Ga naar inhoud

Spanx - Iemand ervaring?? Help!


Verooo

Aanbevolen berichten

Hello ladies!

Even een vraagje... Heeft iemand hier al eens corrigerend ondergoed van Spanx gebruikt??

Het blijkt dat zo'n beetje elke Hollywood dame groot fan is en dat geen enkele filmster de rode loper bewandeld zonder dit corrigerend hulpmiddeltje... (jup, even the guys!!)

Ik heb een jurkje gekocht voor een bruiloft (strapless, strak en tot boven de knie) ernstig cute! Probleem is alleen dat de stof aan de achterkant nogal dun, satijnachtig is en dus werkelijk ELKE string die ik heb geprobeerd mega doorschijnt (randen zichtbaar)... Ik heb ook al een shortje geprobeerd, maar dan zie je de bovenrand dus nog STEEDS!

Arghhhh! Mijn zoektocht online leidde tot Spanx. Lijkt me dus het ultieme wondermiddel.

Geen zichtbare randen en het zorgt ook nog eens voor een strak en slimming effect. Wat wil je nog meer?

Nou er zijn dus zoveel modellen dat ik effe niet meer weet welke te nemen... SPANX In-Power Line Super Higher Power - Deze lijkt me wel prima, maar ben ook weer een beetje bang dat het zweetspul is of dat ik me er amper in kan bewegen...

Dus ik dacht aangezien wij hier nogal allemaal ijdele dames zijn dat het zomaar zou kunnen dat er ervaringsdeskundigen rondcrossen op dit forum.

If so? Please give me some advice?? (heb de customer service ook een mail gestuurd)

Thanks!! x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb onder strakke jurkjes altijd de hot hips van sloggie. Met zo'n geschulpt randje, en volledig naadloos. Dus ook bovenaan en aan de pijpjes. Hij is niet corrigerend maar zit superlekker, en niet zo geweldig duur, iets van 12 euro geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een onzichtbare string gekocht bij de hunkemoller die vervolgens onder dit jurkje nog steeds zichtbaar was...

Mijn schoonzusje koopt al haar corrigerend ondergoed bij de Primark en vindt dat net zo prima. Ik wil zo'n Spanx ding, omdat ik daar de beste reviews van kan vinden.

Dacht slim te zijn en het via de officiele site te kopen. Maar 38 dollar geen verzendkosten en nog es 10% extra korting. Mega deal! Ja ammehoela.

Kwam nog effe 60 overseas shipping bij en iets van 20 VAT uiteindelijk 119 euries. Hmm toch maar naar de Bijenkorf vanmiddag :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat????

My thoughts exactly!!

:45:

Waarom al die moeite....? :D

Doe dan geen onderbroek aan ;) (oke, ik zou ook graag een onderbroek aanwillen, eerlijk is eerlijk haha, maar in dit geval..... zou ik misschien overwegen ze uit te laten haha)

xxx ;)

Ja, dat heb ik dus gedaan tijdens de bruiloft van mijn broer!! Maar tis best een kort jurkje... Zitten en zo? Nee ik voelde me zwaar ongemakkelijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahahaa die zou bij mij tijdens het dansen zo tussen mn enkels op de vloer vallen denk ik....maar wel weer wat geleerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.fashioncstring.com/

OW LORD!!!!! Nee, sorry... Niet voor mij!

Ik heb hele enge gedachten bij die achterkant! Stel je voor dat het iets verschuift... ik bedoel... Snapt iemand wat ik bedoel? :5::45:

hahahahaha, nee dat zou ik ook niet durven.

Het zal je maar gebeuren dat je hem kwijt raakt. Op de dansvloer is dat nog niet zo een probleem, dan zijn de meesten toch al zat en zal iemand hem wel als diadeem gaan dragen, maar stel je voor dat je de kerk uit loopt en je C-stringetje klotst op de grond? :152: Dat is dikke vette pech hebben :118:

En uhm ja.. ik snap wel wat je bedoeld :45:

Lijkt me niet echt lekker.... zeg maar..... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :) dacht dat de dames het wel gingen kennen, niet dus.

Heb er zelf geen ervaring mee maar de originele c string lijkt me wel vrij stevig te zitten en

Denk ni dat je die gemakkelijk kWijt bent hoor ?

Je kan toch altijd eerst thuis is proberen zien wat het geeft ?

:) was maar een ideetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi,wat een onderwerp weer,nou ja ik heb strings van de H&M die je echt niet ziet onder een jurkje,en al zie je m wel iets ,is dat ook niet echt een drama toch?

zijn seamless en van hele dunne stof zonder randjes ..weet niet of ze ze nu nog verkopen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha, nee dat zou ik ook niet durven.

Het zal je maar gebeuren dat je hem kwijt raakt. Op de dansvloer is dat nog niet zo een probleem, dan zijn de meesten toch al zat en zal iemand hem wel als diadeem gaan dragen, maar stel je voor dat je de kerk uit loopt en je C-stringetje klotst op de grond? :152: Dat is dikke vette pech hebben :118:

En uhm ja.. ik snap wel wat je bedoeld :45:

Lijkt me niet echt lekker.... zeg maar..... :unsure:

en dat de pastoor achter je aanrent?? Meid je bent wat vergeten hoor!!! whahahaha :154:

Ow heb trouwens het stoeipakje inmiddels in huis, maar met het warme weer nog niet de behoefte gehad me erin te wurmen. Will keep you posted :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vraag ik me dus ook af!! Volgens de vele reviews zou het met deze variant niet moeten kunnen gebeuren.

Ik zal em es goed testen. Paar keer een radslag en een salto. Als ie dan nog op de plek zit! (yeah as if I'm that flexible :118: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vraag ik me dus ook af!! Volgens de vele reviews zou het met deze variant niet moeten kunnen gebeuren.

Ik zal em es goed testen. Paar keer een radslag en een salto. Als ie dan nog op de plek zit! (yeah as if I'm that flexible :118: )

Phaha wat een hilarisch onderwerp! Vind ik wel grappig zou het zelf niet durven dragen, ook schrik er mij ongemakkelijk in te voelen, ik draag dan nog liever er nx onder dan zie je geen banden van strings hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

En stoeipoes? Heb je je stoeipakje al getest??

hahaha nee! Ik heb mijn horrible time of the month :(

Gisteren eindelijk es doorgezet (was al een jr of zo niet meer geweest) en voelde me niet zo happy :(

Vanavond sporten mss dat ik erna nog es een poging onderneem. Keep you posted! hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd! Was daar echt van!

Ik voelde me zaterdagavond echt slecht. Dacht serieus op een begeven moment dat ik een zonnesteek had of zo! Lag al om half 11 in bed. Toen belde vriend of ik em wou komen halen om 1 uur (had gezegd dat ik dat zou doen) en ik was helemaal duidelig alsof ik high was of zo! Te weird... Wat gegeten en toen ging het wel weer.

Toen het eenmaal time of the month was, was alles in 1 keer voorbij.

Ellende ook! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.