Ga naar inhoud

steffie32 : 25 oktober 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Jippieeee we zitten in de wachtkamer. Ik ben zo aan de beurt. . Het wachten is nie goed voor mijn zenuwen aaaaarrccchhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

hoooooii lieverds!

dank je voor de bemoedigende woorden :52:

ik heb even gezocht achter mijn topic maar vond het niet meteen en had de courage niet om mijn operatieverslag te schrijven, sorryyyyy, heb jullie een beetje in de steek gelaten!

Om te beginnen, dag van de operatie, druk met de kids klaarmaken, wegbrengen en dan op weg naar Gent, 40 minuten te vroeg aangekomen en dan steeg de stress naar mijn kop he :blush: Ze kwamen tot 3x op 5 minuten zeggen (verschillende verpleegsters) dat ik nog even geduld moest hebben, dat ik zo naar binnen mocht en stipt om 10 u 30 mocht ik naar binnen, eerst gesprekje met de anesthesist, ik mocht mezelf klaarmaken voor operatie (badjas aan, sokjes aan enz...) om dan het gesprek met de dokter nog te hebben, alles werd opgemeten, korte fotosessie en dan mocht ik naar de operatietafel..ik zat er precies in een roes, ik liet alles maar over me heen komen en toen ik daar lag vastgebonden, wachtend totdat de verdoving ging werken stond ik op punt van janken uit schrik maar ook wel van blijheid :rolleyes: en toen werd ik wakker met een boezem en veeeel pijn! pfffff manlief was het strontbeu om te wachten, en wilde al snel naar huis...

Ik kreeg nog een infuus met pijnstilling en eens het busje leeg was, kreeg ik bijna een duw van mijn vriend dat het wel tijd was om op te staan en naar huis te beschikken... Ik snap hem ergens wel, hij had 2,5 u gewacht, maar ik was nog groggy en vond het op dat moment ook zo egoistisch van hem! Ik lag daar zo lekker in dat bed :24:

Ik stond toen in no time helemaal aangekleed klaar om te beschikken (vriend heeft me aangekleed, kon ik zelf niet), toen de verpleegster binnenkwam en schrok dat ik daar stond, klaar om te vertrekken.

De rit naar huis was hel! Elke hobbeltje, elke bocht dat hij nam, voelde ik in heel mijn bovenlichaam :( ik had zo een pijn, maar soit, ik had tieten!

eenmaal thuis heb ik echt niets meer uitgevreten, zelfs een glas oppakken deed pijn!

Al vroeg in mijn lekkere nestje gekropen...maar sliep echt niet lekker van de pijn in mijn rug, halverwege de nacht wakker geworden van de pijn en pijnstiller gaan pakken, verder geslapen tot sochtends en dromen over mijn nieuwe boobs want ik had ze nog steeds niet echt gezien!

ik kon zelf de eerste dag mijn bed niet in op of in of uit maar na goed ontwaken smorgens , kon ik ineens veel! de dag van de operatie kon ik mijn eigen broek nog niet afdoen om naar de wc te gaan, de 2de dag kon ik mezelf al grotendeels aankleden en de pijn was goed te onderdrukken met pijnstilling... het gaat elke dag een stuk beter en vandaag kan ik zeggen dat ik buiten het irritante gevoel van mijn borstband (en de spannende sportbh die drukt op de blauwe plekken) verder geen echte pijn heb gevoeld! ook kan ik zowat alles al maar moet echt oppassen dat ik niet te veel ga doen :blink:

mijn borsten veranderen ook elke dag en ben er heel blij mee!

heb trouwens 275 cc gekregen, medium profile geplaatst (wou ze er natuurlijk laten uitzien), Coh 1

fotokes kan je zien in mijn galerij :3:

@mien13, alvast veel succes 7 november meid! ik zal eens aan je denken! :38:

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steffie,

Wat fijn dat het goed gaat. Ik was al bang dat er problemen waren ...hahah. De foto's zien er mooi uit hoor. Had je nog veel pijnstilling nodig?

Nog ruim een week, en dan mag ik.......

Sterkte met je herstel.

gr Inge

Hoi meid!

Nee hihi gelukkig geen problemen maar ik voelde me de eerste dagen best lamlendig door de pijnstilling (kan daar zo goed tegen, loop als een zombie rond) en met de telefoon een lang verhaal typen terwijl ik lig duurt zo lang... Ik heb vanaf dag 4 mijn pijnstilling afgebouwd en sinds gisteren eigenlijk zonder! Ik voel wel nog wat pijntjes maar het is zeker te doen zonder pijnstilling! Ik denk dat de prothesen zich vooral 'zetten' nu en dat het dat is dat ik voel want ik voel het vooral aan de binnenkant (decollete) van mijn borsten dat het pijn doet...

Veel succes meid! En ik kijk al uit naar je verslagje en de eerste fotokes ;-)

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Steffie!

geruststellend verhaal hoor! en super mooie foto's

ik krijg dus ook de moderate plus waarschijnlijk maar nog ietsje kleiner 225 hoop ik

begint nu echt spannnend te worden

die van jou zien er echt prachtig uit

O dank je :-) ben er ook heel blij mee! Bij jou is het echt aftellen nu ;-) geniet nog van de dagen vrije beweging en doe lekker alles wat je dan de komende weken moet laten maar het is het allemaal waard! Alvast veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steffie,

Ik heb net je verslagje gelezen en je foto's gezien, mooi resultaat hoor en goed om te horen dat je je elke dag al wat beter voelt.

Ook ik word binnenkort geopereerd door Dr. De Meyere, 29/11 wordt mijn dag...ik kan al niet meer wachten :-)

Ik las bij je info dat jij ook aan bodypump doet, ik ook en ik ben wel benieuwd hoe lang ik er uit ga liggen na de borstvergroting, heb jij daar meer info over gekregen ? Zal vooral luisteren zijn naar je lichaam denk ik hè maar weet niet goed wat te verwachten en als je het gewend bent om te sporten dan is het moeilijk ineens helemaal stil te liggen.

Ik wens je een heel goed herstel en geniet maar lekker van je nieuwe borsten, ze zijn supermooi geworden.

Grtjs : Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steffie,

Ik heb net je verslagje gelezen en je foto's gezien, mooi resultaat hoor en goed om te horen dat je je elke dag al wat beter voelt.

Ook ik word binnenkort geopereerd door Dr. De Meyere, 29/11 wordt mijn dag...ik kan al niet meer wachten :-)

Ik las bij je info dat jij ook aan bodypump doet, ik ook en ik ben wel benieuwd hoe lang ik er uit ga liggen na de borstvergroting, heb jij daar meer info over gekregen ? Zal vooral luisteren zijn naar je lichaam denk ik hè maar weet niet goed wat te verwachten en als je het gewend bent om te sporten dan is het moeilijk ineens helemaal stil te liggen.

Ik wens je een heel goed herstel en geniet maar lekker van je nieuwe borsten, ze zijn supermooi geworden.

Grtjs : Nancy

dank je meid voor het compliment :) ben der ook heel blij mee!

wat betreft body pump ga ik gewoon zien hoe ik me voel na de 6 weken, en ik zou graag over een week of 2 terug beginnen op het gemak met de crosstrainer (zonder armen te gebruiken) en de ligfiets, en bij het pumpen dan met lichte gewichten beginnen en langzaam opdrijven terug. Ik denk dat het zowieso wel gek aanvoelt met de prothesen onder de spier (ik denk dat het voor de spier toch minder impact heeft op het aanspannen van je spier) en tja ik hoop dat ik snel mijn conditie terug heb want het stilliggen valt idd wel een beetje tegen ;) ik zal het je weten te zeggen wanneer ik terug kan pumpen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mocht ik op consult bij DeMeyere om de draadjes eruit te laten halen, op 2 minuten gepiept maar moest toch even op mijn tandjes bijten iiieeeuuww die plakkers waren al goed blijven zitten, ik werd precies geharst daar op de bank en dan de draadjes eruit halen deed ook maar vies maar soit... ik kan me eindelijk eens goed wassen nu zonder al die troep op mijn lijf :P

Hij vond ze er goed uitzien , al mooi ingedaald en ik hoef de borstband snachts niet meer te dragen :43::43:

wat een opluchting! dat stoorde me nog het meest van al terwijl ik hem overdag liefst aan heb, geeft me toch een soort van veilig gevoel!

enfin, het resultaat was goed zag hij (en bewonder ik ook elke dag in de spiegel :D ) en mag ergens in februari nog eens op controle...

be continued :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wijfie,

Oh wat erg van mij! Ik lees nu pas jou eerste verslagje :56: shame on me...

Maar ooh sorry hoor, vind jou manneke wel een beetje egoistisch idd. Je had net een operatie gehad. Kan er niet tegen :(

Hahah en precies deze ... ik zat er precies in een roes, ik liet alles maar over me heen komen en toen ik daar lag vastgebonden, wachtend totdat de verdoving ging werken stond ik op punt van janken uit schrik maar ook wel van blijheid ... is zo herkenbaar. Dat jij het ook zo hebt beleefd. Blijheid dat het eindelijk gaat gebeuren he

Maar het gaat nu wel beter? Hoe gaat het nu met slapen trouwens? Nog steeds last van je rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.