Ga naar inhoud

Femme : 13 september 2013 : Dr. van Zele : Beaucare kliniek


Aanbevolen berichten

Is echt niet goed voor je lever!! Meen ik serieus! Er komt veel meer vergiftiging voor door verkeerd medicatie gebruik dan mensen vaak weten!!

Dus wat anderen adviseren zal me worst wezen en voor 2 dagen maakt het misschien nog niet zoveel uit om wat extra te nemen, maar zeker niet langer!!

Dit is niet iets om luchtig over te doen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik start met paracetamol, na drie uur een ibu, daarna pas weer de paracetamol. Dus er zit meer tijd tussen en neem het niet samen. Ik heb denk ik toch teveel gedaan waardoor de pijn heftig was. Nu ik echt alleen maar stil lig gaat het beter en heb een redelijke nacht gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Opeens viel het me op. Een borst is perfect rond en m'n andere borst lijkt meer vierkant. Je kunt het goed zien aan de onderkant van m'n borsten. Zien jullie het ook? Is dit iets wat nog gaat veranderen of zou er iets zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik zie ook niets raars wel moet een borst nog wat meer zakken.

Het genezingsproces gaat niet gelijk.

Ik heb van de andere leden geleerd dat je echt geduld moet hebben 3 weken is nog kort er kan wat vocht nog zitten.

Het zijn prachtige borsten.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

je bent nog zo kort po... Je moet echt nog ff geduld hebben, je borsten zullen nog zo gaan veranderen..

Geen paniek!!

Ik zie niks raars of iets waar je totaal van moet flippen... je borsten zijn nog niet helemaal gelijk, maar ja aan de andere kant wie heeft er precies gelijke borsten?

Echt geduld is hier het toverwoord!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent helaas voor jou nog te kort po om er iets zinnigs over te zeggen,pas met een week of zelfs,en soms zelfs nog veel later zijn ze pas een beetje gesetteld......

dat komt heus nog goed,ze moeten nog dalen en je hebt idd nog wat last van vocht ,dus je borsten zullen nog erg veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

het enige wat ik zie is dat je rechterborst (voor ons links) ietsje meer gedaald is al dan de linker.

Verder echt niks te zien hoor.

Ik zie bij mijn borsten ook nog wel wat verschil maar dat is echt het ongeduld denk ik want uiteindelijk komt het allemaal goed!!

Hate to say it....geduld (ook niet mijn sterkste punt helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige wat ik kan zeggen is: Wauw!!!! Je hebt echt mooie boobs meis.

Maar zoals de dames zeggen, heb geduld. Er kan nog zoveel gebeuren en veranderen.

Dusss geen paniek! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten veranderen nog veel tot aan 3 maanden zelfs. De eerste 6 weken zijn de veranderingen het grootst en daarna neemt het geleidelijk af. Het totale gebezingsproces duurd uiteindelijk 9 maanden tot een jaar. Dus dat je hier de bij 3 weken "last" van hebt is niet raar hoor. Ik heb ook een paar paniekaanvallen gehad maar het is allemaal goed gekomen.

Ik vind jou borsten eigenlijk wel een beetje oo de mijne lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn nischien een beetje veranderd door datje de kliniekbeha afwisselt met een sportbeha misschien draag je die echt beter de volle 4 weken en daarna pas sporbh :)

weet het het is een marteltuig, maar bijna niemand heeft van meteen zo een symtrisch vorm en nu je hem soms eens uitdoet wordt het denk ik dan niet gelijk naar beneden duwt, no worrie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar dacht ik ook aan maar dat was in totaal niet langer dan een dag. Voor een verjaardag eigenlijk. En ik had er bij gezet drie weken maar vrijdag alweer vier weken po en dan mag de kliniekbh uit. Ik ben blij met jullie reacties maar voel me heel onzeker. Zeker als ik m'n foto's bekijk eerder. Ik hoop dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar dacht ik ook aan maar dat was in totaal niet langer dan een dag. Voor een verjaardag eigenlijk. En ik had er bij gezet drie weken maar vrijdag alweer vier weken po en dan mag de kliniekbh uit. Ik ben blij met jullie reacties maar voel me heel onzeker. Zeker als ik m'n foto's bekijk eerder. Ik hoop dat het goed komt!

het komt zoizo goed hoor :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dit bij mezelf ook...

ben nu ook 4 weken po en vandaag zie ik opeens dat het weer wat bijgetrokken is!

volgens mij is het bij jou hetzelfde als wat ik denk dat het bij mij is....dat 1 borst eerder indaalt als de ander en daardoor zie je op bepaalde dagen gewoon verschil...

geen paniek!!

zal zeker goedkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi femme!

Ik had al bijna een topic willen aanmaken totdat ik deze zag!

jou foto lijkt ook echt op dat rechte stuk als bij mij

Wilde een foto maken.. en toen zag ik het !!

De ene borst aan de onderkant mooi rond en de andere kant helemaal recht!!

Had ook een foto geplaatst , maar de reacties die ik hier lees stellen me weer gerust..

Hopelijk komt het dus nog goed

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He toevallig dubbelrug, ik heb je foto bekeken en dat is wat ik bedoel. Bij mij is de borst ook aan de zijkant voller. Gelukkig zijn net als bij jou de reacties positief. Ik ga het proberen te laten en wachten tot het bijtrekt zoals bij sjattie. Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.