Ga naar inhoud

Kitty_cat : 4 september 2013 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Hey Liensje

Met mij gaat het wel goed hoor, met pijnstillers is de pijn goed onder controle te houden!

Ik word wel heel snel moe maar dat zal wel een beetje normaal zijn zeker!!

De plaats waar ze die harpoennaald hebben geplaatst is wel heel gevoelig, waarschijnlijk hebben ze daar zitten wroeten om de cysten eruit te halen hé!!

Het slapen op m'n rug is nog steeds een ramp maar ik ben dan ook een echte buikslaper dus ik denk dat dit wel blijft, als het echt niet betert vraag ik een slaappilletje aan m'n HA want anders ben ik een zombie wanneer ik terug moet werken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hoi Kitty_cat,

Ramp hé, op je buik slapen. Ik ben na 1 week voorzichtig half op mijn zij gaan liggen met een kussen in mijn rug. Na 2 halve week lag ik weer op mijn buik met een kussen onder mijn buik. Zodat ik niet met mijn hele gewicht op mijn borsten kwam te liggen. Dat sliep heerlijk!!

Ik kom ook echt niet op mijn rug slapen. was gewoon niet te doen.

Ik weet niet of het iets voor jou is om voorzichtig te proberen! als het niet gaat gaat het het niet!

heel veel succes met het slapen! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hoi Kitty_cat,

Ramp hé, op je buik slapen. Ik ben na 1 week voorzichtig half op mijn zij gaan liggen met een kussen in mijn rug. Na 2 halve week lag ik weer op mijn buik met een kussen onder mijn buik. Zodat ik niet met mijn hele gewicht op mijn borsten kwam te liggen. Dat sliep heerlijk!!

Ik kom ook echt niet op mijn rug slapen. was gewoon niet te doen.

Ik weet niet of het iets voor jou is om voorzichtig te proberen! als het niet gaat gaat het het niet!

heel veel succes met het slapen! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer

Ik leg nu ook een kussen achter m'n rug en zo slaap ik half op m'n rug!

Ik slaap nu ongeveer 3 uur per nacht en word dan nog 2 keer wakker!!!!

Ik merk wel dat ik sneller pijn in m'n boobies krijg sinds ik dat kussen gebruik zou het kunnen dat dat daardoor komt????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kitty_Cat,

Misschien is het kussen van de ikea, speciaal voor buikslapers een tip. Die heeft een ronding in het midden en geeft je meer ruimte om terwijl je op je rug ligt, toch met je hoofd te draaien. Gevoelsmatig lijkt het dan net alsof je op je zij ligt. Ik heb de ervaring dat ik veel langer op mijn rug kan blijven liggen.

Misschien heb je er iets aan. Hoop dat het ondertussen een stukje beter gaat met je!

Liefs, E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hey Kitty_cat,

Zou best kunnen, het is uit proberen hoe het, het als best werkt.

Maar als het pijn doet, is het misschien beter om het niet te doen.

Je moet je borsten niet beschadigen of te veel druk op je littekens brengen.

Misschien de kussen gebruiken die Liesje voorstelt. Je weet maar nooit wat werkt.

Ik hoop ook dat je een manier vind om wat nacht rust te vinden.

Liefs,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liensje

Heb deze nacht toch al 5 uur geslapen 👍

Overdag doe ik nog wel een dutje in de zetel, dat gaat precies beter dan in m'n bed😏

Heb vandaag proberen doorkomen zonder pijnstillers maar dat is dus niet gelukt ... Pffff!

Ik ben nu toch al een week PO en had gedacht dat het toch al veel beter zou gaan!

M'n boobies zijn ondertussen 'geel' en nog steeds gezwollen en zeer pijnlijk.

Ziet dit er normaal uit? Sorry krijg hem niet gedraaid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Weet niet of je nog last hebt van je rug maar mssn een kussen onder je knieën zal helpen ook al ben je een buikslaper. Mssn lukt t dan zo wel?

Ben zelf een zijslaper en t is mij de eerste 2 weken gelukt om alleen op mijn rug te slapen. Nu schrik ik 8x wakker ofzo omdat ik op me zij terrecht kom en dus ook last van me boobs krijg. Ik ga nu mijn 4e of 5e nacht in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ff naar je foto gekeken en het ziet er allemaal rustig uit!

Je bent wel echt blauw en geel he, jeetje.... maar dat trekt wel weg. Duurt wel een tijdje, omdat het zo heftig is bij jou.

Voor de rest moet je het echt de tijd geven. Heb vaker gezien dat de eerste drie maanden er echt heel veel kan veranderen in vorm en zo, dus echt ff geduld hebben.

Ziet er voor nu dus echt heel normaal uit :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Javaantje

De kussen onder m'n knieën heb ik geprobeerd maar daar kreeg ik erg onrustige benen van

Dat slapen blijft toch miserie hé meid!!

@ BB

Ik word altijd snel blauw dus dit had ik wel verwacht!

Ik heb een album gemaakt in de galerij daar zie je verschil tussen dag 1 en nu... Niets dus!..

Maar ik ben toch blij dar heter volgens jou rustig uitziet!

Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste consult PO gehad!

Volgens de pc ziet alles er goed uit, de pijn is dus idd van cysten die ze hebben weggenomen! Hierdoor hebben ze meer moeten wroeten dan bij een 'normale' BVK!

Heb hem ook vertelt dat m'n bobo's pijn doen als ze koud krijgen en dat is ook normaal!

1 oktober moet ik voor de 2 de consultatie en dan gaan ze de lijm eraf doen, volgens de pc voelt dit als een pleister verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat het achter de rug is voor je! Ik had gedacht dat ik echt niet zou kunnen slapen op mijn rug, maar ik vind het heerlijk! Maar vind het ook weer heerlijk om op mijn zij of buik te liggen.

Lekker he kleinere boobies! Verder geen complicaties gehad? Ziet er wel beurs uit....maar dat trekt wel weer weg. Hoeveel hebben ze bij je weg gehaald aan weefsel? Bij mij 1,1 kg :-) zo fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jet

Ik slaap al beter dan in het begin hoor!

Ik heb geen complicaties gehad alleen veel pijn, nog steeds!

Volgens de pc is het doordat ze nogal hebben moeten wroeten om de cysten weg te halen, ook daardoor stonden ze enorm blauw.

Momenteel zijn het vooral nog m'n tepels die branden en de naad onder m'n boobs!

Bij mij hebben ze 700 Gr. weggenomen, ik vond dat precies zo weinig maar de pc zei dat dit al een redelijk gewicht is!

Ik ben nog de volgende week thuis en daarna terug werken, hopelijk gaat het lukken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Sylvie,

Ik ben zooo benieuwd hoe het nu met je gaat?!!!

Vertel vertel!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij alles goed hoor!

Ik slaap weer beter en heb eigenlijk geen pijn meer, het is natuurlijk nog gevoelig maar echt pijn doet het niet meer!!

Vorige week hebben ze de lijm verwijderd en nu ziet het er toch ook al een stuk beter uit

Hoe gaat het met jou, begint de stress al te komen??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.