Ga naar inhoud

Knoop doorhakken


Verina

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. De reden dat ik me hiervoor heb aangemeld, is om dat ik heel graag een BV wil doen.

Na een zwangerschap van twee kinderen zijn mijn borsten onwijs gaan hangen, ik heb nog steeds cupmaat 75C, maar zo ziet het er niet uit. Ik zat eerst te denken aan een borstlift, maar toen las ik dat ze dan mogelijk je tepel gaan verplaatsen en dat heb ik liever niet.

Alleen vind ik het wel heel moeilijk om een juiste kliniek uit te kiezen, mijn gevoel ging als eerste voor Bergman, maar dat zal waarschijnlijk ook door de naam komen.

Diana Gabriels heb ik ook al het positieve over gelezen. Wat zijn jullie ervaringen met klinieken in Nederland?

Ook vraag ik me af of jullie er grote littekens aan hebben over gehouden?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is jou uitgangspositie ongeveer hetzelfde als de mijne, ik had ook een lege hangende 75C. Ik had geen lift nodig en heb enkel implantaten gekregen om de leegte op te vullen. Ik heb onder mijn borst een litteken, maar deze zie je alleen als je de borst optilt om hem te bekijken ;). Als je me toevoegt als vriend, kun je mijn voor en na foto's bekijken.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij diana gabriels werkt frans straten en door hem zijn mijn borsten ook gedaan! Ik en een paar mede forummers hier zijn zeer tevreden over hem. Ik kan hem zeker aanraden! :) ik ben alleen via een andere kliniek door hem geholpen namelijk via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven. Frans heeft zelfbook een kliniek genaamd Heyendael.

Als je met mij bevriend word op het forum kan je mijn borsten onbedekt zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is jou uitgangspositie ongeveer hetzelfde als de mijne, ik had ook een lege hangende 75C. Ik had geen lift nodig en heb enkel implantaten gekregen om de leegte op te vullen. Ik heb onder mijn borst een litteken, maar deze zie je alleen als je de borst optilt om hem te bekijken ;). Als je me toevoegt als vriend, kun je mijn voor en na foto's bekijken. Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Dank je wel voor je berichtje, ik ben hier nog een beetje nieuw in, dus misschien reageer ik niet helemaal op de juiste manier.

Mag ik vragen waar jij je borsten hebt gedaan? En wat jou ervaringen waren met deze kliniek ook wat betreft de nazorg?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij diana gabriels werkt frans straten en door hem zijn mijn borsten ook gedaan! Ik en een paar mede forummers hier zijn zeer tevreden over hem. Ik kan hem zeker aanraden! :) ik ben alleen via een andere kliniek door hem geholpen namelijk via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven. Frans heeft zelfbook een kliniek genaamd Heyendael.

Als je met mij bevriend word op het forum kan je mijn borsten onbedekt zien.

Hoi PinkBoobie,

Ik heb daar inderdaad al heel veel positieve verhalen gelezen over Dr. Straten.

Het enige waar ik mee zit is de nazorg, ik woon zelf in Den Haag, ik zou het erg vervelend vinden als ik zover zou moeten reizen voor mijn afspraken. Kun jij mij hierin adviseren? Hoe is het herstel bij jou verlopen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Verina,

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd. Ik ben in België geweest bij dr. Plovier. Hechtingen kun je ook bij huisarts laten verwijderen, hoef je alleen nog voor je nacontrole erheen ;). Maar het is niet heel dichtbij idd. Ik ben wel heel tevreden, er wordt goed naar je wensen geluisterd en ook de nazorg vind ik erg goed. Problemen worden steeds netjes opgelost. Succes met je zoektocht op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik denk dat je eens een consult moet plannen met dr. Nio.

Hij staat hier op het forum echt bekend als de pc met de gouden handjes en maakt hele mooie borsten. Ik ben zelf niet door hem geopereerd, maar door dr. de Meyere in Gent. Ik denk echter dat je dat dan ook te ver rijden vindt, vandaar dat ik je Nio aanraadt. (hij heeft een gedeelde eerste plek met de Meyere namelijk haha)

Dr. Nio werkt in de Parkkliniek in Rotterdam en in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam.

In het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis (SLAZ) kost een bv 700 euro minder (met dezelfde prothesen enz enz) dan in de Parkkliniek.. zelfde pc ;)

Oh ja, in het SLAZ kost het 3100 euro, inclusief alles

Rechtsboven zit een zoekbalk. Je kunt daar op naam van de pc zoeken of op kliniek. De zoektermen moeten langer zijn dan 3 letters, dus moet je als je zoekt naar Nio, op klinieknaam zoeken (SLAZ en Parkkliniek dus)

Vind je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even helemaal links onderaan je thema wijzigen in: 'unlimited'

Heel veel forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom!!

Ik sluit me aan bij best boobie, dr. Nio is toppertje,

Ik ben wel door Hem geopereerd.

Btje zelfde situatie 2 zwangerschappen, lege ellende over.....

Ik ben nu 6 weken po, en super tevreden, Nio heeft t weer mooi opgevuld!

Succes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PinkBoobie,

Ik heb daar inderdaad al heel veel positieve verhalen gelezen over Dr. Straten.

Het enige waar ik mee zit is de nazorg, ik woon zelf in Den Haag, ik zou het erg vervelend vinden als ik zover zou moeten reizen voor mijn afspraken. Kun jij mij hierin adviseren? Hoe is het herstel bij jou verlopen?

Groetjes

Ja ik moest dus naar Nijmegen om me in het UCCZ Dekkerswald te laten opereren. Daar opereert frans namelijk, voor de check ups ga je weer naar de kliniek. Het is een beetje afhankelijk bij welke kliniek je geholpen bent en wanneer je terug moet komen. Maar ik moest de dag erna, bij 2 weken en straks bij 3 maanden op controle. Ik moet elke keer ook een stukje rijden, maar voor het resultaat vind ik het meer dan waard :)

Het herstel gaat bij mij heel goed, zoals het hoort ;) ik ben alleen wat gevoelig en had een allergische reactie op de medicatie gehad. Maar buiten dat, geen gekke dingen tot nu toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie,

Dank je wel voor de informatie! Je hebt het al een stuk makkelijker voor me gemaakt. Ik vind het belangrijk om een goede top 3 voor mezelf samen te stellen, zodat ik zeker weet dat ik de juiste keus maak.

Ondanks het feit dat ik er onwijs veel zin in heb, vind ik het ook wel heel spannend! Het is natuurlijk wel je lichaam. Een persoonlijke vraag, als je nou een top 3 van PC zou afraden, welke 3 zouden dat zijn en waarom?

@Cinn, wat is een PO????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Po, staat voor postoperatief. Dat betekent dus na de operatie. Als er staat 3 dagen po, dan wordt bedoeld 3 dagen na de operatie ;)

En een top 3 van afraders is heel persoonlijk denk ik. Ik zelf zou niet naar een pc gaan die alleen voor natuurlijk gaat en klein plaatst, terwijl dat voor een ander heel mooi kan zijn. Ik heb ook meerdere consulten gedaan, waarvan er een pc zei dat ik met 280cc goed gevuld zou zijn, ik heb nu 600cc. Dus ik zou zou dan nooit tevreden geweest zijn. Waar ik zelf ook niet voor zou kiezen is het werken met consulenten en tussenpersonen. Accz en Diana Gabriels bijvoorbeeld. Maar er zijn ook zat meiden die daar wel heel tevreden over zijn. Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je zelf wilt en wat je belangrijk vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww haha

Ja ik ben nog niet helemaal thuis in alle afkortingen, dank je wel!

Dat is natuurlijk ook wel zo!

Vindt het zo moeilijk!!! Er zijn zoveel goeie zo te zien, ik wil namelijk alles in 1x doen, naast een BV wil ik ook het overtollige vet bij mijn buik weg laten halen. Het liefst doe ik dit natuurlijk bij een dezelfde arts!

Super bedankt voor je advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als ik jou was zou ik meerdere consulten inplannen bij verschillende pc's.. En dan daaruit kiezen waarbij jouw gevoel het beste is..

Zoals andrea al zegt heeft iedereen hier een andere mening.. Dus ga vooral op je eigen gevoel af!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie Cindytje1985.

Ik heb nu een afspraak staan bij Dr Koopman van de Bergman kliniek, eentje bij Diana Gabriels en ik wil ook een afspraak inplannen bij Dr, Nio.

Maar kan je zonder medische redenen gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis voor zover jij weet?

Mag ik vragen waar jij je borsten hebt gedaan? En hoe jou ervaringen met deze kliniek waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Ik kan je nog geen info geven, maar ikzelf heb ook een consult gehad bij Diana Gabriels. Eerst met haar zelf en naderhand met chirurg frans straten. Word 28 oktober geopeerd dus kan nog niks over resultaten zeggen. Maar de eerste indruk was goed bij deze kliniek :) succes met alles! Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt idd ook gewoon een afspraak maken in een ziekenhuis. Dat is geen probleem :)

Koopmann is trouwens ook een goede!

Als ik een top 3 zou moeten maken, zou het er zo uitzien:

1. Gedeeld Nio en de Meyere

2. Gedeeld Koopmann en van der Weij

3. Waarschijnlijk Moojen-Zaal (velthuiskliniek Hilversum)

Ja.. lekker dan he.. heb ik er 5 neergezet in een top 3 :45: sorry

Top 3 afraders?

1. Jeff Hoeyberghs

2. van Onselen ACCZ

3. Diana Gabriels (puur omdat Diana geen medische achtergrond heeft en dus vaak verkeerde adviezen geeft) terwijl ze wel met goede chirurgen werkt.. dus dilemma...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of jullie van tevoren ook naar de inschrijving in t BIG-register van de artsen (nederlandse) kijken, maar tijdens mijn zoektocht naar pc's ook n paar tegengekomen die een aantekening hadden...brrrr...

Die Hoeyberghs die hier eerder genoemd werd zou zn beroep niet eens mogen uitoefenen staat er!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of jullie van tevoren ook naar de inschrijving in t BIG-register van de artsen (nederlandse) kijken, maar tijdens mijn zoektocht naar pc's ook n paar tegengekomen die een aantekening hadden...brrrr...

Die Hoeyberghs die hier eerder genoemd werd zou zn beroep niet eens mogen uitoefenen staat er!!

o.a van onselen dus.. Dat is een reden voor mij om hem af te raden. Je krijgt niet zomaar een berisping en een aantekening in het BIG-register...

Verder vind ik het advies dat je daar krijgt matig..

Ze raden bijna (in 99% van de gevallen) het plaatsen voor de spier af, en daarnaast plaatsen ze in 99% van de gevallen anatomisch achter de spier...

Er wordt dus niet naar je situatie gekeken, tenzij je erg afwijkend bent of zelf expliciet iets vraagt (dus bijvoorbeeld veel borstweefsel zou hebben) Ze doen gewoon wat ze altijd doen..

Ben zelf verpleegkundige en als ik op elk wondje betadine zou doen, dan zou ik me in een groot aantal gevallen vergissen.. (dit even ter vergelijking)

Verder moet je soms geluk hebben wil je tijdens je eerste consult al een pc te zien krijgen... Slechte zaak, want als je niet vraagt voor een tweede consult, dan zie je dan je pc (van Onselen) vaak pas vlak voor de operatie..

Volgens de Informed Consent (googel het maar eens) mag dit niet! Je moet geinformeerd zijn door een deskundig persoon, en in rechtszaken waarbij er problemen waren, werd zelfs gezegd dat de pc zelf die info had moeten geven!

Dit even ter info. Ik kan hier helaas niet meer op reageren als er reacties komen, omdat ik enkele maanden geen wifi heb, of maar heel sporadisch.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel als je het wel via Diana Gabriels zou doen dat de consulten en nacontroles in Barendrecht zijn. (Is toch redelijk dicht bij Den Haag?) En Straten zit daar bijna elke woensdag heb ik begrepen! Ben zelf tevreden over Straten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.