Ga naar inhoud

Linf: 14 november 2013: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Jillyfish

ahhh ik vroeg me a af waarom er weinig reacties waren.....maar er is gewoon niet door het verhaal heen te komen...

haha met die puntzakken bedoel ik van die frietzakken, vooral als het warm weer is...dan worden de tepels opgezet en daarmee de enige ronding die je hebt.....vroeger had ik een E, wilde borstverkleining, maar na 2 keer borstvoeding is het terug naar een slappe D, maar als je ernaar kijkt lijkt het een C schnappie nog?

Ja ik heb wat foto's gemaakt, maar moet nog even kijken waar ik dat kan zetten..geloof dat je een privemap kan aanmaken

xx

Hhahahaha nou ik kon er iig wat moeilijk doorheen komen, ik spreek niet voor anderen.. Maar goed dat je nog veel meer reacties hebt gekregen hoop dat je er veel aan hebt!, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Hoi Meiden

Tijdje hier niet geweest.....wachtend tot mijn eerste consult bij dr Nio. En eigenlijk was ik een beetje van de rel van het advies van dr demeyere: 450 cc voor de spier om mijn lege D cup mooi te liften. In praktijk zou dit cup F betekenen. Ik weet dat er veel meiden zijn die dat zouden willen maar ik vind grote borsten niet zo bij mij passen.....

ik ben 1.74 m bij 57,5 kg....heb heel smal lijf (geen heupen)

Maandag bij dr Nio geweest en hij kon een goed resultaat bereiken met 300 of 325 cc voor de spier 80 % (of 85??) gevuld. Heel blij maar ohhh zo in de war met 2 verschillende adviezen.

Allebei erg fijne mannen trouwens!

Ik heb wel de knoop doorgehakt dat ik het ga doen!!! 14 november is mijn B-day!!!! bij dr Nio

Maar god meiden wat een twijfel over het aantal cc's. Dr nio zegt dat 400-450 voller en mooier gaat worden maar dat hij het wel aandurft met 325 cc.

En dan het verschil in vulling: 100% of 85%? Bij mij moet die bovenpool flink gevuld worden

Oh wat wil ik graag een foto zien van hoe het gaat worden en dan pas beslissen!!!! Ik ga nog wel een keer voor een tweede passing.

Net naar de livera geweest en cup E en F in mijn handen gehad en gepast...kleedkamer in...komt die verkoopster....

ik lees ook heel wat verhalen van meiden die achteraf toch meer vulling hadden gewild omdat de huid bijvoorbeeld niet strak genoeg werd....HELLUPPPPPPP

liefs Linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, nog naar Nio :)

Heb je aan demeyere gezegd dat je pas na 16 september een besluit neemt? Want weet niet of je afgesproken hebt om die datum vast te houden zo lang? :)

xxx BB

Hi BB

Tijdje hier niet geweest...heb met dr demeyere geen datum vastgelegd hoor, alleen de afsrpaak dat ik hem zou bellen als ik een operatie bij hem wilde. Nu ik mijn consult bij dr nio heb gehad en een beslissing heb gemaakt zal ik hem hier wel van op de hoogte stellen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke...

Hebben het er al in pb over gehad, maar wat ik al zei, hoop dat die 375 breed genoeg is....

Maar nio zal het wel weten. en als hij het aandurft, dan zal het wel goed komen :)

Normaal gesproken wordt idd wel met bredere prothesen gewerkt, aangezien jouw borstbreedte 13,5 is... Maar goed.. laat het aan nio over ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Linf,

Hier iemand die 4 oktober haar lege C laat vullen met 450 CC Mentor High Profile voor de spier.

Ook ik schrok me wild van die passessie haha... Daarom ben ik nog een 2e keer gegaan, lekker een eigen shirtje mee en nu was ik helemaal blij met wat ik zag.

Kan niet wachten gewoon...

ja ik ga 11 nov toch nogmaals passen!!! en neem eigen kleding mee: Dr nio zei...tja als je een zwart hempje gaat aantrekken zie je niks,,,,nou dat is wat ik altijd draag hihi...en geen witte haha...voor jou echt aftellen nu!!! heel veel succes want ik ga do op vakantie en kom 4 okt pas thuis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

gefeliciteerd met je datum!!

je moet even de administrator mailen om te vragen of ze het willen verplaatsen

Had ik al een keer gedaan... :-) maar cindytje heeft het nu gefikst. Xx

ik zal je topic verplaatsen en je titel ff aanpassen ;)

Thanx!!, nu voelt het ook voor het echie...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Had ik al een keer gedaan... :-) maar cindytje heeft het nu gefikst. Xx

Thanx!!, nu voelt het ook voor het echie...!!!

ja ja zeker nu lekker verder aftellen...

We moeten nog maar 23 dagen wachten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meide

Gister mijn passing bij nio gehad. Dacht dat het alle twijfels zou wegnemen.....

Hij had 400 cc liggen ipv een 375 en die vnd ik echt wel te groot, ik zou dan op een F cup uitkomen. Maar hij geeft aan dat het wel meer gelift wordt en meer opgevuld...

Toen 325 gepast....die vond ik wel mooi, maar mijn twijfel alom of het resultaat wel goed genoeg gaat worden. Nio zei dat hij het wel aandurfde....het wordt high profiel geplaatst.

Nog 2 nachtjes slapen.....Pfff wat een gezeur hier!!

Kijken jullie eens naar mijn foto's nu...wat zouden jullie doen??

En bestaat er ook 350 cc??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb je al geantwoord in je pb.. 350 cc bestaat ook inderdaad.. Ik denk alleen dat die 25 cc niet heel veel uitmaakt..

Ik begrijp je twijfels..

Ja wat ik zou doen daar heb je denk ik niet zoveel aan.. Ik hou van grote borsten vandaar dat ik ook voor de 500 cc ga dus ik zou zeggen, kies voor de 375cc dan weet je zeker datj e ze niet te klein vindt..

Ze zeggen vaak ook dat de pasprotheses groter ogen dan dat ze daadwerkelijk worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cindytje1985 en @Linf, allebei heel veel success morgen!!

Ik ben benieuwd naar jullie Nio's!

Ik mag 19 December en ga ook voor 375 cc Linf. Maar dan wel 100% gevuld. (denk ik, ik twijfel ook nog dagelijks hoor :-)

Nogmaals heel veel success!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.