Ga naar inhoud

Spanx - Iemand ervaring?? Help!


Verooo

Aanbevolen berichten

Ja idd! Was daar echt van!

Ik voelde me zaterdagavond echt slecht. Dacht serieus op een begeven moment dat ik een zonnesteek had of zo! Lag al om half 11 in bed. Toen belde vriend of ik em wou komen halen om 1 uur (had gezegd dat ik dat zou doen) en ik was helemaal duidelig alsof ik high was of zo! Te weird... Wat gegeten en toen ging het wel weer.

Toen het eenmaal time of the month was, was alles in 1 keer voorbij.

Ellende ook! :P

haha, gelukkig maar. Maar kan me voorstellen dat je aan een zonnesteek dacht :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is het toch fijn om een vrouw te zijn ,hihi. :103:

Zeg dat! Al is het hebben van tieten wel de bom! haha

haha, gelukkig maar. Maar kan me voorstellen dat je aan een zonnesteek dacht :45:

Ja haha pff was me behoorlijk verfikt!! Die man in de Jumbo ook!! Goh doet dat geen pijn?? uhhh neuj! Zag ik thuis pas dat mijn rug nogal aan de rode kant was....

:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wees maar blij dat je niet aan de andere kant zat :45:

Die jongen van de jumbo had dat trouwens dan niet erg gevonden, had ie misschien ook nog ff willen voelen of het niet te warm was :45:

Whahahaha ja dat zal best!!!! :4:

Rooie tieten... Zal me wat moois zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb dat ding ein de lijk es aangetrokken! Ik haalde em uit de verpakking en heb er eerst es verbaasd neer gekeken. Hoe moet ik daarin??

Zag er serieus uit alsof ik em niet eens over mn knie ging krijgen!

Maar goed dat is dus wel gelukt en na wat springacties links en rechts zat ie dan toch zoals het moest. Ik had mn string aangehouden, maar dat is dus niet slim want die zie je dan alsnog erdoor heen.

Ik moet zeggen dat ie eigenlijk wel prima zat. Ik heb nog geen salto's ermee gemaakt aangezien ik nogal hoofdpijn had, maar of die bovenrand op zn plek gaat blijven... Ik heb mn twijfels! Hij klemt wel nergens of zeg maar. Dus bij de naden is het niet zo dat het net rollen veroorzaakt of zo.

Ik dacht gezien het formaat dat mijn luchttoevoer ook zeer beperkt zou worden maar ook DAT is niet het geval. Oftewel ik stuur em niet terug :)

Ik ga em wel eerst es een keer testdragen naar een feestje voordat ik em meteen ga aandoen naar de bruiloft.

Had mn jurkje aangedaan om mn vriend te showen. Hij vond em mooi! (twinkeltjes in de ogen zeggen altijd genoeg hihi) en toen heb ik em maar meteen gemeld dat als ie zou zijn wat ik eronder had hij zich niet zou kunnen beheersen en me meteen zou bespringen. Hahaha dat gezicht toen ik het jurkje omlaag liet zakken. Whahahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah zie je de reactie van je vriend al helemaal voor me Verooo

Laat je het weten als je hem gedragen hebt hoe het beviel, of ze oprollen etc?

Zat er ook aan te denken maar zoveel slechte ervaringen met 'correctie' stuff dat ik er geen euro maar aan uit durf te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoor dat veel over die broekjes, maar deze pijpjes zaten echt heel mooi.

Tjahh ik doe dat ding niet onder een broek aan dus het is weer even wachten op jurkjesweer haha. Misschien vrijdag of zo. We'll see, maar als ik em echt een paar uur aan heb gehad laat ik het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.