Ga naar inhoud

Ik ben nu toch wel hopeloos aan het worden.....


Gast Jet

Aanbevolen berichten

Ben geweest vanmiddag en ben weer netjes geholpen. De wond zit nu in de 2e fase, de regeneratiefase. Ze vonden het er ook heel netjes en schoon uitzien. Ik moet er gewoon normale gaasjes op doen en verder 2x per dag douchen en goed schoon houden. 13 augustus weer even terug komen voor controle. Ik ben wel weer wat gerust gesteld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke goed nieuws dus!

Zou wel super goed je temp in de gaten houden.

Maar ik wil wel voor je naar Egypte,

geen probleem hoor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke goed nieuws dus!

Zou wel super goed je temp in de gaten houden.

Maar ik wil wel voor je naar Egypte,

geen probleem hoor;)

2x per dag temperaturen was het advies.

Heerlijk he, Egypte, maar als het niet dicht is, dan mag ik het water niet in.....pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed schoon is!!!

Moeten die gaasjes er gewoon op? of in?

Wel fijn dat je goed geholpen bent meid!! Dat is wel zo belangrijk :)

xxx

Wel fijn om te horen hoor! Het gaasje moet tussen mijn borst en de wond gelegd worden. Het kan zijn dat het af en toe blijft plakken, maar de wond hersteld van binnen naar buiten dus dat is dan niet erg. Erg fijne verpleegkundige had ik, legde alles goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het nu met je?

Hoop voor je dat de wond nog opt ijd dicht is!

Heb je een paar mooie borsten in bikini kun je er straks niet mee zwemmen..

Maar Egypte lijkt me echt prachtig,

ben er nog nooit geweest en staat hoog op mijn lijstje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed. De wond is naar mijn idee van binnen al wel wat dicht aan het gaan. Lekken doet het amper, licht wondvocht. Ik denk er maar niet teveel aan.....ben vorige week wel weer begonnen met werken, wat een leuke reacties kreeg ik van collega's! Dat deed me goed! Al die meiden zo nieuwschierig als wat hoe de littekens er uit zien, stonden we met z'n allen in de wc mijn boobies te bewonderen :-)

Ik heb goede hoop dat de wond dicht zit voor mijn vakantie en ik heb de hitte hier ook goed doorstaan met pootje baden, dat gaat me ook lukken in Egypte. Wel goed van je BB van het reisadvies. Hurghada is nog safe. Heb me wel even aangemeld bij een site, waar we elke dag een update krijgen met de stand van zaken. Wel zo handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update van mij! Ik ben al weer wat gelukkiger! De wond is aan het dichtgaan! Hij is van 1,2 cm nu nog maar een 0,5 centimeter open! Whoehoe!

Misschien zit ie voor mijn vakantie wel dicht :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.