Ga naar inhoud

steffie32 : 25 oktober 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

de meyere adviseerde anatomisch voor de spier, of ronde achter de spier.... denk dat ik nog eens raad vraag aan de meyere en 26 augustus (nog 2 weken wachten whaaaaaaaaaa ) heb ik afspraak bij plovier

En die zal dan weer een groter volume dual plane rond voorstellen :)

Moeilijk he :)

Vertrouw op je gevoel, en op BB natuurlijk!

Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

de meyere adviseerde anatomisch voor de spier, of ronde achter de spier.... denk dat ik nog eens raad vraag aan de meyere en 26 augustus (nog 2 weken wachten whaaaaaaaaaa ) heb ik afspraak bij plovier

hej steffie,

ik ben vandaag op consult geweest bij dr de meyere (vooraf in de da vinci-kliniek maar was daar niet zo tevreden over).

omdat ik te weinig borstweefsel heb raadde hij me ook deze 2 mogelijkheden aan (rond achter de spier of die specifieke anatomische prothese met dunne wanden voor de spier).

ikzelf heb al heel wat onderzoek gedaan en foto's bekeken en ik ga kiezen voor de laatste optie waarsch.

ik vind de prothesen die voor de spier geplaatst worden vaak mooier, maar daarin heeft iedereen een andere mening natuurlijk..

het enige wat mij een beetje zorgen baart is dat de anatomische prothesen stugger aanvoelen. (iemand daar ervaring mee?)

binnen 2 weken is het zo ver bij mij, ik wil je wel op de hoogte houden als je dat kan helpen:)

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

De anatomische kunnen wat stugger aanvoelen omdat de gel wat meer de vorm van de druppel van de prothese moet houden, dus wat minder vloeibaar is.. Echter.. Mijn nichtje heeft anatomische en ik ronde... en ik heb bij haar gevoeld en voel geen verschil met de mijne :)

Dus dat hoeft je niet tegen te houden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het dan met het draaien vd prothese?

BB heb jij je keuze daar ook op gebasseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaien kunnen alle prothesen, zowel ronde als anatomische. Alleen zie je het bij een ronde niet als de onderkant boven zit ;)

Echter.. pc's die veel met anatomische prothesen werken (waar de Meyere ook toe hoort) die weten dat ze de pocket net groot genoeg moeten maken voor de prothese en dus niet te ruim.. Dan is de kans op draaien vele malen kleiner!!

Ik heb mijn keuze gebaseerd op basis van dat ik wat bolling aan de bovenkant wilde en toen dacht dat ik dat absoluut niet zou kunnen bereiken met anatomische.. Maar met een Full height en Full of extra Full projection prothese, zou je dat met een anatomische toch wel kunnen krijgen, dus dat is achteraf gezien geen goede reden geweest..

Had ik toen echter geweten wat ik nu weet, dan was ik nooit bij die eerste pc gegaan :45: Dus ja... haha.. We leren nou eenmaal altijd bij ;)

Demeyere is echter een goeie :35: Wat zeg ik? Ik bedoel een TOP-chirurg! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*slik*

had al eerder consultatie gehad bij Dr Demeyere...

Uiteindelijk na veel afwegen, consults met andere chirurgen gisteren besloten graag door hem geopereerd te worden: ronde prothesen dual plane.

Ik vroeg even wat de wachttijd was... krijg ik mail terug: ik kan 2 september (op mijn verjaardag whaahahahahha mooi verjaardagskado) al terecht!

Nu ja, ik heb nu nog vakantie op het werk, die loopt tot 7 augustus. Ik werk vanaf 8 augustus terug en wil me dus absoluut niet ziekmelden op het werk vlak na mijn vakantie (ze zullen me graag zien komen)

Op mijn werk valt er wel een mouw te passen aan het werk dat ik doe (werk met zelfstandige personen met een mentale handicap), maar ik moet wel met de auto naar daar rijden (half uur rijden)..

is het te doen om 6 dagen PO al met de auto te rijden??

graag ervaringen van anderen die ook dual plane plaatsing hebben gehad

(o ik begin toch ineens te huiveren, weet niet of ik moet janken of lachen, ik wil zo graag maar wordt zo onzeker en heb precies amper tijd om me psychisch voor te bereiden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vrouwke,

Dus je kan best wel snel terrecht... Je krijgt dual plane en om na 6 dagen al auto te rijden lijkt me echt niet verstandig...

Ik ben nu 4 dagen po en ik heb eind van de dag al last van me boobs en zoveel heb ik dan nog niet eens gedaan...

Zou er echt heel goed over nadenken. En misschien toch overwegen om een latere datum te prikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zat ik al te denken plus dat ik zowieso terug aan het werk moet 8 augustus. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En operatie datum staat vast op 25 oktober .. ben super blij! !!! Thx voor jullie reacties meiden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :D

Je hebt een goede keuze gemaakt, want 6 dagen PO is echt nog te vroeg om auto rijden en meteen weer aan het werk te gaan. Ik heb "weinig" last gehad van mijn borstvergroting en ging afgelopen zondag stukje rijden in de auto(13 dagen PO) en dat ging goed maar voelde het soms wel. Laat staan bij 6 dagen PO!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimme keuze meid!

Ik heb eigenlijk net als Worldgirl weinig last gehad. Vond het ook niet zeer doen het autorijden, maar het voelde gewoon vreemd.

En zolang ik het vreemd vind voelen, ben ik er voorzichtig mee.

Gister (18 dagen Po) voelde het al wat gemakkelijker..

Hoelang heb je vrij na 25 oktober?

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal eens even wat topics gaan samenvoegen van je, zodat het een beetje overzichtelijk blijft ;)

Dan verander ik je titel en verhuis je naar de operatieverslagen!! Kun je hier ook na je operatie gewoon in door :)

xx BB

dank je wel best mod ever!! ik had al geen idee hoe ik het moest gaan doen :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!!!! Het aftellen kan beginnen ;)

ojaaaa en ik zie het , tot hiertoe, helemaal zitten :126:

wat wordt er bij jou geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vrouwke,

Beter dat je de datum hebt opgeschoven. Niet leuk om na 6 dagen al auto te rijden en ook nog eens een BV op je verjaardag...

Iig gefeliciteerd met je datum. Spannend he en begint steeds meer dichterbij te komen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vrouwke,

Beter dat je de datum hebt opgeschoven. Niet leuk om na 6 dagen al auto te rijden en ook nog eens een BV op je verjaardag...

Iig gefeliciteerd met je datum. Spannend he en begint steeds meer dichterbij te komen ;)

xx

jazeker! mijn tickertje staat al geinstalleerd :6: en idd op mijn verjaardag op de operatietafel is niet echt plezant te noemen en ik had ook een feestje gepland 7 september ( en dan ben ik ook hier niet 100% goed bij) dus eerst nog even genieten en lekker sporten want ik zal moeten afkicken voor een paar weken na de bv...daar zie ik wel fel tegenop maar je moet er wat voor over hebben he :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa idd.. EN geen borstspieren trainen hoor! :P

Laat ze een beetje slinken denk dat het veel scheelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

steffie32, on 27 Aug 2013 - 21:21, said:

ojaaaa en ik zie het , tot hiertoe, helemaal zitten :126:

wat wordt er bij jou geplaatst?

Ik krijg mijn prothese voor de spier. Het zou minimaal 500cc worden. Ik weet niet welke profile ik krijg maar hoop/denk dat het high gaat worden. Tijdens de operatie zal er gekeken worden wat het precies zal worden. Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg mijn prothese voor de spier. Het zou minimaal 500cc worden. Ik weet niet welke profile ik krijg maar hoop/denk dat het high gaat worden. Tijdens de operatie zal er gekeken worden wat het precies zal worden. Ben erg benieuwd!

wow 500 voor de spier... dan ook ronde? je hebt trouwens een heel leuke profielfoto :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum steffie!!! Heerlijk vooruitzicht!

En groot gelijk dat je het hebt opgeschoven, nu baal je er misschien van maar het schiet echt op! En niet te vergeten, flink feesten en genoeg tijd om bij te komen is ERG belangrijk!!

Je zult achteraf zeggen dat het toch best snel gegaan is.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.