Ga naar inhoud

steffie32 : 25 oktober 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Sinds gisteren lees ik mee en vanmiddag besloot ik om toch maar eens lid te worden... Ik denk er al eerder aan want op 32 jarige leeftijd, na 2 zwangerschappen en 2 borstvoedingsperiodes van samen 2,5 jaar zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn jammer genoeg!

6 jaar terug had ik nog een mooie C cup, vandaag is dat een kleine A! In bikini of in bh , zelfs een sportbh, vind ik het echt plat! Tis dat ik nog iets van sport doe dat mijn borstspieren wel goed zijn ontwikkeld, anders was ik waarschijnlijk zo plat als een vijg...

Ik ben al langer dan een jaar ontevreden over mijn borsten, voel me onzeker erover, het is niet meer in verhouding met mijn lichaam. Daarom overweeg ik een borstvergroting. Ik ben volop ervaringen van verschillende pc's aan het lezen, lees vooral positieve dingen over Dr Visser en Dr Demeyere. Ik ben namelijk van het Gentse en als dat dicht in de buurt is, is dat mooi meegenomen. Tweede overweging is het kostenplaatje: als ik voor 2500 een mooi resultaat zou kunnen bekomen zie ik niet in waarom ik het dubbele op een ander zou betalen ;-) Dus het is echt afwegen , informatie verzamelen en consults regelen.

Ik moet zeggen dat deze site een hele verrijking is, een heleboel informatie dat ik niet kan verwerken om een goed beeld te krijgen want uiteindelijk is elk lichaam anders, iedereen heeft zijn ervaring en uiteindelijk zal ik het toch zelf moeten beslissen. Toch wel leuk om hier mee te lezen en als ik met een vraag zit, deze hier kan stellen.

Groetjes

Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij demeyere zit je zeker al goed ! En das in Gent .

Google maar eens demeyere artemedis.

Ben zelf door he geholpen en ti's een topvent !

Heb 3000eu all in betaald...voor ronde.

Als je vragen hebt shoot ! Verder wens ik je veel lees plezier

En oWja demeyere is echt een consult waard ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja net gebeld :-) 7 augustus consult! beetje laat maar de enigste dag die hij nog vrij had voor zijn vakantie kon ik niet...ik ben toch van plan ze pas na de zomer te laten plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja amai...wat een nacht! tis nog een eind ver weg en ben hier al niet meer weg te slaan :-p vannacht tot half 2 zitten lezen hier, heb ongelofelijk veel aan jullie verhalen en ik vind het zo spannend allemaal!

Kheb wel enkele vraagjes...zowieso ga ik 7 augustus op consult bij Dr Demeyere maar kzou zowieso een second opinion willen en overweeg die te nemen in de welnesskliniek. Kheb veel goede dingen gelezen over Dr. Visser...

Maar Dr Demeyere, plaatst die enkel voor de spier dan? Want over dual plane kan ik nl niets vinden bij hem...

Na alle info die ik heb vergaard gaat mijn voorkeur naar Dual plane omdat ik vooral bang ben dat voor de spier zou gaan uitzakken na een 10 tal jaar...

Ik had graag ervaringen gelezen van meiden die al langer dan 5 jaar hun borstvergroting voor de spier hebben laten doen, wat hun ervaringen zijn enz...

Ik heb amper 5 u geslapen en zit hier dus weer! Ben op het werk en moet me dus dringend douchen om aan het werk te gaan *schop onder mijn kont*

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik lees dat je al een consult bij dr. de Meyere gepland hebt. Ben zelf ook door hem geopereerd, een jaar geleden en ben zeer tevreden! Mijn boobs zijn niet gaan hangen in de tussentijd trouwens ;) Alles staat of valt met of je overdag altijd bh's draagt of niet. Natuurlijke grotere borsten krijgen na verloop van tijd ook een natuurlijke hang, dat is normaal he :) Maar of je echte hangborsten krijgt is afhankelijk van twee dingen: de rekbaarheid van je huid en de ondersteuning in de vorm van bh's die je ze geeft :)

Wil je liever nog een tweede consult, wat ik me goed kan voorstellen, is toch fijner om twee verhalen te horen, dan is er misschien bij jou in de buurt nog arts te vinden.. zit Lefevre niet in de buurt? Ik kan me vergissen....

Dr. Visser plaatst zowel voor de spier als dual plane, maar zij zit in Genk (met een K dus ;) ) en dat is dan weer een eindje rijden, maar dat hoeft uiteraard geen probleem te zijn. Ik wilde het alleen maar ff aangeven :)

Heel veel succes!!

Ik weet even niemand die nog actief op het forum is, die haar borsten al zo lang heeft als dat het forum bestaat ( van 2009)

Heel veel succes met lezen en veel plezier op het forum!!

Je hebt nog even om alles door te spitten haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

best boobie, bedankt voor je reaktie! ben al een stukje gerustgesteld eigenlijk met je reaktie ;-)

ik ga lefevre eens opzoeken, geen idee of die in de buurt zit maar idd , afstand maakt nie zoveel uit!

kheb vanmorgen ook een afspraak gemaakt bij Dr Visser omdat ik daar ook heel goede dingen van hoor! 9 augustus mag ik op consult :-)

2 consulten op 1 week tijd...ik zal wat te verwerken hebben hihi

aan de telefoon waren ze daar dan weer niet zo heel vriendelijk! ik vroeg naar de actie die ze nu geven (prijsverlaging) in de welnesskliniek en als ik voor eind juli en voorafbetaling doe van 500 euro zou ik die korting nog kunnen meepakken! echter ga ik echt geen 500 euro vooruitbetalen als ik pas 9 augustus mijn 1ste consult heb en ze ontweek mijn vraag helemaal, ging het helemaal voorbij! enfin, we zien wel he

ik heb idd tijd om alles goed door te spitten en kga gebruik maken van de tijd die ik heb :-) de bedoeling is toch dat ik pas eind oktober onder het mes ga omdat ik dan 2 weken verlof heb, ventje staat dan ook met de vroege waardoor hij kan helpen met de kindjes in bad doen enz...wordt alleen nog een hel om mijn kleinste smorgens uit bed te halen dan

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb nog een afspraak gemaakt bij Plovier :-) wel pas 26 augustus, eerder kon niet :103:

kheb dan afspraken bij 3 verschillende chirurgen staan en daaruit maak ik mijn keuze...

tis aftellen dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed plan !

:) komt zeker en vast inorde !

Plovier is ook een goede arts zie de naam ook veel positief voorbij komen hij heeft de Boobs graag groot heb ik al gehoord :) The bigger The better is zen motto haha !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hooooi,

Ik word gek...van angst en onzekerheid..ook al is mijn eerste consultatie nog een goeie 4 tal weken ver weg...

Ik heb uit alle onderwerpen hier op het forum (of toch de meeste want ik lees hier nu een dikke 2 weken alles door) en bevindingen consultafspraak gemaakt met 3 chirurgen..

Wat me toch wel opvalt is dat De Visser en Dr Demeyere echt mooie borsten maken. Maar zijn ze dan echt zo goed?? Hebben zij geen fouten gemaakt?

Anderzijds krijg ik schrik van Dr Plovier omdat die toch wel enkele grove fouten heeft gemaakt en ik durf bijna niet bij hem langs te gaan uit schrik voor teleurstelling.

Op het internet lees ik ook weer van alles en daar lees je bijna op elke site dat je boven 200 cc best achter de spier of dual plane laat plaatsen omdat ze anders sneller gaan hangen. Toch zijn er hier heel wat meiden die zelfs tot 500 cc voor de spier laten plaatsen..Dan vraag ik mij af of zij geen last hebben van hangborsten na enkele jaren?

Zelf verkies ik voor dual plane omdat ik, denk ik (want ben geen ervaringsdeskundige en lees enkel ervaringen van anderen, ook meningen van chirurgen) het meest natuurlijk effect heeft... De herstelperiode neem ik maar voor lief, ook al sport ik dagelijks, heb ik 2 kids van 2 en 5...maar wie mooie borsten wil moet lijden (of zoiets ??)

De Demeyere plaatst enkel voor de spier?

Ik zit met zoveel vragen....

Denk dat de consulten mij wel meer een duidelijk beeld zullen geven maar ik zit zo de dubben en de denken, mijn kop is een malemolen!

Hoe hou ik dit nog 4 weken vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Hoe dichter het bij komt hoe meer twijfels haha!

Over het voor de spier of dual plane. Het heeft beide zijn voor en nadelen. en het kan beide ook super natuurlijk ogen.

In de loop der tijd zullen zowel voor als dual plane wel iets gaan hangen als er een hoog aantal cc inzit. Bij voor de spier zou dat denk ik wel iets meer zijn.

Volgensmij maakt elke arts wel eens een fout, het zijn en blijven mensen. Wat ik daarin erg belangrijk vond is hoe ze met de fout omgaan.

Ik heb alleen tot nu toe op het forum nog geen fouten van De Meyere of Dr Visser gezien. Maar ook niet iedereen die een vergroting doet zit hier op het forum.

Ik zou zeggen volg gewoon je gevoel. En laat je goed informeren bij meerdere consulten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

heyy

ik weet niet of ik dit onderwerp onder de juiste titel zet :66:

enfin, een hele avond/nacht/ochtend met zenuwen gezeten voor een allereerste consult voor mijn zo gewilde borstvergroting! deze was bij de Dr Demeyere vanmiddag!

Zoals ik al verwacht had, heb ik te weinig vetweefsel om ronde prothesen te laten plaatsen voor de spier.

Hierbij dus 2 opties: ofwel anatomisch voor de spier, of rond achter de spier/dual plane.

Ik had liever de ronde gehad omdat ik ook iets meer bolling wil bovenin, bij anatomische heb je volgens mij minder mogelijkheden. Als dit niet zo is, mag je mij gerust tegenspreken hoor! Alle ervaringen zijn welkom!

Nu had ik de vraag of er nog meiden zijn die bij Dr Demeyere ronde hebben laten plaatsen achter de spier.

Ik had graag hun ervaringen gelezen omdat je bij die dokter meestal leest (en heeft zelf de voorkeur) om voor de spier te plaatsen.

Graag had ik ook foto's gezien van resultaten van anatomische prothesen voor de spier, als iemand ze graag deelt met mij, mag je gerust een vriendschapsverzoek

sturen. Ik zie er mij geen man op om alles door te spitten om te juiste foto's te vinden :22:

volgende consult is aanstaande vrijdag bij Dr. Visser! Mijn nieuwsgierigheid neemt toe wat haar mening is!

Groetjes

Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

welkom op het forum!!

Dr. de Meyere is idd een fijne kerel. Ben zelf ook bij hem geopereerd en hij heeft ook echt goed werk geleverd. Idd is hij ook een voorstander van voor de spier, maar met weinig weefsel is het iidd beter om anatomisch te nemen, of ronde achter de spier :)

IK denk dat als je wat meer bolling wilt, het eigenlijk niet zo veel uitmaakt, al zal de ronde iets meer bolling geven uiteindelijk, ook achter de spier..

Ik weet dat er laatst iemand een prothesewissel gehad heeft bij de Meyere en dus prothesen achter de spier heeft gekregen (omdat de vorige daar ook al zaten) Je zou eens bij de wissel-verslagen kunnen kijken of je het kunt vinden....

Gewone anatomische voor de spier, zou ik even niet weten wie die heeft... Als het me te binnen schiet, laat ik iets weten, maar misschien dat zich nog iemand meldt hier ;)

Heel veel lees- en forumplezier!! en succes met je consult bij Visser :) Ook een goed arts :) Zij plaatst zowel vaak voor de spier als ook dual plane :)

Dus wat dat betreft een goed advies.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij de vragen!

Ben nl gisteren ook bij de meyere geweest, te weinig weefsel :-(

Ga dus voor de style510, ik krijg 200, 220 of 240 (hoop natuurlijk de laatste :-), want is niet zo groot natuurlijk:-(

Wat heeft hij bij jou gezegd newbie?

22 aug is d-day! Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steffie,

Ik ben op veel consulten geweest en toch kies ik voor DeMeyer. 23 augustus is mijn BDAY (rond en dual plane)

Nou had ik, net als jij, twijfels over DeMeyere aangezien hij een voorstander is van voor de spier plaatsen. Daarom heb ik ook mail contact gehad met hem wat betreft de plaatsing...

Hij probeert zoveel mogelijk voor de spier te plaatsen ivm de nadelen van dual plane/achter de spier. Zijn er vrouwen die zo'n dunne huid hebben dat een anatomisch Style 510 van Allergan niet mogelijk is of die, net als jij, een bollere bovenpool wenst dan plaatste hij gewoon dual plane en dat zijn er ongeveer 5%

Mocht jij interesse hebben wat hij nog meer te vertellen had over de plaatsing was stuur mij dan ff een PB dan zal ik eea voor je citeren ;) .. Wie weet dat jou twijfels weggaan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties! Ik maak me ook wat zorgen om het feit dat hij wel de anatomische aanraadt maar ik heb toch schrik dat je randen gaat zien vanboven omwille van mijn weinig eigen borstweefsel. . Second opinion is morgen al..kan bijna niet wachten hahaha. Javaantje ben heel benieuwd naar jouw resultaat! Vind ook wel raar dat hij niet gesproken heeft over anatomische achter de spier.. of wordt dit niet gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden.

Maar anatomisch achter de spier word wel gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij de vragen!

Ben nl gisteren ook bij de meyere geweest, te weinig weefsel :-(

Ga dus voor de style510, ik krijg 200, 220 of 240 (hoop natuurlijk de laatste :-), want is niet zo groot natuurlijk:-(

Wat heeft hij bij jou gezegd newbie?

22 aug is d-day! Ben benieuwd

amai jij kan al snel gaan bij hem! ik kon idd oo de style 510 krijgen 300 cc (heb een brede borst) of rond achter de spier maar daar had hij het niet uitgebreid over! hij wou het precies een beetje uit de baan hebben, ik begon er telkens over maar gaf dan aan dat hij echt geen voorstander is hiervan! dus eigenlijk kijk ik eerder uit naar mijn volgend consult bij dr visser (en ook nog eentje gepland staan bij Dr Plovier) om advies te vergelijken...ik ben de eeuwige twijfelaar ook he en kzal na deze 3 consulten toch graag knopen willen doorhakken want ik wil de operatie graag hebben eind oktober (dan heb ik 2 weken vrij, incl een week herfstvakantie van de kids waarop ik naar mijn ma kan met de kindjes om mij te helpen met alles, partner heeft namelijk geen vakantiedagen meer over)... ik ben wel benieuwd om fotokes te zien van je beginsituatie en na po bij jou ;-)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als Javaantje heb ik ook gekozen om rond achter de spier te laten plaatsen bij Demeyere!

ik zou zomaar een van die 5% kunnen zijn waarbij je die rand toch zou zien van die anatomische. ik ben heel dun en heb helemaal geen borstweefsel aan de bovenkant. Ook schommelt mijn gewicht nogal vaak.

En wat jij zegt met die bolling. Ik vind de ronde prothese gewoon ook veel mooier ogen.

Dus voor mij was de keuze snel gemaakt, achter de spier dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ben eigenljk verrast dat er toch nog dames zijn die achter de spier laten plaatsen bij De Meyere :126:

maar nu, ik had vandaag mijn consult met Dr Visser (wat een contrast met dokter De Meyere!!! op 10 minuten stond ik weer buiten, 35 euro voor een tasje met stylo, 5 minuten uitleg en niets wijzer geworden) en ze vertelde me dat 300 cc achter de spier heel mooi zou staan (al vond ik ze eigenlijk iets te groot dus heb toch voorkeur voor 280 cc), maar dat ik zowieso zelfs aan de zijjkant randen zal voelen van de prothese omdat ik te weinig vetweefsel heb :22: Dat heeft De meyere niet gezegd en nu word ik wel heel onzeker want ik wil helemaal geen randen voelen of zien!

En dan zag ik met prothesen 2 ongelijke tieten....Antwoord van De Visser: tja, dat is gewoon zo dat je 2 ongelijke borsten hebt, niets aan te doen... Ik vroeg toen of het niet op te lossen was met 2 verschillende grootte van prothese. Onee, dat vond ze niet nodig , daarvoor vond ze het verschil te klein (maar ik niet! ik vind het met prothesen erin nog harder opvallen dat de linkse kant groter is dan rechts)...

Ik weet het niet...heb mijn twijfels over de hele borstvergroting gekregen :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demeyere had bij jou de anatomische aangeraden he, en Vissser rond.. Bij de anatomische heb je veel minder kans om randen te gaan zien hoor, want die zijn vaak beter op de borstbreedte aan te passen en kunnen dan met minder cc toch nog een goede projectie geven.

Normaal gesproken kun je zeker uitgaan van wat de Meyere zegt :) Alleen weet ik niet of hij het grootteverschil bij jou wilde oplossen? Heb daar misschien overheen gelezen.. Hij is daar normaal gesproken ook geen voorstander van, omdat je dan vaak twee verschillende breedtes krijgt, qua prothesen.... En dat verschil ga je ook weer zien...

Al zijn er wel meiden die verschillende prothsen kregen, en denk dat het zeker bespreekbaar is met hem :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meyere adviseerde anatomisch voor de spier, of ronde achter de spier.... denk dat ik nog eens raad vraag aan de meyere en 26 augustus (nog 2 weken wachten whaaaaaaaaaa ) heb ik afspraak bij plovier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.