Ga naar inhoud

Linf: 14 november 2013: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi Ladies!

Ik heb nu een weekje rondgeneusd op dit forum en vind het echt een fantastisch initiatief! Ik heb er al zoveel info uitgehaald, wist niet dat er zoveel bij kwam kijken .....

Ik ben na heel lang wikken en wegen eruit dat ik ga voor een borstvergroting ivm verzakking na 2 lange periodes van BV geven (1 jaar en 2 jaar)

Ik zal dus nog heel lang hier komen om te lezen en leren en hopelijk ook om daarna mijn ervaringen te delen voor de nieuwkomers na mij!

Reden dus om mij voor te stellen: ik ben Linda, 35 jaar en moeder van 2 kids van 8 en bijna 6.

Het onderwerp borsten is altijd zeer gevoelig geweest omdat ik tot voor mijn kids een grote cup had: E, en dan ook nog een cup die hangend in een puntje liepen. Ik wilde altijd borstverkleining. Nu na mijn 2 kids en ruim 10 kg minder zijn ze verzakt.toch nog wel een grote D cup als zou je dat niet zeggen, maar goed als de BH het zaakje omhooglift dan zit er nog genoeg vulling in :-)

MIjn allergrootste wens is om de borsten gelift en rond te krijgen (lees: vulling terug aan de bovenzijde en ja ook meer ronding zodat de puntzakken verdwijnen )

Ik ben me nu vooral aan het orienteren WAAR ik op consult ga. Ik lees dat Belgie een goede optie is voor een nederlander ivm lagere prijs. Mijn allerbelangrijste eis is dat de arts SUPERGOED is! liever iets meer betalen....en het moet zo natuurlijk mogelijk zijn!

Een van de dingen waar ik me wel beetje druk om maak ik de hersteltijd ivm met mijn eigen praktijk (pedicure). In december ga ik 2 wk naar Thailand (bakermat van plastische chirurgie hihi) dus denk dat een week ervoor de operatie wil plannen. Zeker in geval van plaatsing achter de borstspier....Maar is het wel zo een goed idee om een week later al naar het buitenland te gaan en ook nog eens naar een warm land?? Graag jullie ervaringstips....en wat als ik een complicatie krijg....

Ik ben nu op vakantie en heb slecht internet vor plaatsen van foto's maar heb mezelf voor de beeldvorming eens op camera gezet. Deze zal ik plaatsen in mijn privemap na terugkomst.Trouwens hier op Ibiza ben ik geloof ik de enige zonder BV hahaha

Ik moet mijn weg nog vinden hier en lees dat je vrienden moet uitnodigen...geen idee hoe en wat maar ik kom jullie vast wel tegen!

liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je een supergoede arts wilt, dan zou ik zeggen, ga eens op consult bij dr. de Meyere in Gent en bij dr. Nio in Amsterdam of Rotterdam.

De kliniek van de Meyere heet Artemedis en de kliniek waar Nio werkt, is het Sint lucas andreas ziekenhuis (amsterdam) en de Parkkliniek (rotterdam)

Beide artsen staan echt bekend hier als de artsen met de gouden handjes :)

Ik zou mijn bv nooit plannen vlak voor ik op vakantie ging... Ivm met de warmte, maar ook ivm met evt. complicaties.. Nou komen complicaties niet vaak voor, maar je zult maar net de ongelukkige zijn....

Je moet een herstel van zeker vier weken in acht nemen, ongeacht of je voor of achter de spier gaat krijgen. Bij voor de spier mag je wel tillen, bij achter de spier niet.. Verder moet je oppassen met repeterende bewegingen.

Succes met plannen!!

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehooeeeee as vrijdag om 8.30 uur mijn eerste consult bij Dr De Meyere

Zooo benieuwd! vooral of het gaat lukken om de prothese voor de spier te plaatsen, scheelt zoveel pijn, geregel met kiddies en werk....

heel benieuwd of ze deze hangertjes in een D cup kunnen omtoveren tot mooie gelifte boobies die minimaal vergroot worden, Van mij hoeft de cup niet groter.....alleen wat gevulder en daarmee ronder (ik vind dit puntzakken walgelijk!)

Is dat te realiseren??

Zijn er ervaringen van meiden met dezelfde uitgangspunt als ik?

Liefs Linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast succes voor vrijdag :D...

Gaat helemaal goedkomen! Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Linf,

ik lees door je topic maar ik kom er niet makkelijk doorheen.. Je had een E die is verzakt en ze lopen in een punt.. nu wil je ze gelift hebben met bolling aan de bovenkant en bolling onderin zodat die punt vorm verdwijnt? Heb je misschien een voor foto, meeste meiden/vrouwen willen dit er liever niet opzetten maar dat is echt veel beter om een inzicht te krijgen...

Wat BB zegt met die vakantie zou ik ook niet doen, ik heb ze erachter (de spier) en was drie weken zoet.. pas na de derde week weer mobiel bezig en toen nog met mate..

Groetjes en suc6 bij De Meyere ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

thanx voor jullie berichtjes....en vooral ook van jou na mijn hulpshout Javaantje.....moet echt even mijn weg hier vinden maar ben erg blij dat iedereen zo open is hier.

Ik lees heel veel goeds over dr de meyere en vraagme ook af waarom nog elders een consult hihi.

Maar goed op een paard niet wedden en daarom ga ik ook nog bij dr Nio langs. De twee beste paarden van stal lees ik.

Voor het verschil in prijs hoeven ze niet te concurreren...

@ jocy211: welke uitgezakte :102: cup heb je nu dan? mijn nachtmerrie is dat er zoveel cc in moet dat ik Pamela ga worden.....natuurlijk erg persoonlijk.....jij laat er 500 cc inzetten wowsie!!! heb je een proefpassing gehad?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey linf

Wat leuk dat je zo snel al kan gaan, hij zal je wel vast kunnen vertellen of het een goed idee is een week erna al op reis te vertrekken, al zo ik daar persoonlijk geen voorstander van zijn.

Zorg dat hè goed voorbereid bent op je gesprek, maak een lijstje wat je zeker allemaal met vragen.

Succes!

Liefs Eefie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe langer je op het froum zit des te hebberiger je wordt volgens mij :) Ik ging eerst voor 400cc maar afgelopen maandag nog een keer wezen passen en besloten dat ik geen spijt wil krijgen dat het niet voldoende gevuld is dus toen voor de 500cc gegaan.

Ik heb nu een volle C cup maar het volume voornamelijk onderin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jillyfish

ahhh ik vroeg me a af waarom er weinig reacties waren.....maar er is gewoon niet door het verhaal heen te komen...

haha met die puntzakken bedoel ik van die frietzakken, vooral als het warm weer is...dan worden de tepels opgezet en daarmee de enige ronding die je hebt.....vroeger had ik een E, wilde borstverkleining, maar na 2 keer borstvoeding is het terug naar een slappe D, maar als je ernaar kijkt lijkt het een C schnappie nog?

Ja ik heb wat foto's gemaakt, maar moet nog even kijken waar ik dat kan zetten..geloof dat je een privemap kan aanmaken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe langer je op het froum zit des te hebberiger je wordt volgens mij :) Ik ging eerst voor 400cc maar afgelopen maandag nog een keer wezen passen en besloten dat ik geen spijt wil krijgen dat het niet voldoende gevuld is dus toen voor de 500cc gegaan.

Ik heb nu een volle C cup maar het volume voornamelijk onderin

kan me bijna niet voorstellen dat ik hebberig ga worden qua grootte....maar goed zeg nooit nooit heb ik geleerd....zei ook dat ik nooit zou gaan scheiden of op blonde mannen zou vallen etc :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha het is wel zo hoor, dat je "hebberig" gaat worden. Zo had ik als wens een grote B (ong 300 cc) te willen maar nu ik zoveel foto's heb gezien, vele consulten heb gehad, wil ik groter en groter.... Oei!

Belangrijkste is wel dat het natuurlijk moet ogen.

Ik ben ook bij dr. Nio op consult geweest.

Bij beide mannen zal je zeker een goed en prettig gesprek krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat wordt wat...ga vandaag maar eens kijken bij de F en G cuppen :159:

maandag 16 sept een afspraak net gemaakt bij dr Nio in SLAZ, die man had het druk zei de assistente ;-)


Hahahaha het is wel zo hoor, dat je "hebberig" gaat worden. Zo had ik als wens een grote B (ong 300 cc) te willen maar nu ik zoveel foto's heb gezien, vele consulten heb gehad, wil ik groter en groter.... Oei!

Belangrijkste is wel dat het natuurlijk moet ogen.

Ik ben ook bij dr. Nio op consult geweest.

Bij beide mannen zal je zeker een goed en prettig gesprek krijgen.

en uiteindelijk ga je voor welke pc? en heel benieuwd waarom xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor dr. DeMeyere en mijn Bday is 23 augustus :D Yeaaahhh hahahaha!

Bij beide mannen had ik een goed gesprek. Ik heb echt weken lang getwijfeld en liggen tobben over welke pc, dr. Nio of dr. DeMeyere. Maar bij DeMeyere had ik echt een kalm gevoel en dat vond ik zelf wel prettig. ECHTER is zijn voorkeur voor de spier plaatsen (toch mij dual plane adviseerde), wat mij dus erg deed twijfelen en veel dingen door mijn hoofd ging. (Waarom is hij voorstander van voor de spier plaatsen? Kan hij het niet?)

Door al die onzekerheid en angst heb ik 2x mail contact met hem gehad en zijn al die onzekerheid en angst nu wel weer weg.

Tevens is hij ook nog eens goedkoper ;) (dat maakte niet mijn uiteindelijke keuze hoor ;) ) en vind ik het wel fijn dat mijn vriend mag kijken en wordt er ook gekeken in zithouding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor dr. DeMeyere en mijn Bday is 23 augustus :D Yeaaahhh hahahaha!

Bij beide mannen had ik een goed gesprek. Ik heb echt weken lang getwijfeld en liggen tobben over welke pc, dr. Nio of dr. DeMeyere. Maar bij DeMeyere had ik echt een kalm gevoel en dat vond ik zelf wel prettig. ECHTER is zijn voorkeur voor de spier plaatsen (toch mij dual plane adviseerde), wat mij dus erg deed twijfelen en veel dingen door mijn hoofd ging. (Waarom is hij voorstander van voor de spier plaatsen? Kan hij het niet?)

Door al die onzekerheid en angst heb ik 2x mail contact met hem gehad en zijn al die onzekerheid en angst nu wel weer weg.

Tevens is hij ook nog eens goedkoper ;) (dat maakte niet mijn uiteindelijke keuze hoor ;) ) en vind ik het wel fijn dat mijn vriend mag kijken en wordt er ook gekeken in zithouding

Hi Javaantje!

klopt 23 aug!! dat is al zooo snel!! Ik ben heel blij als het voor de spier kan! maar ik zou super twijfels hebben als ook anders geadviseerd wordt door de ander. Je leest hier zoveel info, ik heb hele nacht niet kunnen slapen....blij als het vrijdag is en ik enig houvast heb

mag ik je vragen wat die onzekerheid was en hoe hij deze heeft kunnen wegnemen? mag ook in een PBtje hoor als je het hier niuet wil vertellen.

Had jij een vragenlijst? ik weet mijn god niet wat ik allemaal moet vragen.....probeer ook te zoeken op zoekfunctie hopende dat er een vragenlijst al bestond die je kon uitprinten

xx

en ja heel fijn dat je vriend mee mag kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ff snel een vragenlijst voor je opgezocht. Misschien dat je nav deze vragenlijst toch nog zelf een aanvulling hebt ;)

http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/?hl=vragenlijst

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vragenlijst die ik had meegenomen was niet eens nodig...

hahaa daarom had ik ook veel twijfels want ieder pc zei wat anders.

Ik was onzeker of alles wel goed zou gaan, of het er mooi uit zou zien. Maar voornamelijk de "WAAROM een voorstander voor de spier plaatsen". Is het omdat hij "het niet kan"? (wat een stomme gedachte he hahah)... Wat nou als mijn boobies dan niet mooi worden?

Hij plaatst voornamelijk voor de spier:

- achter de spier is het pijnlijker (is ook logisch, maar daar kan ik mee leven)

- de borsten staan nadien verder uit elkaar (ik denk dat het af hangt van je voorsituatie. Kijk maar naar Vlinder29 en FasiaRoy, hun borsten staan heel mooi)

- vervormen van borsten bij aanspannen (ook logisch toch?)

5% vrouwen hebben zo weinig weefsel dat voor de spier plaatsen onmogelijk is. En ik ben daar 1 van.

Hij probeert altijd zoveel mogelijk voor de spier te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

Hoe langer je op het froum zit des te hebberiger je wordt volgens mij :) Ik ging eerst voor 400cc maar afgelopen maandag nog een keer wezen passen en besloten dat ik geen spijt wil krijgen dat het niet voldoende gevuld is dus toen voor de 500cc gegaan.

Ik heb nu een volle C cup maar het volume voornamelijk onderin

whahahah wordt bij mij nu ook geadviseerd!!! wat een giller

Vanmorgen geweest.....ik heb genoeg weefsel voor de prothese voor de spier te laten plaatsen jippie!!!! Maar er moet wel 450-500 in om het goed gevuld te krijgen.........ben nog steeds even in shock.....heb nu bh maat 75D met push up....straks wordt het min een DD: Oh my god!!!! Ik kreeg pasprotheses in en zag mezelf niet meer maar alleen nog maar BOOBIES!!!

Ik twijfel wel heel erg of ik dit wil....

maar over dr de meyere: fantastische vent! neemt de tijd en is puur in zijn intenties!

xx

ps hij had het over MEntor ronde prothese, niks over de profilen...hij gaf aan dat hij terplekke zal bekijken en het minimale erin zou doen omdat ik ze zo klein mogelijk wil houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal straks bij mij dus ook gaan. Komt allemaal wel goed.

Lees veel en vraag wat je wilt vragen. niks is gek hierzo

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

whahahah wordt bij mij nu ook geadviseerd!!! wat een giller

Vanmorgen geweest.....ik heb genoeg weefsel voor de prothese voor de spier te laten plaatsen jippie!!!! Maar er moet wel 450-500 in om het goed gevuld te krijgen.........ben nog steeds even in shock.....heb nu bh maat 75D met push up....straks wordt het min een DD: Oh my god!!!! Ik kreeg pasprotheses in en zag mezelf niet meer maar alleen nog maar BOOBIES!!!

Ik twijfel wel heel erg of ik dit wil....

maar over dr de meyere: fantastische vent! neemt de tijd en is puur in zijn intenties!

xx

ps hij had het over MEntor ronde prothese, niks over de profilen...hij gaf aan dat hij terplekke zal bekijken en het minimale erin zou doen omdat ik ze zo klein mogelijk wil houden

Joeoew

Goed dat het aangenaam is verlopen!

Is er nu al verder iets afgesproken of ga je nog ergens anders op consult?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joeoew

Goed dat het aangenaam is verlopen!

Is er nu al verder iets afgesproken of ga je nog ergens anders op consult?

Liefs

16 sept nog naar dr nio en dan kiezen....24 okt heeft mijn voorkeur. bij dr de meyere kan dat nu maar afwachten hoe dr nio zit...heb in ieder geval heel goed gevoel bij de eerste!

Ik denk dat je anders op een lift uitkomt als je ze klein wilt houden.

Mijn 500 zit er nu vers een paar uur in :) heb ze nog niet fatsoenlijk bekeken dus kan nog niet zeggen of het heel groot is of meevalt..

oei wqat spannend!!! ik ga jouw topic even lezen. Heel veel herstelvoorspoed!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.