Ga naar inhoud

Linf: 14 november 2013: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag meiden!!!

Joehoeeeoeoeoeoeo het is achter de rug!!!! Goodbye Oldies, hello newbies!!!

Vanmorgen moest in om 7.45 uur in het SLAZ zijn. Wel spannend maar geen zenuwen!

Daar gekomen werd alles met je gedubbeld checked. Nagellak op tenen moest nog verwijderd worden...anders zou ik geweigerd worden op de OK. Had dit met klem nog gevraagd aan de anesthesist afgelopen maandag...Maar die scheen njet hiervan op de hoogte te zijn.

Eerst navraag gedaan of welke kamer cindytje1985 had, dus ff geregeld dat we samen op een kamer lagen.( was wel heel erg leuk om elkaar live te zien en even bij te kletsen!)

Toen nagels poetsen...kreeg het er niet af.....had ze me petroleum ether gegeven hahaha.

Alles ging lekker vlot want ik was de eerste. Dr nio kwam nog even schilderen zoals hij aangaf......nogmaals aangegeven dat ik zo twijfelde over de maat: ik wil zo klein mogelijk maar wel een top resultaat haha. Dus hem alle vertrouwen gegeven dat hij maar moest beoordelen of 325 cc goed was en anders voor de 375 moest gaan...ook omdat ik afgelopen weken 4 kilo. Ben aangekomen en dat heb ik gemerkt in mijn bh's !!ik wil natuurlijk weer die kilootjes eraf dus nio zei ook dat ik het wel zou merken in het resultaat...

Infuus inbrengen ging top! Kreeg hem o mijn onderarm, hand wilde ik niet ivm slechte ervaring. Veel humor daar op die afdeling , dus enorm gelachen! Heb nog wel 20 min moeten wachten.

Had verteld dat ik acupuncturist ben en mezelf wilde prikken voor de misselijkheid, maar de naaldjes niet de okmhad op meegenomen. Vonden ze zo jammer!!! Ze hadden allemaal wel wat ervaring hiermee, zo ook bij pijnbestrijding. Wat cool!!!!

Kreeg de narcose via het infuus en zuurstof via het kapje, wat is dat kapje goor zeg!! Maar al snel viel ik in slaap.

Heel id verte hoorde ik continu mijn naam.....jeetje wat was het moeilijk om wakker te worden!!! Alles draaide om me heen en mijn oogleden en lijf voelden aan alsof ik 1000 kg op me had liggen. Maar geen pijn!!!

Eerst wat ik vroeg was: ok hoeveel cc??? 375!! Haha ergens wist ik het wel...maar helemaal prima zo! Alleen zou ik nu op een F uitkomen en mijn meegebrachte BH is een e....moet zeggen dat alles nu ook wel knelt hoor pfffff( lig nog in het ziekenhuis, manlief komt me na werk halen, maar goed ook want heb nu pas het gevoel wakker te worden).

En Jezus ik moest gelijk plassen !! Maar toch weercin slaap gevallen. Uiteindelijk gegaan op de po....kon geen druppel meer bij id steek. De zuster had dit nog nooit gezien! En moest de po met de nodige voorzichtigheid wegrijden.

Dr nio is net nog geweest en zegt dat de e wel kan maar de omvang mss iets groter, alles is natuurlijk opgezwollen.

Verder gaf hij een hele goede toip: zorg ervoor dat je BH bandjes een grote. Lengte hebben zodat je BH goed naar beneden getrokken kan worden en je prothesen dus ook naar beneden gedrukt worden.

Ik mag pas over 3 dagen douchen dus moet nog even wachten met bewonderen ....., 2 dagen bedrust.......hopelijk kan ik met de kids wel de Sinterklaas intocht meemaken!!

Tot zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Even een update......ik had gister wel wat zwelling en pijn maar vond het aanvoelen alsof je een strak corset aanhad, de zwelling en pijn is alleen maar toegenomen. Ik lig het liefste plat in bed dan komt er wat meer rust, maar o o als ik moet bewegen...ik ga Dior de grond van de pijn echt om te janken. De nacht is ontzettend zwaar geweest.

Vooral de zijkanten van mijn borsten en onder de oksel en bij het litteken., het staat op knappen!!!

In het ziekenhuis hoorde ik dat de andere pc dr van selms altijd kiest voor drains......poehhhh dat was een goede oplossing geweest!!

Ik heb vanmorgen maar ijscomlressen ertegenaan gelegd, geen idee of dat mag, ik ga zo het ziek huis maar bellen.

Wat een vieze tegenvaller.......ik las een hoop positieve verhalen bij voor de spier en zeker bij nio.......

Ik doe het nu op paracetamol,,ben heel bang om diclofenac te nemen ivm nabloeding. Ik heb nml een verlengde bloedingstijd.....ik zal,eens kijken of ik aan cerebrex kan komen.

Ook weet ik dat je bladeren van witte kool op de zwelling kunt leggen en dit daardoor vermindert.

En drink ook brandnetelthee,,,,,

Nu maar hopen dat dit snel voorbij is....het lijkt wel of ik dual plane heb.....

Liefs linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi meiden

Even een update......ik had gister wel wat zwelling en pijn maar vond het aanvoelen alsof je een strak corset aanhad, de zwelling en pijn is alleen maar toegenomen. Ik lig het liefste plat in bed dan komt er wat meer rust, maar o o als ik moet bewegen...ik ga Dior de grond van de pijn echt om te janken. De nacht is ontzettend zwaar geweest.

Vooral de zijkanten van mijn borsten en onder de oksel en bij het litteken., het staat op knappen!!!

In het ziekenhuis hoorde ik dat de andere pc dr van selms altijd kiest voor drains......poehhhh dat was een goede oplossing geweest!!

Ik heb vanmorgen maar ijscomlressen ertegenaan gelegd, geen idee of dat mag, ik ga zo het ziek huis maar bellen.

Wat een vieze tegenvaller.......ik las een hoop positieve verhalen bij voor de spier en zeker bij nio.......

Ik doe het nu op paracetamol,,ben heel bang om diclofenac te nemen ivm nabloeding. Ik heb nml een verlengde bloedingstijd.....ik zal,eens kijken of ik aan cerebrex kan komen.

Ook weet ik dat je bladeren van witte kool op de zwelling kunt leggen en dit daardoor vermindert.

En drink ook brandnetelthee,,,,,

Nu maar hopen dat dit snel voorbij is....het lijkt wel of ik dual plane heb.....

Liefs linf

Hey meis

Balen dat je je zo rot voelt.. Hebben ze ons verwisseld.. jij dual plane en ik voor de spier?? Bij mij gaat het zo goed.. alleen bij lig naar zit heb ik last maar voor de rest kan ik wel als een robot door huis bewegen en veel dingen zelf doen!!

Ik slik wel diclofenac, diazepam, omeprazol en paracetamol...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dr nio gebeld vanmorgen en hij zei dat dit niet normaal was. Ik moest direct mijn BH uitdoen en vanavond moet het afgezwakt zijn.

Heb ik dus gedaan...heel eng hoor!!! Nou onder de oksels was alles heel erg dik!!!

Ben gelijk in bed gaan liggen met kussens Ad zijkant, heb van die voedingskussens en ben toen in slaap gevallen.

Manlief is net thuisgekomen met een witte kool en mijn boobs zijn nu ingepakt id koolbladeren ....heerlijk wat een verkoeling !!

Straks komen mijn nieuwe bh's en dan snel maar aandoen...

Net ook extra vit c genomen en spirulina voor de weerstand

Tot zover.....ps....maar ik heb mijn boobs!!!! En ze hangen niet meer joeheoeoeooeoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Balen dat je je zo rot voelt.. Hebben ze ons verwisseld.. jij dual plane en ik voor de spier?? Bij mij gaat het zo goed.. alleen bij lig naar zit heb ik last maar voor de rest kan ik wel als een robot door huis bewegen en veel dingen zelf doen!!

Ik slik wel diclofenac, diazepam, omeprazol en paracetamol...

Jeetje cin wat fijn voor je!!!! Vroeg al aan nio of ze ons verwisseld hadden!!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat erg nu dat je zo'n last hebt, hopelijk betert het snel maar niet twijfelen als het niet betert, meteen je dokter terugbellen want je weet maar nooit of je een infectie hebt...kleine kans maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik duim alvast voor je en hoop dat de pijnlijke zwelling snel verdwijnt.

Sterkte hè !

Grtjs : A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat erg nu dat je zo'n last hebt, hopelijk betert het snel maar niet twijfelen als het niet betert, meteen je dokter terugbellen want je weet maar nooit of je een infectie hebt...kleine kans maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik duim alvast voor je en hoop dat de pijnlijke zwelling snel verdwijnt.

Sterkte hè !

Grtjs : A

Ja dat is een zware tegenvaller!!! Maar die BH heb ik nu een paar uur uit..en my god wat een verlichting!! En steeds nieuwe witte koolbladeren om te koelen. Had vanmiddag rood gloeiende wangen maar ook dat zakt nu...dus hooptndat het met een sisser afloopt!

Straks komt mijn mannetje weer thuis met de nieuwe en grotere bh's.....heel fijn gevoel want ingepakt geeft een veiliger gevoel!

Jij weet niet hoeveel erin gaat he?? Demeyere gaf mij aan 400-450 cc en ik had, Jajaj . HAD hihi, een lege D, moet je zeggen..met 375 zijn ze groot genoeg hoor!! En heel mooi gelift. Er kan geen potlood meer onder blijven hangen ....

Zal natuurlijk nog wel gaan zakken maar een beetje hangen is njet erg, wel natuurlijk.

Wat zijn jouw wensen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.