Ga naar inhoud

Wat doen jullie om niet bij te komen na de operatie


Aanbevolen berichten

hallo :)

Ik ben bang dat ik na mijn operatie veel zal verdikken omdat ik nu vee beweging heb en daardoor alles kan eten wat ik wil. Maar ben bang dat ik na de operatie tijdens de rust zal bijkomen.

Ik kom nu al bij als ik enkele dagen niet beweeg.

Hoe doen jullie het om op je gewicht te blijven?

p.s. Vandaag mijn eerste consult (had er eigenlijk 2 maar heb afgebeld heb echt geen goed gevoel bij de kliniek)

Groetjes Lizyy xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lizzy,

Dat had ik nou ook. Maar je zal wel aankomen ivm vocht.

Ik probeer zo weinig mogelijk te snoepen en niet teveel koolhydraten eten. Tevens probeer ik ook om de 2-3 uur te eten maar kleine porties.

Ik merk wel dat ik ietsje bij ben aangekomen (gelukkig mee te lleven) en dat mijn spieren aan het verslinken zijn :( ...

Naar wie ga je en welke heb je afgezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh :( ik ben zo bang ben net weer een beetje verdikt en zit nu echt goed maar meer mag niet :s. Ik ben vorig jaar van 73 naar 57 geweest en was toen te mager en weeg nu 61 maar meer mag echt niet. En als ik niets te doen heb eet ik sneller uit verveling :( Ik zal zeer streng moeten zijn. En eet nu ook al om de 2-3 uur kleine (on)gezonde porties ook om mijn gewicht op peil te houden.

total beauty care en ik ga naar beaucare(ik weet dat het 1ste consult is met een rare dr vrambout maar heb me er op voorbereid :P de pc zijn echt wel goed). Normaal gezien ga ik ook volgende week naar demeyere maar normaal plaatst hij alleen voor de spier (bij jou niet, maar met een reden hé) en ik ben er niet zo voor te vinden omdat je veel sneller de rand ziet. Of zou hij het toch anders willen doen als ik het uitdrukkelijk vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

61 is een mooi gewicht. Je moet geen ongezond dingen eten hoor hahaha... Probeer er van af te blijven. Als je bijv zin hebt in snoep eet dan (ongezouten) nootjes, veel gezonder... En vergeet je ontbijt niet, belangrijkste maaltijd van je dag (ik kom altijd aan als ik niet ontbijt)

Waarom ga je gewoon niet op consult bij hem. Ik denk dat hij jou 2 adviezen gaat geven, anatomisch voor de spier of rond achter de spier. Ik zou het hem eens vragen als ik jou was en hij zal echt wel achter de spier plaatsen mocht je dat echt graag willen.

Bij mij kon hij mij niks anders adviseren dan alleen achter de spier.

Maak maar ook een afspraak bij demeyere :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik thuis ben wil ik altijd ontbijten (de beste maaltijd van de dag in het weekend) maar als ik moet gaan werken krijg ik niets binnen, dus dat zal geen probleem zijn :D

Heb al een afspraak bij hem :) volgende week woensdag.

Maar heb eigenlijk een gevoel dat ik het echt in beaucare wil laten doen ik weet niet waarom maar het is mijn gevoel.

En ik lees hier altijd je gevoel volgen. Maar ja de consults zijn nog niet geweest hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel goed met het eten..alleen gewoon wat meer afblijven van ongezonde dingen :P.

Ik zou eerst afwachten hoe alle consulten loopt en dan jou gevoel volgen. Wie weet zegt jou gevoel dan wel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik zit met hetzelfde probleem, sport 5x in de week dus zal na mijn operatie ook wel aankomen en mijn spieren zullen ook flink verslappen. Gewoon proberen om zo gezond mogelijk te eten (ook al valt dat niet altijd mee) hihi

Maar we krijgen er iets moois voor terug :D.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik zit met hetzelfde probleem, sport 5x in de week dus zal na mijn operatie ook wel aankomen en mijn spieren zullen ook flink verslappen. Gewoon proberen om zo gezond mogelijk te eten (ook al valt dat niet altijd mee) hihi

Maar we krijgen er iets moois voor terug :D.

X

Ik ben nu 13 dagen PO en mijn spieren zijn behoorlijk verslapt :( ... En bij mijn buik een beetje bijgekomen. Weet niet of dat ook nog vocht is

We krijgen er idd iets moois voor terug, maar ik moet nog 4 WEKEN wachten voordat ik weer kan knallen in de sportschool. Het zij maar zo toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor m'n operatie zat ik 6 dagen in de week in de sportschool, ik at na de operatie gewoon m'n dagelijkse behoefte en soms een overschot.

Ik ben nu 7 weken PO en maar 3 kg aangekomeb omdat ik niet constant op m'n eten lette, ik ging na 4 weken weer flink wandelen en ben nu weer die-hard in de sportschool, die kilo's zijn zo eraf joh, gewoon een beetje op je eten letten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor m'n operatie zat ik 6 dagen in de week in de sportschool, ik at na de operatie gewoon m'n dagelijkse behoefte en soms een overschot.

Ik ben nu 7 weken PO en maar 3 kg aangekomeb omdat ik niet constant op m'n eten lette, ik ging na 4 weken weer flink wandelen en ben nu weer die-hard in de sportschool, die kilo's zijn zo eraf joh, gewoon een beetje op je eten letten!

Bij mij zit er niet zoveel op.. Maar het gaat bij mij meer om mijn spieren :( die behoorlijk verslappen.

Deed je nog maar na 4 weken behalve wandelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 13 dagen PO en mijn spieren zijn behoorlijk verslapt :( ... En bij mijn buik een beetje bijgekomen. Weet niet of dat ook nog vocht is

We krijgen er idd iets moois voor terug, maar ik moet nog 4 WEKEN wachten voordat ik weer kan knallen in de sportschool. Het zij maar zo toch ;)

Inderdaad is verder niks aan te doen. komt allemaal goed gewoon even geduld hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, ik had de topictitel helemaal verkeerd verkeerd begrepen. Ik dacht dat je je afvroeg wat anderen deden om niet meer wakker te worden (bij te komen) na de operatie :-) Maar deze vraag is wel veeeeeeel logischer, haha.

Ik denk dat ik ook wel wat aan zal komen. Ik ga gewoon beter op mn eten letten, en niet te veel snoepen. En anders moet ik alles wat eraan is gekomen er van de winter er maar weer af trainen, zodat ik van de zomer weer slank (en met borsten!) in bikini kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, ik had de topictitel helemaal verkeerd verkeerd begrepen. Ik dacht dat je je afvroeg wat anderen deden om niet meer wakker te worden (bij te komen) na de operatie :-) Maar deze vraag is wel veeeeeeel logischer, haha.

:45: Ik dacht ook al.... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Ik heb hetzelfde gehad. Ik sport normaliter 4x soms 5x in de week. Ik dacht: oh help! Maar ik ben nu bijna 6 weken PO en ik denk dat er misschien iets van 2 kilo bij is? Niet echt heel bijzonder... Sport ik er vanaf volgende week wel weer af. Heb gewoon geprobeerd niet al te veel te eten, maar ook gewoon gezond, dat is het belangrijkste! En af en toe een koekje of een snoepje heb ik er gewoon ingehouden.

Maar vooral de eerste week had ik niet echt 'trek', omdat je met name stil zit/ligt, dus toen ben ik zelfs een kilootje afgevallen. Maar dit zou ook spiervermindering kunnen zijn.

No worries. Beetje op letten en dan komt het vast goed!

Ps. Haha Beep & SexyMama81. Ik had die eerste gedachte ook van huh, waarom zou je niet wakker willen worden na je operatie? :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik misschien een klein beetje van jullie motivatie om naar de sportschool te gaan want ik vindt er niks aan en sport gewoon niet haha

ik ga ook niet naar de sportschool maar fiets iedere dag 15 km naar mijn werk en ga 2 keer per week lopen, als je je fitter voel voel je je gezonder en beter :). ik ben beginnen lopen met start2run echt niet lastig zo je kan het opzoeken via google. je bouwt het lopen op en na een tijdje word het een plezier in plaats van een last xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik misschien een klein beetje van jullie motivatie om naar de sportschool te gaan want ik vindt er niks aan en sport gewoon niet haha

Hshahah ik kijk hoe ik me voel, ik kijk hoe mijn buik, billen, benen en armen er dan uit zien. Dat motiveert mij wel om naar de sportschool te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat ik me hier ontzettend druk over heb gemaakt (sport 4x per week en ben ook overdag erg actief) en ik ben in die 6 weken echt niks bijgekomen. Sterker nog, ik ben 2 kg kwijt. Al zal dat ook wel spier zijn, merk namelijk wel dat mijn buikje wat meer aanwezig is haha

Ik zou gewoon gezond eten, veel eiwitten (ik at bv in plaats van ontbijt een shake) en af en toe een rondje lopen, dan kom je echt niet aan hoor. Je lichaam is druk bezig met herstellen dus verbrand genoeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik las de titel ook anders! Ik dacht wat een gekke meid om dat te vragen haha. Maar het nodigde me absoluut uit om verder te lezen!

Tip: paar weken volgens Dukan dieet eten, fantastisch! Eiwitten dieet, nul komma nul honger, lekker eten en je valt af ipv dat je aankomt! Ook zonder te bewegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.