwijderen en daarna er meteen weer inzetten) Denk ik makkelijker dat dat er gefriemeld moet worden met een ringetje.

Je zou het anders ook gewoon even bij de piercer kunnen vragen of die het wil doen.

Ik heb mijne ook 2 keer laten zetten en moet zeggen dat ik het niet pijnlijker vond... het word dus voor mij de 3e keer dat ie erin gaat :5: haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook tepelpiercing. en die moet er inderdaad ook uit met BV, alleen denk ik dat als ik grotere borsten heb, ik hem niet meer mooi vind staan. Kan het geen kwaad om hem uit te laten na operatie en hem dicht te laten groeien? ben namelijk bang dat dit voor infecties gaat zorgen en dergelijke.. kan je helaas niet helpen met hoe je hem uit moet doen want ik heb een staafje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook tepelpiercing. en die moet er inderdaad ook uit met BV, alleen denk ik dat als ik grotere borsten heb, ik hem niet meer mooi vind staan. Kan het geen kwaad om hem uit te laten na operatie en hem dicht te laten groeien? ben namelijk bang dat dit voor infecties gaat zorgen en dergelijke.. kan je helaas niet helpen met hoe je hem uit moet doen want ik heb een staafje :)

ik denk niet dat het voor infecties zal zorgen hoor en het groeit gewoon dicht, mijn vorige in mijn andere tepel was ook een staafje maar die bolletjes gingen er steeds in. en ik vind tepelpierings net mooier bij grotere borsten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha! Ik beelde mezelf juist in dat het dan niet mooi meer zou staan, maar je kan wel eens gelijk hebben :) ben benieuwd over een maandje. Heb je hem er ondertussen al uit?

nee mijn vriend gaat straks na het werk zo een tangetje kopen maar kdenk dat ik ga wachten en het pas de dag voor de operatie doen.

en smaken verschillen hé :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja groot gelijk, ik haal hem er ook pas uit net voordat ik geopereerd word, mocht ik me bedenken en hem er terug in willen is ie hopelijk nog niet dichtgegroeid. Voor jou nog maar 16 dagen, spannend! voor mij is het nog 38 dagen wachten haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja groot gelijk, ik haal hem er ook pas uit net voordat ik geopereerd word, mocht ik me bedenken en hem er terug in willen is ie hopelijk nog niet dichtgegroeid. Voor jou nog maar 16 dagen, spannend! voor mij is het nog 38 dagen wachten haha..

ja 16 daagjes maar tis toch nog veel te lang :(

laat staan voor jou dan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

NIks aan te doen dat wachten haha! Heb je ondertussen al een tangetje gevonden om hem er uit te krijgen? ik heb die van mij trouwens eergisteren er uit gehaald, en echt hij was in anderhalve dag al dichtgegroeid. Dus ik zou hem wel snel er terug in doen als je je operatie hebt gehad haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei ja van zijn werk maar hij heeft hem terug mee zal hem dit weekend meedoen, en zal hem pas zondag wegdoen en een andere gaan kopen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee staffylokken zullen wel niet van je piercing komen je moet toch ook eerst je piercing ontsmetten voor je ze erin doet.

heb je ng altijd last ervan want ik weet dat dit lang kan blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee staffylokken zullen wel niet van je piercing komen je moet toch ook eerst je piercing ontsmetten voor je ze erin doet.

heb je ng altijd last ervan want ik weet dat dit lang kan blijven.

Ik heb daardoor op 17 jan een spoed operatie gehad, prothese eruit en een nwe erin ( had bijna 41 koorts)

Op 21 januari wederom een operatie, toen ging rechts eruit en drain erin.

Ruim 6 weken met drai gelopen en 4 weken aan AB gezeten.

Heel lang herstel nodig gehad, en afgelopen donderdag pas weer een nwe operatie gehad, ik heb nu eindelijk mijn 2e borst :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om met een tangetje de piercing de dag voor de operatie te verwijderen, stel dat je net een wondje bij je tepel maakt, is toch de kans op een infectie groter na de operatie. Beter kun je hem er nu vast uit halen en dan idd een staafje erin doen tot de ok. Je moet het zelf weten hoor, maar een infectie is echt heel vervelend en kan er idd toe leiden dat de protheses weer verwijderd moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem opengedaan met een tangetje en laat hem er nu inzitten zonder bolletje, tis gelukkig niets aan. maar heb he toch al gedaan voor de zekerheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.