Ga naar inhoud

Wat past bij mij?


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben sinds gisteren lid geworden van het forum om meer te lezen over borstvergrotingen, klinieken en chirurgen.

Ik wil graag mijn borsten laten vergroten, na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van over, en hetgeen wat ik nog heb (een kleine 75A) hangt ook nog eens. Ik had zelf het idee om ze te laten vergroten na een B/ kleine C maar als ik jullie berichten zo lees is het wel heel klein wat ik wil? 75B klinkt in mijn oren al heel groot ;-)!

Binnenkort wil ik ook diverse consulten inplannen maar ik hoop dat jullie mij al wat kunnen helpen.

Ik ben 1.73 en weeg zo’n 62 kilo. Mijn bouw is normaal maar heb wel brede heupen. Ik wil graag vollere borsten maar die wel natuurlijk ogen. Ik dacht eerst aan anatomisch maar neig nu meer naar ronde borsten omdat ik juist volume in mijn borsten wil. Wat voor borsten zouden bij mij passen? Wat voor maat zou bij mijn figuur passen?

Mochten jullie nog tips voor me hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobies24!

Welkom op het forum! Het is ideaal om hier informatie te vinden erover. Je kan veel informatie vinden over verschillende chirurgen en klinieken.. Je hebt rechtsboven een zoekbalk..

En wat bij je past: dat verschilt enorm joh... Dat kan niemand eigenlijk voor je bepalen toch? Het is een kwestie van smaak.. :106:

Misschien handig voor je om is in de galerij te kijken waar je blij van word? Desnoods neem je foto's mee naar je consult wat je mooi vind. Bij sommige leden mag je alleen kijken als je vrienden bent, dus zou je een vriendschapsverzoek moeten sturen.

En cup B: ja, als dat is wat je wilt moet je dat doen.. Ik vertel je wel 1 maar: je went super snel aan je grootte! Ik had ze liever te groot dan te klein.. En nog vind ik ze te klein.. Maar ik ben dan ook van GROOT ;) Je hoort veel dames op het forum die uiteindelijk toch wat groter hadden gewild..

succes met je zoektocht, en als je vragen hebt, gewoon stellen! :)

xxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna!

Dank je wel, het is nog een beetje zoeken op het forum maar dat zal wel wennen. Ik merk wel dat het heel sociaal is en niemand elkaar aanvalt om een keuze!

Klopt, ik hoop dat er wat meer meiden/ vrouwen op het forum zijn die mijn postuur herkennen, natuurlijke borsten en mij vertellen wat voor maat ze dragen. Heb het idee dat mijn 75B te klein zal zijn in verhouding met mijn lichaam als je begrijpt wat ik bedoel.

Bedankt voor de tip, daar had ik nog niet gekeken! Ik wilde inderdaad bij iemand foto’s bekijken maar dat kon niet. Het is dus niet raar om een vreemde een uitnodiging te sturen?

Liefs Boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als mensen je leren kennen hier op het forum en je stuurt ze een vriendschapsverzoek, dan zou je ook een pb erbij kunnen sturen met uitleg over waarom je haar borsten zou willen zien :) Dat helpt meestal al wel :)

En het is idd je eigen keuze wat je graag wilt laten doen, maar het is toch wel zo, net wat Luna zegt, dat veel dames naderhand zeggen.. had ik toch maar een maatje meer genomen :)

Persoonlijk denk ik dat een mooie C cup je niet zal misstaan, als ik je lengte en gewicht hoor.. Maar goed, jij bent diegene die de keuze maakt...

Een C, zoals een C er bij meiden met echte borsten uitziet, is echter in bh-maat met nep-boobies al vaak een D.. Omdat het kleiner valt als de bh maat doet geloven.. Zo heb ik zelf nu een F-cup in bh's, maar het ziet eruit als een Volle D/DD... Dus probeer niet te veel te schrikken van bh-maten, die zeggen niet zo veel hier op het forum ;)

Als je een beeld wilt krijgen, van wat je mooi zou vinden staan bij je postuur, dan zou je altijd eens naar een warenhuis kunnen gaan en eens wat bh's mee nemen een pashokje in :)

Wel voorgevormde cups nemen (geen push up) van je eigen omtreksmaat (75) en dan eens op je gemak gaan passen. Bh aan, opvullen met sokken of zakdoekjes en dan een strak truitje erover :)

Dan weet je een beetje welke maat je mooi gaat vinden :)

Verder is het zo dat je bij een pc kunt passen, en dan kun je ook al zien wat het ongeveer kan worden :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En als je vragen hebt: shoot!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi!

Haha toen ik voor het eerst op dit forum kwam dacht ik: halloo zijn er ook meiden die het bij een B/C cup houden en niet meteen voor Giga gaan?? Bij mij moest het namelijk echt niet te groot!

Mijn wens was om van mijn 75a(a) cup naar een goed gevulde B te gaan! :)

Ik heb 240cc gekregen en draag nu een sportBH 75B. Maar een hoeveelheid cc zegt niet zoveel. Bij iedereen wordt het anders..

Ik ben tot nu toe erg blij met mijn boobs :D.

Ik zou je adviseren op consult te gaan en een vragenlijst mee te nemen en neer te leggen bij de pc wat jij graag zou zien. Ook lekker passen. Dan kan je het beste beoordelen wat je wilt!

Als je wilt kun je mijn topic lezen en een kijkje nemen in mijn galerij. Als je vragen hebt, let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Bedankt voor jullie reacties.

@ BB; Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken van wie ik de boobies ook alweer wilde zien ;-). In het begin schrok ik wel van al die grote maken maar ik las inderdaad dat het wel meevalt, als de pc bij mij een D zou voorstellen dan zou ik wel achter mijn oren krabben maar dat komt omdat ik er een beeld bij heb van 2 watermeloenen. De tip om wat te gaan passen is wel een goede, thanks!

Als ik de foto’s in de gallerij bekijk dan zie ik vaak “10 dagen naar po” maar wat betekent po?

@ E1190; Gelukkig ben ik niet de enige. Ik zie echt prachtige grote borsten voorbij komen maar het past niet bij mij. Jij bent dus van een 75A naar een 75B gegaan, is je avatar een foto van je? Die zien er wel heel mooi uit! Kun je me misschien wat meer vertellen over welk merk je hebt gekozen, welke manier van plaatsen enz? Ik zal je topic eens lezen, bedankt.

Liefs boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi! :)

Om je eerst even te corrigeren, volgens de maattabellen had ik 75aaaaa. Mijn maat bestond niet, daar kwam het op neer... Maar ik droeg meestal 75A van de H&M. Hunkemoller & Livera ging ik niet meer in, ik paste daar een 75A echt niet!

De avatar is idd een foto van mezelf met een oude bikini. Echt super vet :D. Hihi kijk eens op mijn profiel, daar heb ik een foto met BH. Deze is 75C en echt te klein! Maargoed ik ben 2 weken PO en weet dus nog niet wat mijn uiteindelijke maat gaat worden. Ik vermoed een C of D.

In mijn topic kun je alles lezen qua plaatsing en merk etc. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel ;).

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PO is afkorting van Post Operatief (na de operatie)

En mijn tip...neem ze echt niet te klein!

Ik heb bh maat 75 D nou zo zien ze er echt niet uit,

lijkt een klein Ctje...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PO is afkorting van Post Operatief (na de operatie)

En mijn tip...neem ze echt niet te klein!

Ik heb bh maat 75 D nou zo zien ze er echt niet uit,

lijkt een klein Ctje...

Succes!

Zeker waar.. je ziet het veel vrouwen op het forum zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@E1190; ik had op het forum gezien hoe je de juiste maat kan berekenen dus ga vanavond met een meetlint aan de slag, ben wel benieuwd. 75 qua omvang is goed maar bij mijn cup heb ik nog (veel) ruimte over. Het kan dus zomaar zijn dat ze wat kleiner zijn dan dat ik dacht.

Maar jij dacht van te voren ook aan een 75B toch? Mag ik vragen waarom je uiteindelijk voor groter hebt gekozen?

Ik zal vanavond je topic lezen, bedankt.

@ Moeder/ Luna88; Bedankt voor de verklaring :). Ik zie inderdaad meerdere topics waar ze zeggen dat je ze niet te klein moet nemen. Heb jij ook foto’s op jouw profiel moeder?

Liefs boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi!

Haha ik dacht aan een 75B en volgens de sportBH heb ik dat wel. Alleen zegt de BH van de hunkemoller iets totaal anders :P. Hihi..

Ik wilde nog steeds B hoor, absoluut niet veel groter! Maar ik was bang dat het met 210 te klein was en ik wist dat ik met 240 sowieso tevreden zou zijn. En nadat mijn mama me ervan overtuigd had dat dit echt niet té groot zou worden, was ik om voor de 240. En zij wist dat ik echt voor een goed gevulde B ging.. Je zult in me topic wel het gehele verhaal lezen. Denk dat je het dan beter begrijpt ;P

Heb je al een consult gepland? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Wat is je bouw? Ik heb een normaal postuur maar wel brede heupen, mijn borsten zijn nu niet in verhouding met mijn lichaam (vind ik) dus ze moeten niet te klein worden.

Ben momenteel aan het werk dus lezen is niet echt handig maar zal het vanavond eens bekijken, staat bij operatie verslagen denk ik?

Nee nog niks gepland, ben me wel aan het verdiepen in pc. Volgens mij zijn de wachtrijen niet echt lang en ik kan het pas in januari laten doen dus heb nog eventjes de tijd volgens mij.

Liefs boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Toen ik mijn eerste borstvergroting onderging wilde ik ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat, ik was gewoon heel erg bang dat het te groot uit zou vallen. Na 4 zwangerschappen en borstvoeding had ik ook niet meer dan 2 lege theezakjes. Ik droeg bh maat 75C, maar die was alles behalve gevuld, ze zwommen erin zeg maar, maar ik had de breedte van de beugel nodig, vandaar de C. Tegen mijn plastisch chirurg zei ik dan ook dat ik deze bh maat wilde houden, maar dan gevuld ;). Na mijn operatie had ik al gauw spijt, want mijn borsten hingen nog steeds wat vond ik en ik miste het volume aan de bovenkant. Ik heb zo spijt dat ik mij toen niet meer geïnformeerd had over de verschillende profielen en maten. Uiteindelijk moest ik vanwege een complicatie nogmaals onder het mes en toen heb ik gelijk mijn prothese laten vervangen voor een flinke maat groter en een hoger profile. Als je wilt mag je mijn foto's zien, moeten we even vriendjes worden ;).

XxAndrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het belangrijk is om protheses te passen en dus klein te beginnen en te stoppen bij de maat waar jij je goed bij voelt, dus gewoon op je gevoel af gaan. En voor de zekerheid daarna nog een maatje groter proberen, om er absoluut zeker van te zijn. Dus... gewoon je gevoel laten spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.