Ga naar inhoud

channie86 : 23 oktober 2013 : Dr Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Chantal, ben 27 jaar en moeder van 2 kids van 5 en 2 en ik ben hier terecht gekomen omdat ik na jaren eindelijk de stap ga zetten om mijn te kleine, en inmiddels slappe borsten te vergroten. Ik wil heel graag ervaringen en adviezen van dames die de ingreep al hebben ondergaan. Ik ben al bij Bergman geweest en die adviseerde mij een borstlift met inplantaten. Achteraf denk ik dat dit kwam omdat ik er zelf over begon. Ik wil namelijk eigenlijk geen borstlift ivm littekens. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn en of er dames zijn die ook met cup maatje b die iets verslapt waren (niet echt hangen) met alleen een implantaat een mooi resultaat hebben behaald. Ik weet niet of deze tekst nu op de goede plaats terecht komt maar ik moet het nog even uitvinden allemaal.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi channie,

ikzelf had ook hangende borsten ( zie mijn galerij) en ik ben geholpen door dr damen. welnesskliniek.

hij zei dat mijn tepels in verhouding te laag hingen, maar dat ik te jong ben om al met zulke littekens rond te lopen. (39j)

ik heb naar hem geluisterd, heb 485 cc high profile achter de spier gekregen, en ik heb nog geen seconde spijt.

mijn borsten zijn weer zoals ze waren.

ik hoef mijn tepel niet perfect middenin mijn borst (zo waren ze nooit) en dus is het resultaat heel natuurlijk!

veel succes met je zoektocht!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Vaak is het sowieso handig om een paar consulten te doen, dan heb je wat meer adviezen gekregen en wat meer info en kun je dat met elkaar vergelijken :)

Bergmankliniek is ook wel erg duur, in verhouding... Er zijn ook andere pc's die het voor minder doen.

Zoals Domina al zegt, in de Wellnesskliniek, maar bijvoorbeeld ook in Nederland, als je dat liever hebt...

Dr. Nio is bijvoorbeeld heel goed. Die zit in het SLAZ en in de Parkkliniek. Je zou eens bij hem op consult kunnen gaan. Hij is eigenlijk altijd heel eerlijk over wat de mogelijkheden zijn en wat het beste bij jou zou passen!

Als je info over hem wilt zoeken in de zoekbalk (rechtsboven) dan kun je het beste zoeken op de twee genoemde kliinieken.. De zoekbalk neemt namelijk geen zoekopdrachten met 3 of minder letters :)

VInd je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even helemaal links onderaan je thema wijzigen in 'unlimited'.

Zelf ben ik bij dr. de Meyere geweest in Gent. Ook hij is echt een topchirurg. Zoek hem maar eens, je zult geen negatieve ervaringen vinden! Over Nio trouwens ook niet :)

Bij deze laatste twee betaal je voor een gewone bv, zonder lift, rond de 3000 euro, alles inclusief. Voor deze prijs moet je bij Nio wel in het SLAZ gaan, want in de Parkkliniek is het rond de 800 euro duurder ;)

Heel veel lees- en forumplezier en heb je nog vragen: shoot!!

En je topic staat goed ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik bij dr. de Meyere geweest in Gent. Ook hij is echt een topchirurg. Zoek hem maar eens, je zult geen negatieve ervaringen vinden! Over Nio trouwens ook niet :)

Bij deze laatste twee betaal je voor een gewone bv, zonder lift, rond de 3000 euro, alles inclusief. Voor deze prijs moet je bij Nio wel in het SLAZ gaan, want in de Parkkliniek is het rond de 800 euro duurder ;)

Ik denk dat je toch eens om een commissie zal moeten vragen aan Dr. De Meyere ( en Nio en Plovier ), want die krijgen hopen werk via jou! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je toch eens om een commissie zal moeten vragen aan Dr. De Meyere ( en Nio en Plovier ), want die krijgen hopen werk via jou! ;)

Ook alleen maar omdat Nio en de Meyere gewoon goed zijn :)

Plovier raad ik alleen aan als mensen zelf een risico willen nemen ;)

En ik wil geen reclame maken, maar ben zelf wel echt fan van deze twee artsen, je leest er namelijk echt nooit slechte verhalen over en ben zelf gewoon heel blij dat ik de Meyere destijds mijn hersteloperatie heb laten uitvoeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een spanning! Moet vanmiddag naar de velthuiskliniek voor een consult. Ben al bij Bergman geweest en maandag naar dr Nio in Sint Lucas. Ben zoo benieuwd. Bij Bergman raadde ze een borstlift met prothese aan. Ik hoop dat ik bij de andere 2 te horen krijg dat dat niet nodig is. Ik wil namelijk geen borstlift ivm littekens. Iemand ervaring met velthuiskliniek?

Xx Chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chan,

Wat spannend zeg! Met wie heb je een consult?

Ik ben daar een keer op consult geweest en daar voelde ik me niet zo prettig bij. Eerst kreeg ik een (botox) consulente en daarna een passessie met dr. Tan.

Ik denk dat je dat ff zelf moet ervaren. Ben benieuwd hoe je ervaring daar zal zijn ;)

Dr. Nio is een hele goede pc.

Nou, heel veel succes vanmiddag

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga in Velp voor het consult bij dr schietecatte of zoiets haha weet ff niet zo snel hoe je het schrijft. Maar de operatie zal dan in enschede zijn. Velp is voor mij dichterbij dus daar kon het consult plaatsvinden. Ben heel benieuwd. Ik hoop echt dat hij met alleen prothesen denkt uit te komen op een goed resultaat. Ik heb namelijk maar kleine borsten ongeveer een b hele kleine c. Ik ben zelf grof gebouwd en vind het niet bij mijn lijf passen. Na 2 kids en 35 kilo gewichtsverlies zijn mijn kleine borsten compleet leeg. Alle volume die ik heb zit onderin en boven is het plat. Ik vind alleen niet dat ik echt hangers heb want de tepel zit nog prima voorop. Bij Bergman stelde ze een lift voor met prothese omdat als er alleen een prothese geplaatst zou worden het niet genoeg zou liften. Tenzij ik een heel grote maat zou nemen maar dat zou dan minder natuurlijk worden. Ik heb de overweging gemaakt maar toch kies ik dan liever voor grote minder natuurlijke borsten dan natuurlijke borsten met littekens. Ach ja straks weet ik meer. En Dan hebben we altijd dr Nio nog maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou kan alleen maar zeggen dat ik 300% positief ben over het consult vanmiddag bij dr schietecatte bij velthuiskliniek Velp. Wat een fijn gesprek! Eerst werd ik opgehaald door de consulente. Een super aardige vrouw die mij alles uitlegde en mijn wensen wilde weten en wat mijn doel was. Mooie opvulling en een cup maatje meer of echt een paar maatjes meer. Toen de dr erbij gehaald. Alles opgemeten en toen kreeg ik het beste nieuws in tijden! Geen borstlift nodig! Mijn tepels zitten prima. En doordat mijn borst wat slapper is en ik een brede bouw heb, (borst is 15 cm breed) kan er met een flinke prothese (rond) een heel mooi resultaat behaald worden. Hij adviseerd dan ook 560 of 605 cc voor de spier. Tijdens de ingreep kijkt hij wat het mooiste past. Door de ronde prothese voor de spier krijg ik een mooi liftend effect en heb ik de minste kans op ballonnen. Ze blijven dan een beetje de natuurlijke hang houden zeg maar. Ik zal ongeveer op een E kleine F uitkomen. Dit klinkt als muziek in mijn oren! Kan me geen voorstelling van maken een E! Dit is precies wat ik wil. Moet nu even niet TE enthousiast worden en alles even laten bezinken. Maar het voelt zo goed! Weet niet of ik maandag nog naar Amsterdam moet gaan of afzeggen. Zijn er dames met ongeveer dezelfde maat cc voor de spier? Zou heel graag foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ppffff de knoop is doorgehakt, we gaan ervoor!! Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn grote wens uit gaat komen. Nog 8 weken geduld. Dat worden 8 lange weken! Maarja wacht eigenlijk al 10 jaar dus ja dan is 8 weken niks. Zit alleen nog beetje te twijfelen over de maat. Arts adviseerde mij 560cc of 605cc ronde prothese op de spier. Mijn wens is grote borsten. Ik heb een flink postuur. Ben breed gebouwd en heb nu een lege 90b. Wil graag naar een E cup. Hij zei met een 605cc ga je naar ongeveer een E/F. Maar als ik foto's ga kijken dan denk ik dat ik 605 wel erg groot ga vinden. Maar misschien omdat ik wat breder ben valt het wel mee en zou 560 te klein uitvallen. Weet het nog niet. Het zou wel bij me passen maar vraag me af of een F cup niet een beetje te is. Zou heel graag foto's zien maar de meeste zijn voor mij niet zichtbaar. Dus dames die 560 of 605 cc hebben of een e/f cup en hun foto's met mij zouden willen delen, heel graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channie86!

Proficiat met de knoop door te hakken... Ikzelf ben ook nogal kloek gebouwd, en had ook 90b, maar vooral nog leeg vel over. Nu heb ik 370cc laten insteken (vorige maandag) en een lift laten uitvoeren. Ik zou vermoedelijk op een grote C/kleine D uitkomen... 605cc lijkt me ook wel erg groot, maar dat hangt er echt vanaf wat je zelf wil... Wat jouw wensen zijn etc. Bij mij zijn 't anatomische prothesen geworden met een brede basis om de spatie tussen mijn borsten weg te werken, waardoor ik al wat cc verlies in projectie. Maar hoe 't er nu uit ziet denk ik toch erg tevreden te mogen zijn :) Dinsdag krijg ik ze echt te zien (momenteel nog volledig ingetaped). Ik hoop dat hier mensen zijn met 560 of 605cc zodat je toch een klein beeld kan vormen over wat je mogelijks krijgt.

Veel succes met de komende beslissingen en de ingreep erna. Jij wordt trouwens op mijn verjaardag geopereerd :D

Groetjes
LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :)

Ik heb even je topics samengevoegd en je topictitel wat aangepast, dan heb je alles bij elkaar staan. Kun je hier ook na je operatie gewoon verder :)

Over de maat.. sja.. Ik denk dat je hier weinig voorbeeldfoto's kunt vinden van een 90E en 90F... Er zijn wel foto's van meiden die een F hebben, maar dat is dan meestal 75F of 80F...

Ik denk dat je beter eens een bh kan gaan passen bij een warenhuis. Trek je een voorgevormde 90E aan, vul je die op met zakdoeken en trek je er een strak truitje over en dat doe je ook bij een 90F. Dan heb je veel meer een beeld van hoe het gaat worden :)

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooooooooo!

Wat grappig,ik ben ook in Velp geopereerd door dr Schiettecatte,en ik had ook die zelfde consulente!

Ben de naam even kwijt maar dacht Merel?

Ga er trouwens maar vanauit dat je het maximale CCs krijgt bij hem hoor,als het past /mooi staat pakt hij altyd de grootste. :125:

En lekker vd spier,heerlijk!

Had ik in eerste instantie ook als optie gekregen,maar heb uiteindelijk de dual plane gekozen.

Je hoeft je geen zorgen te maken over de operatie zelf,je word vlot(niet wachten) en vriendelijk geholpen,en super lieve mensen daar,en lekker rustig!

gr Vlinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier een verslagje!

Vanmorgen 08:00 bij Velthuis kliniek aangekomen, 09:00 onder zeil en 10:05 weer wakker! 12:15 zat ik alweer in de auto naar huis met een stel mooie boobs! Het is me reuze mee gevallen allemaal. Heb totaal geen pijn. Maar dat kan ook door de pijnstilling komen. Zit nog flink ingetaped dus kan nog niet heel veel zien, maar wat ik kan zien ben ik dik tevreden! Vanavond ga ik de bh uitdoen en foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even een vraagje dames,

de onderkant van mijn boobs zijn ingetaped. nou werd mij door de ene verpleegkundige verteld dat het moet blijven zitten tot morgen en de andere zei 3 dagen. ik denk dat ze bij elke kliniek zo wel hun eigen advies hebben. het liefst haal ik het er morgen af, want dan zie ik ze pas echt! maar is het verstandiger om tot zaterdag te wachten? volgens hun wel want dan blijven de hechtingen langer helemaal droog. welk advies hebben jullie gekregen? en zijn jullie ook ingetaped?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.