Ga naar inhoud

Kitty_cat : 4 september 2013 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik kom me met heel veel plezier even voorstellen!!!

Ik ben Sylvie en wordt deze maand 35jaar!

Ik denk al zo 15 jaar over een BVK en aangezien m'n rechterborst nu zowat vol zit van de cysten heb ik beslist dat dit het perfecte moment is!!!

Dus 4 september wordt mijn grote "F cup" een "C cup"!!!!!!!

Nooit gedacht dat ik zo zou uitkijken naar een operatie!!

Groetjes

Sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Fijn dat het gaat gebeuren en dat je er naar uit kunt kijken!!

Bij welke pc ga je en in welke kliniek? Dan kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen :)

Helaas zijn de bvk-dames in de minderheid, maar zag wel gisteren dat er nog een bvk-dame is die binnenkort geopereerd gaat worden. Misschien dat jullie iets aan elkaar gaan hebben :)

Ik pas je titel ff aan, zodat duidelijk is dat je voor een bvk komt :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@b_b dank u wel!

Het komt idd heel snel dichtbij maar ik heb geen stress of schrik hoor, in tegendeel ik kijk er naar uit als een kind naar Sinterklaas ;-)

@Jet

Ik heb net je verhaal gelezen en hoop dat je nu goed aan het genezen bent en dat je gelukkig bent met je nieuwe boobjes!!

Heb ook gelezen dat je een heel pak vermagerd bent, hoe heb je dat gedaan? Ik zou graag nog een paar kilo kwijt raken voor de operatiezaal het komt er maar niet van!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lees het nu pas.....sorry.....

Ik ben heel veel gaan sporten en gezond aan het eten. Dit werkt bij mij erg goed! Was ook weer blij dat ik na de operatie weer kon sporten (na 4 weken) Ook mijn wondje hersteld goed! Is nu 7 weken geledendat ie opengemaakt is en nu is ie bijna dicht, nog een paar mm! Morgenochtend gaan we op vakantie, dus misschien dat ik toch kan zwemmen!

Ik zou het zo weer doen! Ben nog altijd blij als ik in de spiegel kijk! Het is een verademing om geen pijn meer te hebben.

Heel veel succes en lees je verslag als ik weer thuis ben :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen moest ik om 10 u in het ziekenhuis zijn.

Om 11.30u hebben ze een harpoennaald geplaatst met behulp van een echo!

Verdoving vonden ze niet nodig aangezien het maar 1 prik was....nou die ene prik deed meer pijn dan de Bioptie die ik heb gehad enkele weken geleden!!

😱😱😱😱😱😱😱

Om 13.00u mocht ik m'n ziekenhuiskleedje aan, onderbroek mocht aanblijven en kreeg ik een pilletje.

Om 13.15u kwamen ze me halen!!!!!!

Eerst een gesprekmet de anesthesist en toen kwam de PC zijn tekening maken om dat te doen botste hij verschillende keren tegen die harpoennaald, ... En toen viel ik flauw!! 😳In de armenvan de PC 😳😳😳😳😳

Vandaar naar de operatiekamer waar ze mee kousen aandededen, en voetpompen die de hele nacht moeten aanblijven...wordt je helemaal gek van!!!!

Om 18.45u was ik terug op m'n kamer.

Alles gaat prima met mij, ik heb eigenlijk helemaal geen pijn!!!!

MAAR IK HEB WEL KLEINE BOOBJES!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met jou kleine boobies (hhahha klinkt raar terwijl de meests bigs willen)

Fijn dat je geen pijnen hebt, ondanks dat iig wel een goed herstel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat vervelend om te horen dat je niet zo'n fijne ervaring hebt voor de operatie.

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.