Ga naar inhoud

Gedraaide prothese


Tammie80

Aanbevolen berichten

Het lijkt idd wel op wat jij beschrijft Tammie, met als verschil dat ik idd ronde protheses heb en ze dual plane, dus gedeeltelijk achter de spier heb. Ik krijg nu straks Natrelle protheses die wat meer getextureerd zijn aan de buitenkant zodat ze beter vast kunnen groeien en minder makkelijk zouden moeten kunnen draaien. Bij mij wordt het helemaal vergoed door de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames,

Ben vanmiddag in de kliniek geweest en ben met een blij gevoel weer weggegaan. Het wordt allemaal opgelost, ben echt zo blij! :) ja en hij zit gedraaid en ik moet het 6 tot 8 weken aankijken ze hopen dan dat hij zelf weer terugdraait en anders moet ik weer onder het mes.

Ik moet echt zeggen dat ze echt heel begrip vol waren echt top.

xxx tammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het gevoel hebt dat je goed geholpen bent, maar heel eerlijk gezegd vind ik het ronduit belachelijk dat ze je nog 6-8 weken laten wachten om te kijken of je prothese terug draait.... Het is namelijk zo dat als de prothese weer terug kan draaien, dat hij dan ook weer alle ruimte heeft om weer verkeerd te draaien...

Oke. ze willen het dus voor je oplossen, dat is ook wat ze moeten doen in deze situatie. En het is fijn dat ze dat dus ook gaan doen :35:

Ik wil niet negatief zijn hoor, maar toch vind ik het een rare beredenering... eerst nog wachten....

Maar succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp wat je bedoeld maar ik heb hier ook zelf voor gekozen. Ik kon namelijk ook gelijk maandag onder het mes. hij vroeg ook wel echt wat ik wilde.

Maar zijn advies was nog ff afwachten. En wat ik hiervoor had was ik echt blij mee, dus hopelijk draait hij zelf terug. En anders krijg ik ronde en groter.

xxx tammie

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het wel een beetje met BB eens. Als hij eens gedraaid is kan het weer gebeuren. Bij mij gebeurt het ook regelmatig :( en ik heb ook niet het gevoel dat het vanzelf over gaat. Wel fijn dat ze begripvol waren en dat je geholpen wordt.

Ok, mijn berichtje te snel;) fijn dat ze het wel serieus nemen ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier kan ik vrolijk van worden!

geven die accz-tjes weer een beetje moed!

Super dat het zo wordt opgelost.

eerlijk gezegd verbaas k me hier ook echt over,

weet niet wat me meest verbaast is protheses voor de spier of iets vergoeden??

tis iig allebei een unicum :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast undercoverx20

Wat fijn dat het is opgelost! Ik hoop voor je dat ie zsm weer terug draait en dan lekker blijft zitten! Mocht het niet zo zijn, wordt de operatie dan door hen vergoed of moet je zelf betalen?

Xx M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben Hiawatha en wil ook een bv laten doen bij dr. van Onselen. De angst voor het verschuiven van de prothese maakt mij o.a. aan het twijfelen. Ik heb hem juist van de week gevraagd of het mogelijk is dat de protheses kunnen verplaatsen,

Volgens de consulente kon dat namelijk niet maar daar had ik mijn twijfels over. Heb het aan de dokter zelf gevraagd en kreeg als antwoord dat er wel een kleine kans bestaat.

Nu werden mij de Silimed protheses aangeprezen, die hechten beter vast, maar daar lees ik weer over dat die gevaarlijk zijn.

Hij zei mij ook dat, áls de prothese verschuift, dat er dan nieuwe in moeten en ik heb begrepen dat de kliniek dat niet voor zijn rekening neemt.

Twijfel nu dus nog meer of ik het wel moet laten doen. Ik hoor graag hoe dr. van Onselen het bij jou gaat oplossen.

Jeetje,nou dan zou ik toch ergens anders ook een consult aanvragen,je wilt wel graag met een goed gevoel je operatie in ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier kan ik vrolijk van worden!

geven die accz-tjes weer een beetje moed!

Super dat het zo wordt opgelost.

eerlijk gezegd verbaas k me hier ook echt over,

weet niet wat me meest verbaast is protheses voor de spier of iets vergoeden??

tis iig allebei een unicum :43:

Oke. :)

Dat had je er niet bij verteld hihi, dat je maandag al evt. kon... Maar goed... ben benieuwd wat ze gaan doen uiteindelijk.. En rond? Was dat echt een optie?

hello dames, ik heb echt veel vaker gehoord dat ze vóór de spier én rond aanboden.. bij mij hebben ze ook ronde aangeboden maar wilde dit zelf achteraf niet...

Tammy, succes, het geeft de burger moed dat ze betere nazorg verlenen!! Top!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.