Ga naar inhoud

Gedraaide prothese


Tammie80

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Tamara en ik ben 32 jaar. Ik heb 3 maanden geleden een borstvergroting laten doen bij Dr van Onselen bij ACCZ klinieken. Was er echt heel blij mee totdat ik afgelopen maandag wakker werd met een raar gevoel in mijn borst! Mijn man zei ook gelijk je borst zit niet goed en ik zag dat ook! Ik heb het idee dat mijn prothese gedraaid is, nou ik weet het eigenlijk wel zeker! Ik wilde graag weten of er meerdere dames zijn die hier ervaring mee hebben. Alvast bedankt! groetjes Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oef, dat is vervelend zeg.. ZOmaar opeens???? Of had je van te voren al wel last van die borst?

Het is het nadeel van anatomische prothesen idd... dat z kunnen draaien.. Helaas is dan de pocket wat groot geweest..

heb je al naar ACCZ gebeld? Want zij moeten dit wil voor je gaan herstellen natuurlijk, je kunt hier niet mee blijven rondlopen :) Maar dat had je vast zelf ook al bedacht hihi :)

Hoop dat je ons op de hoogte houdt van hoe het gaat verlopen!!

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben Hiawatha en wil ook een bv laten doen bij dr. van Onselen. De angst voor het verschuiven van de prothese maakt mij o.a. aan het twijfelen. Ik heb hem juist van de week gevraagd of het mogelijk is dat de protheses kunnen verplaatsen,

Volgens de consulente kon dat namelijk niet maar daar had ik mijn twijfels over. Heb het aan de dokter zelf gevraagd en kreeg als antwoord dat er wel een kleine kans bestaat.

Nu werden mij de Silimed protheses aangeprezen, die hechten beter vast, maar daar lees ik weer over dat die gevaarlijk zijn.

Hij zei mij ook dat, áls de prothese verschuift, dat er dan nieuwe in moeten en ik heb begrepen dat de kliniek dat niet voor zijn rekening neemt.

Twijfel nu dus nog meer of ik het wel moet laten doen. Ik hoor graag hoe dr. van Onselen het bij jou gaat oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara,

Ik zag het kopje gedraaide prothese staan en was nieuwsgierig..Na het lezen van jouw verhaal was ik nog geboeider..Ik heb 2 weken geleden bij Dr. Kruppa een lift+bv gehad ook anatomische prothese tot op heden gaat het (nog)goed.

Maar jee wat rot dat dit gebeurt isHeb je niet verschrikkelijk veel pijn?

Heb je al gebeld met Dr. van Onselen en wat heeft hij gezegd? En had je voordat dit gebeurde helemaal geen last?

Ik hoop dat je geen pijn hebt en dat van Onselen het voor je oplost, en ben heel nieuwsgierig hoe dit verder verloopt.

Heel veel sterkte meis...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh wat erg!!

Helaas heb ik ook al vaker gelezen dat service zwaar bagger is bij accz...

tis net 2e handsje bij onguur autogarage..garantie tot aan de deur!

zeer zeer slechte zaak..

Dit is de reden dat ik liever niet bij accz wou!

Helaas heb ik alles pas gelezen toen ik mijn geld al had over gemaakt...

ook zou ik niet weer voor anatomische vorm gaan..

Snap ook niet goed allemaal, ze staan echt in een kwaad daglicht na die berispingen en nu na Zijn!!

fout van te grote pocket (heeft die grappenmaker zelf gedaan) en niet zijn fouten goed maken??

betaal je ook ff 3400.- euro voor!!

Maar goed aan mijn gezeik heb je niks maakt je alleen maar verdrietiger..

Zou heel snel die van Onselen bij zn kladden grijpen..

helaas ligt die man nu aan het strand cocktailtjes te drinken van onze borstencentjes...

vanaf 22 juli is hij namelijk 4 week afwezig..

Ik ga je topic zeker volgen ben super benieuwd!!

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast undercoverx20

Heey,

Ik las je topic en ik was heel erg nieuwsgierig! Wat vervelend zeg! Ik ben zelf bij een andere kliniek geweest en daar hadden ze al aangegeven bij het eerste consult dat anatomisch kan draaien en dat je dan terug moet komen.. Erg raar dat ze bij ACCZ wat anders zeggen. Zoals de anderen ook al gezegd hebben: ga er achteraan en vergoed niet de volle prijs zelf! Zij hebben ervoor geleerd en het is hun fout. Daar ga jij niet voor betalen.

Heel veel succes! Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vrijdag is er naar gekeken, door dokter kruppa hij zag dat het niet goed was en niet goed zat. Hij ging het overleggen met van onselen. Werd later gebeld door de leidinggevende en ze wilde het voorlppig ff aankijken. Maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Wat ik al zei heb een nieuwe afspraak ff af afwachten wat hij dan gaat zeggu

!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggu er is uiteindelijk naar gekeken door dr kruppa omdat van onselen op vakantie is. Ja en ze hebben overlegd ook al was hij op vakantie. Maar ze wilde het voorlopig aankijken en daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Dus nu heb ik nog een afspraak met van onselen als hij terug is van vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, nou gelukkig dat ze er in ieder geval naar gekeken hebben en dat Kruppa gezegd heeft dat het niet goed is. Dat is eigenlijk heel belangrijk, omdat dat in principe al suggereert dat er iets aan gedaan moet worden ;)

Goed dat je niet akkoord gegaan bent met het 'aankijken' want stel dat je prothese vanzelf zou terugdraaien, dan nóg kan die zo weer opnieuw gaan draaien... Pocket te groot, is pocket te groot :106:

Succes meid! Hoop dat ze je goed helpen, maar dat zal wel nu ze hier lezen dat je op het forum zit haha ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit dus ook, maar dan met een ronde prothese, mijn prothese draait wanneer ik in bed op mijn zij slaap. Niet altijd, maar zo nu en dan. Ik heb ze nu een half jaar en het is al zeker tien keer gebeurt. Ze draaien uiteindelijk ook altijd weer terug en ik heb er geen pijn aan, maar het hoort natuurlijk niet. Ik ben onlangs terug geweest bij mijn pc en ik krijg nieuwe protheses die wat ruwer zijn aan de buitenkant zodat ze minder kunnen draaien. Mijn pc zei dat ik het ook zo kon laten omdat het geen kwaad kan, maar ik vind dat het gewoon goed moet zijn, ik heb een hoop geld betaald voor mijn borsten en dan wil ik ook gewoon dat het goed is. Mijn pc maakte hier gelukkig geen probleem van en gaat de protheses gewoon vervangen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit dus ook, maar dan met een ronde prothese, mijn prothese draait wanneer ik in bed op mijn zij slaap. Niet altijd, maar zo nu en dan. Ik heb ze nu een half jaar en het is al zeker tien keer gebeurt. Ze draaien uiteindelijk ook altijd weer terug en ik heb er geen pijn aan, maar het hoort natuurlijk niet. Ik ben onlangs terug geweest bij mijn pc en ik krijg nieuwe protheses die wat ruwer zijn aan de buitenkant zodat ze minder kunnen draaien. Mijn pc zei dat ik het ook zo kon laten omdat het geen kwaad kan, maar ik vind dat het gewoon goed moet zijn, ik heb een hoop geld betaald voor mijn borsten en dan wil ik ook gewoon dat het goed is. Mijn pc maakte hier gelukkig geen probleem van en gaat de protheses gewoon vervangen. Xx

Das super netjes Andrea28! En zo hoort het!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea28 wat voel je dan precies als ze draaien??

in principe moeten je protheses aan je borst hechten toch ??dan draaien ze niet meer ?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben nu bijna 5 mnd po en ik voel de laatste tijd steekjes, of zal dat normaal zijn ?

En Tammie ik ben benieuwd wat er uit eindelijk gezegd gaat worden je hebt Kruppa al mee, dus lijkt me sterk dat het nu niet goed gaat komen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel er niks van als ze draaien. Het gebeurt terwijl ik slaap. As ze verkeerd zitten voel ik er ook niks bijzonders aan, ze zien er dan alleen plat uit ipv rond. Het zou in theorie niet moeten kunnen, maar het schijnt af en toe toch te gebeuren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je dat je ' het niet wilt aankijken ' en fijn dat Dr. Kruppa zei dat het niet oke is. Nu lijkt het mij ZEKER logisch en niet meer als billijk dat Dr. van Onselen dit gaat herstellen. Ik blijf je vol spanning volgen. Heel veel succes meid.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel er niks van als ze draaien. Het gebeurt terwijl ik slaap. As ze verkeerd zitten voel ik er ook niks bijzonders aan, ze zien er dan alleen plat uit ipv rond. Het zou in theorie niet moeten kunnen, maar het schijnt af en toe toch te gebeuren :(

liggen ze dan plat naar de kant waar je heeen hangt ?? .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn dan plat aan de voorkant. Ik heb 600 cc en een high profile waardoor je goed verschil ziet tussen voorkant ( hoog en bol) en achterkant ( plat). Als de prothese gedraaid zit is de bolling bij mij verdwenen en heb ik een soort skischans waarbij de bovenkant helemaal plat is en al het volume onderin de borst zit.

Ik ben zeer benieuwd hoe van Onselen hierop gaat reageren bij jou! Ik heb steeds foto's gemaakt zodat je verschil goed kunt zien, die heb ik ook meegenomen naar mijn pc.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is mijn rechterborst ook plat, waarvan ik denk dat hij gedraaid is. Terwijl de linker borst gewoon volume heeft. En ik voel de randen echt heel goed. Dat had ik noet een dag ervoor, zag er eerst hetzelfde uit als linker

Heb ze trouwens voor de borstspier

Zo zou ik nog meer volume krijgen

Omdat ze echt leegwaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wacht ff, bij jou is het ook plat? Normaal draait een anatomische prothese zeg maar met de onderkant naar boven, zodat je de 'bult' wat te hoog hebt zitten.. maar bij jou lijkt het wel alsof de prothese ook met de achterkant naar voren ligt.. Jeetje, dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gelezen van een anatomische.... :(

De AMH is de high profile prothese..

De overeenkomst tussen jou en Andrea is trouwens wel dat jullie allebei Cereform prothesen hebben!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook niet wat er gebeurd is in 1 nacht, maar ik weet wel dat het niet goed is en erg vervelend aan voelt

Het is voor mij nu gewoon afwachten wat van onselen zegt

Hoop echt dat er wat aangedaan word, want hiermee wil ik echt niet doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.