Ga naar inhoud

Femme : 13 september 2013 : Dr. van Zele : Beaucare kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum! Misschien leuk als je wat meer verteld?

Je mag uiteraard anoniem blijven, maar iets meer info is wel leuk.. Bij welke arts en hoe verliep je consult? Welke datum mag je geopereerd worden.. Dat zijn dingen die wij wel leuk vinden om te weten :)

Verder zit er rechtsboven een zoekbalk waar je kunt zoeken naar ervaringen over jouw arts of over de kliniek.

Als je de zoekbalk niet vindt, dan moet je even je thema wijzigen helemaal linksonderaan, in 'unlimited'

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

Volgende week is de operatie. Heb er veel zin in en lang op gewacht. Bij de eerste intake gesproken over de maat. Ik dacht dat er pas bh's aanwezig zouden zijn. Niet dus. We kwamen op 350/400 cc. Ik wil dalijk wel resultaat zien zeg maar. Door de meningen van anderen ben ik gaan twijfelen. Te groot, je bent te klein, past niet bij je lichaam etc. Door dit forum kom ik er achter dat ik het toch gewoon mooi vind en met 55 kilo en 1,69 cm wel mee vind vallen. Maar bij de ene foto vind ik een 325 al mooi en groot en bij de ander lijkt het kleiner. Ik moet op de dag van de operatie foto's meebrengen maar ik vind het zo moeilijk om dalijk uit te leggen wat ik precies wil! Ga trouwens naar beaucare.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik geb de 1e keer 310cc van mcghan gekregen, volledig achter de spier. Kwam toen op een grote b, kleine c uit. Sommige bh's weer een d. 2e keer ook weer mcghan gekregen, 410cc dual plane. Kwam uit op een d. Nuet luisteren wat andere zeggen. Krijg je spijt van. Je moet doen wat je gevoel zegt. Ik ga 25 oktober voor de 3e keer. Weet alleen nog niet hoe en wat. Moet de 16e op consult. Hoop dat ik de 1e 10 jaar niet meer hoef, haha.

Succes alvast voor de operatie!

X denisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dan wel goed kunnen passen?

Ik heb nog een extra afspraak gepland omdat ik ook nog twijfel.. ik vond get lastig om na 1 keer te zeggen of het wel of niet de maat is die je wil. Misschien je nog een keer langs gaan om te passen en dan ook meteen foto's meenemen zodat je al een beeld geeft wat je wil. Lijkt me fijner om dat vooraf te doen in plaats van de dag van de operatie, waarschijnlijk heb je dan al genoeg aan je hoofd, maar das mijn mening.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wat meer vertellen. Ik heb vlg week vrijdag m'n operatie gepland staan bij beaucare. Bij het consult hebben we besproken dat er 350, misschien meer dual plane in gaat. Ik ben bezig om foto's te verzamelen met wat ik mooi vind. Dat zijn allemaal D cups. Dus ik denk dat er nog wel wat bij gaat komen aan cc. Moeilijk want ik ben niet groot, 1.69 en mijn omgeving vind dat ik niet te groot moet gaan. Ik doe natuurlijk wat ik zelf wil maar wat Als ze gelijk hebben. Verder maak ik me zorgen over de narcose. Nog nooit meegemaakt en vind het heel eng. Ben zo bang dat ik erin blijf! Ik leef gezond dus daarmee kalmeer ik mezelf maar. Maar komt het nog voor dat er iets fout gaat? Nu klinkt mijn verhaal een beetje negatief maar ik heb er heel veel zin in. Ben echt aan het aftellen. Het is voor mij een droom die uit komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De twijfel en de angst heeft iedereen denk ik wel... Maar tot nu toe heb ik nog niet gelezen dat er iemand in de narcose blijft...

Er worden zoveel borstvergrotingen uitgevoerd dat het wel bijna fabriekswerk is haha.. en dat bedoel ik niet negatief!!

Heel spannend allemaal en lekker gaan aftellen... Het komt vast allemaal goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid

Ik ben 2 augustus geholpen door dr sara ulens. Ik heb 390 cc achter de spier gekregen. Van een lege b cup ben ik naar een 70 g gegaan. Dat lijkt heel veel maar in kleding ziet het eruit als een c of een d. Ze gaan heel goed voor je zorgen bij beaucare. En de narcose is geheel niet eng. Voordat ik het wist was ik weg en weer voor dat is wist was ik weer wakker. Met nieuwe borsten!! Ben echt super blij met het resultaat, het heeft mijn leven veranderd. Als je meer wil weten over bijv de prothese of iets anders dan hoor ik het wel. Succes!! En maak je niet druk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Waarom vinden mensen 1.69 niet groot? Ik ben ook 1.69 maar voel me geen ukkie :45:

Heb 450 cc, maar dan wel de high profile van mentor!! In Beaucare gebruiken ze volgens mij Sebbin als merk en die zijn wat minder breed en hebben meer projectie bij de cc's. Dus het zou best kunnen dat je met die 350 wel op een D-cup uitkomt...

Ik heb echter nu een F (van 75B naar 75F) maar het ziet eruit als een DD ongeveer :) en dat ziet er echt niet overdreven uit. Tis eigenlijk precies goed!

Overleg goed met je pc wat je wilt en neem idd foto's mee :)

Jammer dat je je pc pas op de dag van de operatie gaat zien.....

Mis gaat er tegenwoordig zelden nog iets.. Oke, het is een operatie en het is mensenwerk, maarja... we rijden ook elke dag auto en daar gebeuren ook wel eens ongelukken ;) Dus maak je maar geen zorgen. Je wordt heerlijk in slaap gebracht en als je wakker wordt, heb je :1bouncingboobs:

Ik zal je titel even aanpassen :) Dan hoor je er officieel bij :) en kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :35:

Welke pc ga je krijgen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier duidelijk niet goed in! Ik lees nu pas jullie antwoorden, sorry! Kon heel m'n vraag niet meer vinden. Ik word geholpen door dr van Zele. Het merk is idd sebbin. Ik heb van een ander member een link gekregen met info maar kom er niet uit. Aan de ene kant onrustig en aan de andere kant denk ik, ik zie het wel. Het voorbeeld foto's bij me en weet dat ik zeker een d cup wil. Liever te groot dan te klein. Ik ben zo aan het aftellen, zenuwachtig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb eens even voor je gekeken en de 350 cc van Sebbin is 10,6 cm breed met 5,8 cm projectie.

Wat heb je nu voor cupmaat?

Want stel dat je nu een A cup hebt.. dan kom je met deze projectie gemakkelijk op een E uit, dat er dan uit gaat zien als een mooie volle D!!! (misschien zelfs wel F) en nou niet schrikken, want in bh, heb je een grotere maat nodig dan dat het er uit gaat zien. Dat is een algemene regel bij nep-boobies!!

Je gaat dit prachtig vinden!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes morgen!!!! Laat ons iets weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik, ik ben zo bizar zenuwachtig! Vreselijk! Was het maar voorbij!

Het zal wel gaan hoor, die verdoving is echt niet erg hoor. Hoe laat moet je gaan?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

al thuis wat is het geworden? ben nieuwsgierig :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Heftig hoor, maar alles is goed gegaan en heb net even lekker geslapen. Was erg suf van de narcose. Het is 435 cc geworden. Ik zit helemaal ingepakt dus kan niks zien! De arts heeft gezegd dat ik over twee dagen de bh even uit kan doen. Pijn valt mee, hef is meer een gigantische druk op de borst. Ik heb ze! Yes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Heftig hoor, maar alles is goed gegaan en heb net even lekker geslapen. Was erg suf van de narcose. Het is 435 cc geworden. Ik zit helemaal ingepakt dus kan niks zien! De arts heeft gezegd dat ik over twee dagen de bh even uit kan doen. Pijn valt mee, hef is meer een gigantische druk op de borst. Ik heb ze! Yes!

ben blij dat het goed verlopen is en de pijn meevalt en wow 435 meer dan je dacht dus :) is het high of moderate?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.